The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
dat wordt een teleurstelling ad
Reply
100% vertrouwen in ljubicic heb ik. Ancic is een mooi opwarmertje voor tegen Federer...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat ik ervan uit ga dat Ancic wint, in tegendeel. Maar de laatste twee potjes, de enige recente, waren erg close dus ik verwacht weer zo'n wedstrijd. Bovendien is Ancic dit jaar veel beter dan ooit begonnen. Ik hoop op een slechte dag van Ivan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
idd belangrijk dat ljubo deze gaat pakken. nog belangrijker is dat safin nieminen gaat verslaan en dat haas blake naar huis stuurt. absolute sleutelpot. ook mijn grootste twijfelgeval. ben ik alle gevallen voor haas gegaan nu. hij moet t dus nu ook laten zien. zag tot mijn vreugde dat 't de laatste wedstrijd is... dus morgenochtend mooi op sport 1 kijken! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:idd belangrijk dat ljubo deze gaat pakken. nog belangrijker is dat safin nieminen gaat verslaan en dat haas blake naar huis stuurt. absolute sleutelpot. ook mijn grootste twijfelgeval. ben ik alle gevallen voor haas gegaan nu. hij moet t dus nu ook laten zien. zag tot mijn vreugde dat 't de laatste wedstrijd is... dus morgenochtend mooi op sport 1 kijken! :8:
Ben het in alle gevallen met je eens, behalve met Ivan, maar dat is logisch.
Reply
Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
grosjean=moeilijke loting
nieminen=makkelijke loting

simpel toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind Grosjean al meer dan een jaar alleen maar tegenvallen. Zal ik echt niet kiezen. m.i. veel te duur voor wat hij presteert.
Reply
En wat is Monfils toch eigenlijk een drol en wat verwachten jullie toch allemaal op korte termijn veel van hem. Eerst heeft hij het moeilijk met Morrison en vervolgens wordt hij van de baan geblazen door Ivan. No way, dat hij dit jaar de top 10 in komt. Dan moet hij het toch echt een keer gaan laten zien in grote toernooien.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Zucht, dat achteraf gevraag weer van waarom dit... Grosjean zat in een gedeelte met Vliegen, Malisse en Stepanek. Lastig om door te komen dus en als hij er al doorheen zou komen (zoals hij heeft gedaan nu) dan moest ie dus tegen Nadal. En voor die onzekere maximale 15 punten is ie toch wel duur hoor. Logisch dus...
Reply
Van Monfils verwacht ik overigens ook helemaal niks. Kies ik ook vrijwel niet. Zelfde voor Gasquet. Valt me heel erg mee/tegen dat hij nog van Hrbaty won...
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Zucht, dat achteraf gevraag weer van waarom dit... Grosjean zat in een gedeelte met Vliegen, Malisse en Stepanek. Lastig om door te komen dus en als hij er al doorheen zou komen (zoals hij heeft gedaan nu) dan moest ie dus tegen Nadal. En voor die onzekere maximale 15 punten is ie toch wel duur hoor. Logisch dus...
Jij hebt het wel zwaar, of niet, bij het lezen van mijn berichtjes?
Ik houd me daar mee bezig, ik denk na. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Waarom heb je hem zelf niet dan?
Ik heb in dat gedeelte gekozen voor Vliegen en Malisse, omdat ik dacht dat dat meer rendement zou opleveren. Grosjean had al een maand geen wedstrijden meer gespeeld. Nieminen was eerst wel een optie voor me, maar vertrouw op Safin.
Ik snap gewoon niet, waarom jij het niet snapt dat niemand Grosjean heeft ,terwijl je hem zelf ook niet neemt.

(Het was gewoon TE risicovol!!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bedankt voor de steun Haggie :wink:
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Waarom heb je hem zelf niet dan?
Ik heb in dat gedeelte gekozen voor Vliegen en Malisse, omdat ik dacht dat dat meer rendement zou opleveren. Grosjean had al een maand geen wedstrijden meer gespeeld. Nieminen was eerst wel een optie voor me, maar vertrouw op Safin.
Ik snap gewoon niet, waarom jij het niet snapt dat niemand Grosjean heeft ,terwijl je hem zelf ook niet neemt.

(Het was gewoon TE risicovol!!)
Ik bedoelde het in de lijn van spelers als Nieminen en Baghdatis, die veel managers wel hebben. Ik ben voor de toppers gegaan en heb er een paar kleintjes bij genomen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Waarom heb je hem zelf niet dan?
Ik heb in dat gedeelte gekozen voor Vliegen en Malisse, omdat ik dacht dat dat meer rendement zou opleveren. Grosjean had al een maand geen wedstrijden meer gespeeld. Nieminen was eerst wel een optie voor me, maar vertrouw op Safin.
Ik snap gewoon niet, waarom jij het niet snapt dat niemand Grosjean heeft ,terwijl je hem zelf ook niet neemt.

(Het was gewoon TE risicovol!!)
Ik bedoelde het in de lijn van spelers als Nieminen en Baghdatis, die veel managers wel hebben. Ik ben voor de toppers gegaan en heb er een paar kleintjes bij genomen.

Oke prima! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Waarom heb je hem zelf niet dan?
Ik heb in dat gedeelte gekozen voor Vliegen en Malisse, omdat ik dacht dat dat meer rendement zou opleveren. Grosjean had al een maand geen wedstrijden meer gespeeld. Nieminen was eerst wel een optie voor me, maar vertrouw op Safin.
Ik snap gewoon niet, waarom jij het niet snapt dat niemand Grosjean heeft ,terwijl je hem zelf ook niet neemt.

(Het was gewoon TE risicovol!!)
Ik bedoelde het in de lijn van spelers als Nieminen en Baghdatis, die veel managers wel hebben. Ik ben voor de toppers gegaan en heb er een paar kleintjes bij genomen.

Oke prima! :8:

Mannen, ieder zn eigen tactiek
Reply
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet begrijp is dat maar zo weinig mensen Grosjean hebben. Oke, hij had geen best begin van het jaar, maar sindsdien doet hij het meer dan goed.
En waarom wel Nieminen?

Waarom heb je hem zelf niet dan?
Ik heb in dat gedeelte gekozen voor Vliegen en Malisse, omdat ik dacht dat dat meer rendement zou opleveren. Grosjean had al een maand geen wedstrijden meer gespeeld. Nieminen was eerst wel een optie voor me, maar vertrouw op Safin.
Ik snap gewoon niet, waarom jij het niet snapt dat niemand Grosjean heeft ,terwijl je hem zelf ook niet neemt.

(Het was gewoon TE risicovol!!)
Ik bedoelde het in de lijn van spelers als Nieminen en Baghdatis, die veel managers wel hebben. Ik ben voor de toppers gegaan en heb er een paar kleintjes bij genomen.

Oke prima! :8:

Mannen, ieder zn eigen tactiek

Ad en ik hebben dezelfde van de week hoor.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat gebeurt niet vaak, meestal zijn jullie toch tegenpolen :wink:
Reply
Ik snap niet dat Baghdatis zo weinig is gekozen
Reply
Genomico Wrote:Ik snap niet dat Baghdatis zo weinig is gekozen

:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-3 4-1 baggie. ik wist gewoon dat ie ver ging komen deze week. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:Ik snap niet dat Baghdatis zo weinig is gekozen
Ik geef toe dat ik daar helemaal naast heb gezeten. Ik had beter hem kunnen nemen ipv Ancic (waarschijnlijk).
Reply
centre court Wrote:
Genomico Wrote:Ik snap niet dat Baghdatis zo weinig is gekozen

:lol:

Onbegrijpelijk!
Ik had niet verwacht dat hij zover zou komen. Zonde!
6-4 5-1 nu..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Ik snap niet dat Baghdatis zo weinig is gekozen
Ik geef toe dat ik daar helemaal naast heb gezeten. Ik had beter hem kunnen nemen ipv Ancic (waarschijnlijk).

Tja, iedereen met Hewitt...
Reply
Scholten! Wrote:Dat gebeurt niet vaak, meestal zijn jullie toch tegenpolen :wink:
Haggie en ik? Hoe kom je daar nu bij?!
Reply
En Ad je mag niet zeuren dat je Baghdatis niet hebt, want was jij het niet die hem een eendagsvlieg noemde en mij smeekte om hem niet te nemen?
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Dat gebeurt niet vaak, meestal zijn jullie toch tegenpolen :wink:
Haggie en ik? Hoe kom je daar nu bij?!

Meningsverschillen horen erbij.
Uiteindelijk hebben we bijna altijd hetzelfde team :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:En Ad je mag niet zeuren dat je Baghdatis niet hebt, want was jij het niet die hem een eendagsvlieg noemde en mij smeekte om hem niet te nemen?

een eendagsvlieg zonder toernooizege?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:En Ad je mag niet zeuren dat je Baghdatis niet hebt, want was jij het niet die hem een eendagsvlieg noemde en mij smeekte om hem niet te nemen?
Was ik niet degene die net toegaf dat ik er compleet naast zat door hem niet te nemen? Het is niet snel goed bij jou, hè?
Reply


Forum Jump: