The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Klopt, maar hij heeft een zeer lastige loting en hij kan natuurlijk niet
iedere week op zijn top zijn.
Maar is natuurlijk wel de topfavoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was wel een beetje een gok met zijn vermoeidheid en net van gravel af.
Maar hij heeft een betere loting dan Coria en het was Ivan of Guillermo voor mij.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben blij dat ik niet voor monfils gegaan ben, hij stond heel lang in mijn team, net als Gasquet. Maar ja, Nieminen en blake zijn ook niet best.

Ik zei nog: "Neem Santoro". Maar goed, misschien wint Rusedski wel van 'm joh, alleen voorspellen de statistieken anders :wink:
Reply
Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

Wie is die kennis...ene Richard K
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

Dan is het zeker dat Greg gaat winnen....
Ik zet vast geld op Santoro :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn kennis vertelt me dat het 2-1 voor Greg staat in de H2H.

2-2 en dan zijn dat statistieken van 4 tot 8 jaar terug :roll: Als je daar naar gaat kijken... Rusedski heeft inmiddels een wandelstok nodig en Santoro heeft al lekker gepresteerd dit jaar, dus een abc-tje lijkt me.
Reply
Klopt, maar ik vond zijn eerste optreden van dit jaar erg overtuigend. Maar liefst 15 aces in 11 servicebeurten onder andere.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ligt er maar net aan, hoe snel de service games verliepen, of 15 uit 11 goed is..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als je ook nog eens geen enkel breakpunt tegen krijgt, lijkt me het wel duidelijk.
Reply
Dan zal hij wel een respectabel niveau hebben gehaald inderdaad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tampie - 71
In 12: Soderling (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Ramirez Hidalgo (8), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Volandri (8), Hewitt (3), Phau (3)
Out 8: Blake (1), Mello,Ricardo (1), Johansson,Joachim (1), Portas,Albert (2), Karlovic (1), Haehnel,Jerome (2), Behrend,Tomas (3), Massu (3)
Reply
Ad - 45 punten

IN 9: Saretta (3), Volandri (8), Ljubicic (3), Hewitt (3), Gimelstob (4), Spadea (8), Chela (3), Acasuso (3), Marin (3)
OUT 5: Dlouhy (1), Karlovic (1), Nieminen (1), Blake (1), Massu (3)
Reply
_Tampie Wrote:Tampie - 71
In 12: Soderling (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Ramirez Hidalgo (8), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Volandri (8), Hewitt (3), Phau (3)
Out 8: Blake (1), Mello,Ricardo (1), Johansson,Joachim (1), Portas,Albert (2), Karlovic (1), Haehnel,Jerome (2), Behrend,Tomas (3), Massu (3)
Lekker bezig, Tamp! De enige die je eigenlijk niet hebt, zijn Stepanek, Ljubicic en Ferrero / Chela.
Reply
Buurs - 45
In 10: Stepanek (3), Pashanski (8), Gimelstob (4), Roddick (3), Spadea (8), Vliegen (3), Calleri (3), Tursunov (3), Acasuso (3), Hewitt (3),

Out 2: Coria (3), Johansson,Joachim (1)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
THE MAILMAN (55 punten):

IN (9): Pahanski (8 ), Moya (8 ), Spadea (8 ), Acasuso (3), Chela (3), Ferrero (3), Murray (3), Tursonov (3), Grosjean (3)

OUT (7): Massu (3), Karlovic (1), Schüttler (1), J. Johansson (1), Saulnier (1), Verdasco (3), Stepanek (3),
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Haggie - 30pnt
In 6 : Stepanek(3),Davydenko(3),Pashanski(8 ),Acasuso(3),Ferrero(3), Hewitt(3)
Out 4 : Karlovic(1),Blake(1),Massu(3), Gasquet(1)

Nou..Davydenko, je weet wat je te doen staat!
Ik weet vanaf nu dat ik geen "grote en dure" spelers meer bij TM ga aanschaffen, dodelijke tactiek is dat. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Om punten op Ad wim en Tampie in te lopen moet jij ff winnen stepanek!
4*-5 achter, 1e set.. kom op!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Om punten op Ad wim en Tampie in te lopen moet jij ff winnen stepanek!
4*-5 achter, 1e set.. kom op!!!
Big Grin
Reply
TM is waardeloos deze week.. Sad
MV moet het worden voor mij..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor mij is TM ook niet best, maar gelukkig gaat het bij veel mensen niet echt goed.
MV is drama voor mij met het verlies van Coria. Alleen Rusedski en Hewitt kunnen me daar nog redden. En wellicht een stuntje van Arthurs en/of Simon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marseille is ook voor mij een drama (alleen nog Grosjean),
in Buenos Aires nog 5 man en in San Jose nog 3 man in de strijd.
Dan moeten ze het daar maar doen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question
Reply
10 van de 16 nog over, dus dat valt nog wel mee volgens mij.

Totaal: 66 pnt

Marseille: Santoro (10) en Ljubicic (10)
San Jose: Tursunov (3), Gimelstob (3) en Vliegen (3)
Buenos Aires: Pashanski (8), Acasuso (3), Marin (3), Chela (3) en Ramirez Hidalgo (9)

Out: Stepanek (3), Massu (3), Portas (2), Karlovic (1), Blake (1) en J. Johansson (1)
Reply
Scholten! Wrote:Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question

We zijn pas net begonnen...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:Elk team is al wel een belangrijke troef kwijt, davydenko, gasguet, blake, coria en ga maar door: eigenlijk is het één groot drama!!!! Net betaald voor TM, maar heb ik nu beetje spijt van: bijna iedereen ligt eruit! Icon_question
Ik ben gelukkig alleen maar Blake als grote man kwijt, maar er zijn vast mensen die Blake, Coria en Gasquet kwijt zijn. Dat is pas zuur, want dat waren op voorhand drie halve finalisten.
Reply
Ik ben Coria en Stepanek kwijt :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben er al 10 kwijt.
Reply
ik had er maar 10 :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
THE MAILMAN ( 77 punten):

IN (7): Pahanski (8 ), Moya (8 ), Spadea (8 ), Acasuso (8 ), Ferrero (8 ), Murray (8 ), Grosjean (10)

OUT (9): Massu (3), Karlovic (1), Schüttler (1), J. Johansson (1), Saulnier (1), Verdasco (3), Stepanek (3), Tursonov (3), Chela (3)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: