The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
centre court Wrote:Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.

Jammer dat Nadal nog niet volledig fit is (daar ga ik vanuit), anders had ie Federer (weer) kunnen pakken. Ik ga er vanuit dat Federer de head-to-head gelijk gaat trekken naar 2-2.
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.

Jammer dat Nadal nog niet volledig fit is (daar ga ik vanuit), anders had ie Federer (weer) kunnen pakken. Ik ga er vanuit dat Federer de head-to-head gelijk gaat trekken naar 2-2.

Hoe weten jullie dat Nadal gaat winnen? Hij zal eerst Schüttler nog moeten verslaan.
Los Rainer, zeige was du kannst.... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
we beginnen wel gewoon met een break voor nadal. denk niet dat schuetller hier heel veel in de melk gaat brokkelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heeft te brokkelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed gezien Ad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:we beginnen wel gewoon met een break voor nadal. denk niet dat schuetller hier heel veel in de melk gaat brokkelen.

Hij brak nog even terug naar 4-4 maar geeft het weer weg en nu Nadal op *5-4.
Reply
Lijkt toch een makkelijke overwinning voor Nadal te worden..
Reply
Mr. T Wrote:Lijkt toch een makkelijke overwinning voor Nadal te worden..

Welkom Mr. T

Of heb ik het recht nog niet om dat te zeggen met mijn aantal berichten :razz:
Reply
Welkom Mr. T.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Welkom Mr. T.

Welkom Mr. T.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Welcome and join the club Mr T.

:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Karlovic 7-6 *4-3..

Wat een ongelooflijke stumper is het ook..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wie, Karlovic? Hij wint toch gewoon?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
maar hij wint bijna nooit als je hem in je team neemt. dat heeft haggie goed gezien. robredro HAD trouwens weinig in de melk te brokkelen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb hem bij MV, net als Malisse trouwens die heel gek 5-0 achter staat. Het lijkt wel alsof die Goldstein de week van zijn leven heeft. Hij won ook al zo dik tegen Vince.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
malisse gaat deze er wel uitslepen. Hewitt gaat mijn keuze voor hem deze week rechtvaardigen. 35 puntjes voor 1700(uit m'n hoofd) is goed te doen. ga er toch wel vanuit dat hij dit toernooi gaat winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Malisse dit wint, weet ik niet zo goed of Hewitt hem pakt. Murray, een soortgelijke speler, was twee weken geleden ook al te sterk.
Raar trouwens dat Hewitt Delray Beach en Las Vegas wel speelt, maar Memphis niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij wil volgende week hoge ogen gaan gooien. vorig jaar was ie daar ook goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blake verslaat Carlsen.
Jammer, een kans weg om op verscheidene mensen wat uit te lopen.
Blake kan nu wel weer wedstrijden winnen, maar toch zal hij niet in mijn team te vinden zijn volgende week.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tampie is vanaf nu iedereen kwijt :eeeek:

Genomico, Arco,Buurs: .....Horna
Haggie, Ad:.......................Horna, Chela
CC:.................................Hewitt
Scholten!:.........................Chela
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Erg leuk dat Horna wint. En het ziet er goed uit in bovenstaand schemaatje Big Grin
Mooi om te zien dat Horna overal pijn had en alles gegeven had tegen Gaudio. Dat zal dus wel een makkie voor Chela worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was leuk bovenaan de ranglijst, maar maandag zal ik het stokje overdragen. Het jaar is nog lang, dus wie weet. Phoe wat een klap deze week zeg.
Reply
_Tampie Wrote:Het was leuk bovenaan de ranglijst, maar maandag zal ik het stokje overdragen. Het jaar is nog lang, dus wie weet. Phoe wat een klap deze week zeg.

Het is pas een klap als je het stokje in de laatste week overdraagt Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zit pas diep, hè.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Klopt als een bus :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
THE MAILMAN Wrote:Welcome and join the club Mr T.

:razz: :razz: :razz:


Dank jongens! Ik voel me al helemaal thuis!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..

Knal jij nu niet de top 10 in, Haggie?
Reply
Mr. T Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..

Knal jij nu niet de top 10 in, Haggie?

Zal er net om hangen. Er zijn nog een aantal "dichte" teams.
Maandag rond 12uur weet ik meer :Big Grin

Laat Chela nog maar even winnen van Horna, is op 90% van de deelnemers nog eens 15 punten uitlopen/inlopen. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wel jammer dat ie dan niet even wint. Ik dacht echt dat hij hem zou pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: