The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Arco is het met mij eens dat Soderling geen zekerheidje is. Het is outdoor, hij is moe, is fysiek nooit zo sterk en heeft met Benneteau een lastige loting.

Maar Volandri van hem is een grote gok, maar kan ook zomaar weer de halve finale halen. Het is alles of niets bij hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Horna gaat het maken deze week :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Davydenko wint van Safin met 6-2 6-2 of Safin trekt zich terug.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:1 Phau,Bjorn €488 1
2 Moodie,Wesley €560 1
3 Vanek,Jiri €350 8
4 Almagro,Nicolas €357 9
5 Di Mauro,Alessio €365 0
6 Portas,Albert €373 1
7 Marin,Juan Antonio €396 1
8 Soderling,Robin €440 35
9 Carlsen,Kenneth €320 5
10 Martin,Alberto €561 24
11 Massu,Nicolas €670 35
12 Acasuso,Jose €868 0
13 Schuettler,Rainer €408 1
14 Vik,Robin €541 1
15 Henman,Tim €815 5
16 Rochus,Olivier €930 12
17 Agassi,Andre €2025 0
18 Spadea,Vincent €550 5
19 Safin,Marat €730 0
20 Starace,Potito €428 3
21 Capdeville,Paul €316 14
€12491

Zie zelf geen zwakke plekken. :8:
Safin, Di Mauro, Portas en Marin verliezen in de eerste ronde.
Reply
Ad Wim Wrote:Arco is het met mij eens dat Soderling geen zekerheidje is. Het is outdoor, hij is moe, is fysiek nooit zo sterk en heeft met Benneteau een lastige loting.

Maar Volandri van hem is een grote gok, maar kan ook zomaar weer de halve finale halen. Het is alles of niets bij hem.

Heb je met Arco overlegd ja? Zou hij advies aan jou vragen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Horna gaat het maken deze week :wink:
Dat denk ik ook, en daar hoeft geen knipoog bij.
Reply
Haggie Wrote:Davydenko wint van Safin met 6-2 6-2 of Safin trekt zich terug.

Ik heb gelezen dat Safin weer top fit is.
Hij heeft zich vorige week teruggetrokken, omdat hij
outdoor wil starten.
Hij al in Dubai vanaf vrijdag. Alleen hij mist wedstrijdritme en zal dus maximaal 2 potjes winnen (zie Nadal in Marseille)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:1 Phau,Bjorn €488 1
2 Moodie,Wesley €560 1
3 Vanek,Jiri €350 8
4 Almagro,Nicolas €357 9
5 Di Mauro,Alessio €365 0
6 Portas,Albert €373 1
7 Marin,Juan Antonio €396 1
8 Soderling,Robin €440 35
9 Carlsen,Kenneth €320 5
10 Martin,Alberto €561 24
11 Massu,Nicolas €670 35
12 Acasuso,Jose €868 0
13 Schuettler,Rainer €408 1
14 Vik,Robin €541 1
15 Henman,Tim €815 5
16 Rochus,Olivier €930 12
17 Agassi,Andre €2025 0
18 Spadea,Vincent €550 5
19 Safin,Marat €730 0
20 Starace,Potito €428 3
21 Capdeville,Paul €316 14
€12491

Zie zelf geen zwakke plekken. :8:
Safin, Di Mauro, Portas en Marin verliezen in de eerste ronde.

Safin is 1e ronde exit of halve finale(27 punten). Dat durf ik voor 700 euro wel aan.
Die 3 kleine rukkers hebben nu al 9 punten voor 1100 euro, met goede kans op meer. Maar dat schijn jij niet te snappen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal lag er een stuk korter uit en Safin was voor zijn blessure niet van het niveau van Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap je tactiek, maar ik zie gewoon alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin zou inderdaad vast wel verliezen, maar voor 700 euro moet je een keer durven gokken. Anders blijf je altijd 40e! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het ging me meer om die drie kleintjes.
Daar kun je ook Moya voor nemen die een grote kans heeft meer dan 9 punten te halen. Ik hoorde jou zelf zeggen, durf eens te gokken. Dit is geen gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas wel verrassend:

Meest gekozen spelers
Massu,Nicolas 237
Schuettler,Rainer 212
Moya,Carlos 199
Acasuso,Jose 198
Haas,Tommy 185
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik gok erop dat 1 vd 3 stunt deze week en de halve finale haalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik gok erop dat 1 vd 3 stunt deze week en de halve finale haalt.
Dat is geen gokken.
Gokken dat Moya het toernooi wint, dat is gokken (en niet geheel onlogisch).
Reply
Het zou me niet verbazen als Haas zich terugtrekt. Veel gaat hij niet presteren deze week lijkt me.
Reply
Dat denk ik ook niet. Maar ja, als je Soderling neemt kun je net zo goed Haas nemen.

Moodie en Spadea zijn weinig gekozen zie ik, maar zullen ook wel niet al te veel potten breken. Al zie ik Spadea nog wel tot een halve finale in staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zullen het gaan zien. Ik ga lekker tukken.
Reply
Ad Wim Wrote:Haas wel verrassend:

Meest gekozen spelers
Massu,Nicolas 237
Schuettler,Rainer 212
Moya,Carlos 199
Acasuso,Jose 198
Haas,Tommy 185
Dat heb je snel geturfd!
Reply
Grove schatting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat denk ik ook niet. Maar ja, als je Soderling neemt kun je net zo goed Haas nemen.

Moodie en Spadea zijn weinig gekozen zie ik, maar zullen ook wel niet al te veel potten breken. Al zie ik Spadea nog wel tot een halve finale in staat.

waar zie je dit dan? of ben ik de enige waar de stats 't nog niet doen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op de Tennis Manager website houden ze sinds dit jaar een top 5 van meest gekozen spelers bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en iedereen die daar niet bij staat is niet veel gekozen? :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze laten alleen maar de top 5 zien en wel van iedereen die meedoet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wie zal er vaker gekozen zijn? verdasco of kohlschreiber? maken er zo'n leuke strijd van die 2. toen 't 10 uur was won verdasco net de set. maar kohlschreiber is een heeel mooi koopje als ie 't nog red.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem toch aan dat niemand voor een van beiden is gegaan. Verliest sowieso van Soderling of Benneteau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Carlsen wint de 1e set met 6-4.
Goed moment om op bed te gaan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Carlos MOYA (ESP) a Miguel GALLARDO (MEX) 3-6, 6-4, 7-5

Komt die vieze mazzelaar toch nog goed weg.. :|
Jammer #-o

Verder weer beetje jammer van Starace. Hij gunt Sabau zijn eerste overwinning van het jaar, nadat hij toch echt de 1e set met 6-0 won.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Carlos MOYA (ESP) a Miguel GALLARDO (MEX) 3-6, 6-4, 7-5

Komt die vieze mazzelaar toch nog goed weg.. :|
Jammer #-o

Verder weer beetje jammer van Starace. Hij gunt Sabau zijn eerste overwinning van het jaar, nadat hij toch echt de 1e set met 6-0 won.

Gelukkig dat Moya toch nog wint, maar doet vrezen voor de volgende ronde tegen Montanes. Of hij moet ineens weer het heilige vuur krijgen.
Starace wint de 1e set, serveert bij 5-4 voor de match en gaat er nog van af. Wat een klojo. :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Vreselijk knullig van Starace, maar hij zal toch veel gekozen zijn denk ik. Daarnaast ben ik ook Portas al kwijt, maar dat was te verwachten. Gaudio nu tegen Sabau, dat gaat ie ook winnen. Wordt het toch nog een week voor Gaudio?
Reply


Forum Jump: