The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Als Blake van Nadal kan winnen, kan Ljubicic dat natuurlijk helemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer - Santoro 7-6 2-6 6-4 (Kansen zat gehad, niet gemaakt! Zonde!)
Stepanek- Malisse 6-1 6-4 (Zo goed als kansloos, niet verwacht)
Ljubicic - Vik 6-3 6-7 6-3 (Met pijn en moeite, net zoals Nalbi zal ik ma zegge)
Ancic - Kim 6-3 2-6 6-4 ( Mooie Mario overleeft nog een rondje, nu tegen Serra :wink: )
Calleri - Monfils 7-5 6-4 (Zeer content ben ik hiermee!!)
Berdych - Acasuso 6-1 6-2 ( Gegokt en verloren...)
Ginepri - Carlsen 6-2 7-5 (Tsja...)

3 door, 4 eruit.. dat mag beter vandaag!

Gunstig is wel dat; Nadal,Gasquet en Llodra falen
Jammer is dat; Nalbi door het oog van de naald kruipt en Baghdatis het verdomd makkelijk had.



Amen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oogst van gisteren: Tursunov, Baghdatis, Nalbandian en Ljubicic door, Gasquet als enige eraf maar wel een dure.

Ook mooi dt veelgekozen Llodra, Santoro, Kunitsyn, Carlsen en Malisse eraf liggen. Het gaat al met al niet eens zo slecht. Maar het is allemaal pas net begonnen natuurlijk. Als Nalbi er de volgende ronde af ligt, heb ik alsnog een kuttoernooi.

Voor vandaag hoop ik vurig dat Blake, Rochus en Djokovic eraf gaan. En dat Spadea, Vliegen en Tursunov winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
The Mailman: Totaal 44 punten

IN: Vliegen (4), Calleri (7), Ancic (7), Ljubicic (7), Massu (7), Blake (1), Roddick (1)
OUT: Carlsen (4), Srichaphan (1), Safin (1), Acasuso (4)

Dus vandaag maar hopen dat Blake, Roddick en Vliegen de 3e ronde halen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Me vs. Arco:

8 dezelfde

Arco
3 Rochus,Olivier €930 7
4 Vliegen,Kristof €576 4
11 Ancic,Mario €1420 15
eruit:
2 Santoro,Fabrice €855 1
8 Malisse,Xavier €766 7
12 Pavel,Andrei €485 1


Ikke:
6 Nalbandian,David €2560 15
9 Haas,Tommy €970 15
11 Blake,James €1430 70
geen een eruit

Rochus en Vliegen eruit vanavond graag! Hakkuh Hakkuh
Reply
Matige nacht. Spadea, een van mijn troeven, verliest. Gelukkig verliest Djokovic ook. Wel mooi dat Vliegen en Tursunov door zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is gunstig voor je, CC, dat Baghdatis verliest.

Je hebt nu zeker nog meer punten, maar jij hebt nu nog Chela, Rochus, Calleri en Massu (op verliezen) tegenover mijn Nalbandian, Ljubicic en Grosjean.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.
Reply
Genomico Wrote:Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.

Ik ga voor Ancic-Massu :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.

Ik ga voor Ancic-Massu :razz: :razz:

Helemaal mee eens.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.

Ik ga voor Ancic-Massu :razz: :razz:

Helemaal mee eens.

Alleen onder voorwaarde dat Mario de finale haalt?!
Reply
Genomico Wrote:Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.
Ancic maakt niet echt indruk met drie setsoverwinningen tegen Kim en Serra. Davydenko daarentegen voor mij wel, zeker door zijn overwinning op Baghdatis.
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het verlies van Baghdatis kan ruimschoots worden gecompenseerd als Ancic van Davydenko wint, dus komop Mario!! Een kwart finale tussen Ancic en Nalbandian zou helemaal mooi zijn.

Ik ga voor Ancic-Massu :razz: :razz:

Helemaal mee eens.

Alleen onder voorwaarde dat Mario de finale haalt?!

Mario zal dan Davy,Nalbi en Ljubicic moeten verslaan.

Moet kunnen :8: ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Massu leidt met 4-1 in de 3e set.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Massu serveert voor de wedstrijd....0-30 Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
0-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Het is gunstig voor je, CC, dat Baghdatis verliest.

Je hebt nu zeker nog meer punten, maar jij hebt nu nog Chela, Rochus, Calleri en Massu (op verliezen) tegenover mijn Nalbandian, Ljubicic en Grosjean.

massu op verliezen? heeft de hele wedstrijd niet achter gestaan en serveerde net voor de wedstrijd. maar het verlies van bagha is idd heerlijk. heb niet veel meer te wensen voor vannacht. hopelijk wint massu nog.
en natuurlijk halve finalist van dit toernooi Calleri! wat een topper.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is gunstig voor je, CC, dat Baghdatis verliest.

Je hebt nu zeker nog meer punten, maar jij hebt nu nog Chela, Rochus, Calleri en Massu (op verliezen) tegenover mijn Nalbandian, Ljubicic en Grosjean.

massu op verliezen? heeft de hele wedstrijd niet achter gestaan en serveerde net voor de wedstrijd. maar het verlies van bagha is idd heerlijk. heb niet veel meer te wensen voor vannacht. hopelijk wint massu nog.
en natuurlijk halve finalist van dit toernooi Calleri! wat een topper.

Calleri is natuurlijk een held. Hij stoomt zo door. Klasse!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is gunstig voor je, CC, dat Baghdatis verliest.

Je hebt nu zeker nog meer punten, maar jij hebt nu nog Chela, Rochus, Calleri en Massu (op verliezen) tegenover mijn Nalbandian, Ljubicic en Grosjean.

massu op verliezen? heeft de hele wedstrijd niet achter gestaan en serveerde net voor de wedstrijd. maar het verlies van bagha is idd heerlijk. heb niet veel meer te wensen voor vannacht. hopelijk wint massu nog.
en natuurlijk halve finalist van dit toernooi Calleri! wat een topper.
Hij verliest toch?
Het is nu nog maar jouw Chela, Rochus en Calleri tegenover mijn Nalbandian, Ljubicic en Grosjean. Als Nalbandian-Ljubicic de halve finale wordt, wat helemaal niet onmogelijk is, ben jij gezien.
Bovendien denk ik dat Rochus vanavond van Coria verliest en dat Calleri morgen van Kiefer verliest. Vergeet niet dat Kiefer halve finale AO had en sindsdien geblesseerd/ziek is geweest en nu weer helemaal fit is.
Reply
Kuiper: Totaal 74 punten

IN: Vliegen (7), Davydenko (15), O. Rochus (7), Ljubicic (15), Grosjean (7), Blake (7)
OUT: Berdych (7), Srichaphan (1), Santoro (4), Spadea (4)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Eens zien hoe ik er tegenover jou ervoor sta deze week Ad;

punten tot nu
Haggie: 87
Ad Wim: 65

spelers nog over

Haggie: (6) Ancic, Rochus, Blake, Calleri, Grosjean, Ljubicic
Ad Wim: (5) Nalbandian, Tursunov,Vliegen, Grosjean, Ljubicic

Het ligt er een beetje aan dat Nalbandian deze week gaat klaarmaken, maar ik verwacht dat hij gaat falen en dan pak ik je ruimschoots, Adje :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je doet het niet slecht, Haggie, dat moet ik je nageven. Tursunov en Vliegen zouden zomaar kunnen verliezen vanavond en dan ben ik de Sjaak tenzij Nalbi het toernooi wint.
Maar ja, Olivier, Ancic en Calleri kunnen ook zomaar verliezen de komende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.
Reply
Scholten! Wrote:Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.
Vooral Haggie. Centre heeft Nalbi, Ljubicic en Grosjean niet. Dat lijkt me toch funest.
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.
Vooral Haggie. Centre heeft Nalbi, Ljubicic en Grosjean niet. Dat lijkt me toch funest.

ohja, ik keek bij zijn andere team (Bea Eenink) :wink:
Reply
Laat ik mijn team dan ook maar vergelijken met Ad. We hebben beide nog Grosjean, Ljubicic en Nalbandian

Ad Wim: 65 pnt (Tursunov en Vliegen extra)
Genomico: 72 pnt (Rochus en Ancic extra)
Reply
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.
Vooral Haggie. Centre heeft Nalbi, Ljubicic en Grosjean niet. Dat lijkt me toch funest.

ohja, ik keek bij zijn andere team (Bea Eenink) :wink:

Die is nog beter dan mijn forumteam. :8:
Maar heb vanaf 't begin gezegd dat ik alleen op mijn forumteam(rick eenink in de stats) afgerekend wil worden. ook omdat dit 't team is waarmee ik in de forumsubleague zit.
Maar dat wil niet zeggen dat ik de spelers niet aanmoedig die ik in mijn moeders team heb opgesteld. En dat zijn dus wel mannen als grosjean, ljubo, nalbi, blake en ancic. In dit team is het Blake en Ancic van mij tegen Tursunov van Adje. dus die is vast in de pocket. maar nogmaals...reken me aub af op m'n rick eenink team. anders krijg ik commentaar dat ik op 2 paarden wed. en ook met dat team zal ik adje slopen deze week.
maar laten we ons niet teveel focussen op adje. we moeten eigenlijk weer even een overzicht maken van hoe iedereen 't doet met spelers In en OUT enz...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.
Vooral Haggie. Centre heeft Nalbi, Ljubicic en Grosjean niet. Dat lijkt me toch funest.

ohja, ik keek bij zijn andere team (Bea Eenink) :wink:

Die is nog beter dan mijn forumteam. :8:
Maar heb vanaf 't begin gezegd dat ik alleen op mijn forumteam(rick eenink in de stats) afgerekend wil worden. ook omdat dit 't team is waarmee ik in de forumsubleague zit.
Maar dat wil niet zeggen dat ik de spelers niet aanmoedig die ik in mijn moeders team heb opgesteld. En dat zijn dus wel mannen als grosjean, ljubo, nalbi, blake en ancic. In dit team is het Blake en Ancic van mij tegen Tursunov van Adje. dus die is vast in de pocket. maar nogmaals...reken me aub af op m'n rick eenink team. anders krijg ik commentaar dat ik op 2 paarden wed. en ook met dat team zal ik adje slopen deze week.
maar laten we ons niet teveel focussen op adje. we moeten eigenlijk weer even een overzicht maken van hoe iedereen 't doet met spelers In en OUT enz...
Ik voelde me wel vereerd :Big Grin
Reply
hehe ja iedereen begint telkens over zijn team t.o.v. die van adje. apart. :8:
maar maak jij even een overzichtje dan van de forumprestaties deze week Ad. jij als student met veel vrije tijd kan dat wel even doen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is dan even copy/pasten vanuit http://members.home.nl/elikian/TMStats/s...op100.html.
Reply


Forum Jump: