The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Gasquet is een prutser.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, ik ben benieuwd. Serra is al meteen niet makkelijk maar ik verwacht wel een overwinning. Djokovic en Malisse kunnen ook zomaar van Stepanek en Coria verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan breakt terug, gelukkig.
Llodra begint inderdaad wel goed en zal dit ook wel winnen. Volgende ronde zal het wel exit zijn, maar toch jammer. En als hij dan van Ivan wint, is het helemaal drama.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henin verliest trouwens in straight van Shaughnessy. :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
llodra is echt een matige speler hoor. het is dat ie een geweldige loting had om richting 8 punten te gaan anders had niemand 'm natuurlijk genomen. als ljubo van Vik wint zit ie wel even gebakken. vik is een klasse beter als llodra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ivan breakt terug, gelukkig.
Llodra begint inderdaad wel goed en zal dit ook wel winnen. Volgende ronde zal het wel exit zijn, maar toch jammer. En als hij dan van Ivan wint, is het helemaal drama.

Vlak Volandri toch eens niet zo snel uit. Hij heeft alweer teruggebroken. Hup Volandri...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Volandri breakt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
fish-davy begint. ik heb davy in gedachte als eliminator van baghdatis dus laat hem dan maar winnen.

llodra, de enige man die op RG serve and volley speelt. levert de break weer in tegen volandri. jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fish - Davy op de baan.

Niet boeiend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Llodra 5-2
Davy 2-0

Gaat allemaal lekker zo. Ljubo even break en uitserveren en 't kan niet op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
fish voelt ook weer ff hoe 't is om tegen een top 10 speler te spelen ipv qualies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch moet Davy ook weer een keer zijn niveau van bijvoorbeeld de AO kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yes, Ivan breakt naar de 4-2 in de derde.

Baghdatis begint ook lekker.

Llodra-Pipo is redelijk spannend. Hup Pipo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan had een moeilijke bevalling maar wint hem netjes, Pipo of Llodra moet ook te doen zijn en dan zal hij aan de bak moeten tegen Agassi of Ginepri. Maar dan zal ie wel weer gewend zijn aan de omstandigheden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pipo wint de tweede set, mooi!

Nadal-Moya ook op punt van beginnen, ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ivan had een moeilijke bevalling maar wint hem netjes, Pipo of Llodra moet ook te doen zijn en dan zal hij aan de bak moeten tegen Agassi of Ginepri. Maar dan zal ie wel weer gewend zijn aan de omstandigheden.

Agassi is out. Phau is de LL.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ad Wim Wrote:Ivan had een moeilijke bevalling maar wint hem netjes, Pipo of Llodra moet ook te doen zijn en dan zal hij aan de bak moeten tegen Agassi of Ginepri. Maar dan zal ie wel weer gewend zijn aan de omstandigheden.

Zit je de hele dag achter de computer :roll:

AGASSI heeft last van zijn rug :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Juan Zueco Wrote:
Ad Wim Wrote:Ivan had een moeilijke bevalling maar wint hem netjes, Pipo of Llodra moet ook te doen zijn en dan zal hij aan de bak moeten tegen Agassi of Ginepri. Maar dan zal ie wel weer gewend zijn aan de omstandigheden.

Agassi is out. Phau is de LL.
Ja? Interessant. Helemaal goed voor Ivan.
Reply
Ik wist het echt niet, maar ik kijk dan ook alleen maar naar de livescores.

Pipo breakt in de derde set :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come On, Moya!!!!

4-1 voor in de 1e set...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hij had kansen op 5-1. hopelijk keert hier de wedstrijd niet mee om.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Come On, Moya!!!!

4-1 voor in de 1e set...

2e set he.

edit: weer bp voor 5-1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Moya - Nadal 2-6, 5*-1

Dat kan nog wel eens een leuke 3e set worden

Vamos Moya... :razz: :razz: :razz:

Wawrinka breakt Gonzales: 3*-1
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
moya 5-1 en wawrinka 4-1!!

ooh wat zou 't prachtig zijn als Nadal nu meteen al sneuvelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heel fijn dat Volandri en Baghdatis winnen.

Nadal mag er van mij ook uit, maar ik denk dat hij de derde set wel pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:moya 5-1 en wawrinka 4-1!!

ooh wat zou 't prachtig zijn als Nadal nu meteen al sneuvelt.

Dat zou uitermate vervelend zijn.
Reply
Tja Wawrinka, Murray had hier moeten staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka en Moya... Come On, Guys...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal makkelijk naar 1-0*

edit: Dacht dat hij 40-0 wel even af zou maken.

40-40 nu!!! Icon_twisted Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Nadal dit verliest ben ik totally screwed en laat ik het waarschijnlijk wel om de eerste komende 6 maanden mn nek nog es uit te steken.
Reply


Forum Jump: