The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Bastl verliest de tb met 7-5 na met 5-1 voorgestaan te hebben. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Makkie voor Tursunov, daar krijgt Ferrero een zware dobber aan. Toch is JCF licht favoriet voor mij.
Reply
Bastl verliest de set in de tiebreak en Tursunov wint heel dik 61 62. Pff, wat ben ik daar blij mee, want Tursunov is bij beide spellen erg weinig gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Calleri-monfils gaat beginnen. hup augustien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Makkie voor Tursunov, daar krijgt Ferrero een zware dobber aan. Toch is JCF licht favoriet voor mij.
Voor mij is Dimitri licht favoriet. Hij heeft blijkbaar veel vertrouwen overgehouden aan zijn Challenger-overwinning. Capdeville is lastig en dat wint hij toch wel heel dik. Ik ben benieuwd. Ik heb hem natuurlijk genomen, omdat ik denk dat hij van Ferrero en daarna ook Andreev kan winnen.
Reply
Hup Franse neger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ginepri-Carlsen ook op punt van beginnen. Laat maar weer eens zien dat je een partij kan winnen Robby!

Ik snap die gast ook niet. Hij kan het hele begin van het seizoen vrijuit tennissen omdat hij niks te verdedigen heeft en een mooie plaatsing heeft en hij verkloot het helemaal. Hopen voor hem dat het rond de zomer weer goed is, anders is hij zo uit de top 100.
Reply
- bastl sloopt bracciali alsnog in de 2e set nu.
- Calleri is nog een flink maatje te klein voor Monfils vooralsnog.
- Lopez gaat 'm in 3 pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils verkloot een 4-1 voorsprong, maar Robby gaat lekker. Nu Bracciali nog, 1-1 derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
yeah come on calleri!!
Lopez wint en Ginepri lijkt makkelijk te gaan winnen van Carlsen.
Bastl moet nu de 3e ook ff pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
monfils is helemaal kapot. van 5-2 naar 5-7 zometeen! en hij pakt bijna geen punt meer. En bastl heeft de break!

Ljubo begint ook!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je kijkt naar de voorspellingen van de top 10 begin dit jaar, heeft bijna iedereen Gael in de top 10 aan het eind van het jaar. Nou, no way! Dan moet je toch echt wel van jongens als Calleri gaan winnen op HC. Wat een vreselijke fluimer is het toch!

Slecht trouwens dat hij de beste nieuwkomer was bij die awards en niet Gasquet.
Reply
carlsen breakt ginepri. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ivan krijgt meteen al 4 bp's in de eerste game maar benut ze helaas nog niet.
Ginepri krijgt eerst bp's en wordt dan gebroken. Als dit maar geen knauw in zijn zefvertrouwen oplevert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gaat nu allemaal een beetje de verkeerde kant op. Calleri break Monfils in de tweede en Ljubicic na zelf 4 bp's gemist te hebben nu op 0-30. En Bracciali op 3-5.
Reply
ginepri breakt dus nu wel. ljubo trekt 't weer recht en Bastl en Calleri mogen zometeen 't afmaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gelukkig, ginepri break terug en Ivan pakt gewoon zijn game. Alleen jammer van calleri. ik wist niet dat Monfils zo slecht was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serveer 't uit Bastl en Calleri! niet choken nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ahh bastl verneukt 2 mps en nu bp tegen! Lijkt wel op zijn TB choke!
calleri gaat 'm pakken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
calleri! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bastl heeft 'm dan ook binnen. verder zullen bastl en calleri niet komen, maar ze hebben hun plicht gedaan.
ga nu nog ff tegen beter weten in carlsen aanmoedigen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zometeen Llodra op de baan, die zal Volandri toch wel pakken lijkt me. Ook in aantocht DE man die eraf moet, Baghdatis. zal deze ronde op zeker nog niet gaan gebeuren. hoop is gevestigd op davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Serveer 't maar uit Ljubo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Netjes van Ivan en Robby, maar kut van Bastl en een beetje van Calleri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Calleri is een topper!!!!! Nu op naar Moya of Nadal!! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bastls resultaten dit seizoen zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Knap dat hij nu toch wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan krijgt zijn eerste bp tegen en wordt meteen gebroken :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo komt wel goed. de focus ligt nu bij Llodra. die begint tenminste goed! 2-0.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vond net een briefje met mijn laatste optie bij TM.
Het was óf Gasquet en Safin óf Malisse, Carlsen, Srichaphan en Djokovic.

Dat is dus nu Gasquet tegenover Malisse en Djokovic. Ik ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is gasquet geworden ad? wordt spannend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: