The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Dit is echt vreselijk balen (voor mij)
5-2 voor, serveren voor de match en dan met 5-7 er af gaan.
Dan maar duimen voor Calleri .... :razz: en Ljubicic :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Calleri.. schitterend! Wat een man!

Nu tegen Kiefer, zeker ook niet onmogelijk.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Calleri.. schitterend! Wat een man!

Nu tegen Kiefer, zeker ook niet onmogelijk.. :8:

Die favoriet van jou, die heeft het aardig af laten weten in de 3e set tegen Kiefer aangezien hij een break voor stond.
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Calleri.. schitterend! Wat een man!

Nu tegen Kiefer, zeker ook niet onmogelijk.. :8:

Die favoriet van jou, die heeft het aardig af laten weten in de 3e set tegen Kiefer aangezien hij een break voor stond.

Ja idd, een beetje jammer dit! Gonzalez is ook een erg onberekenbare speler. Mijn andere "Fernando" zit nog steeds in het toernooi. Hij gaat Roddick er vandaag maar weer eens uitgooien :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Calleri.. schitterend! Wat een man!

Nu tegen Kiefer, zeker ook niet onmogelijk.. :8:

Helemaal eens. Prima weekendje :8:

Vanavond ook weer belangrijke potjes, met mijn Blake, Vliegen en Grosjean. Alle drie leuke tegenstanders die hoewel zwaar, toch te pakken zijn.

Oh ja, en ik vergeet Rochus en Tursunov. Vamos Icon_twisted
Reply
Haggie Wrote:Calleri.. schitterend! Wat een man!

Nu tegen Kiefer, zeker ook niet onmogelijk.. :8:

Calleri stuurt Kiefer gewoon naar huis in straight sets.

Maar eerst vanavond voor mij nog Blake, Vliegen en Roddick.
Prognoses: Blake -Nieminen 70%, Vliegen -Gaudio 50-50 en Roddick -Verdasco 80% winstkans.
Alle 3 verder zou super zijn, 2 al mooi. Voor minder doe ik het niet.
Come on boys. :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik baal van Massu Icon_evil
Voor de wedstrijd geserveerd en in de laatste game nog 2 BP gehad :letitallout:
Calleri compenseert het een klein beetje... :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Maar eerst vanavond voor mij nog Blake, Vliegen en Roddick.
Prognoses: Blake -Nieminen 70%, Vliegen -Gaudio 50-50 en Roddick -Verdasco 80% winstkans.
Alle 3 verder zou super zijn, 2 al mooi. Voor minder doe ik het niet.
Come on boys. :razz: :razz: :razz:

Je bedoelt Vliegen-Chela?
Reply
Federer - Haas 85/15 Ik hoop dus op Haas
Andreev - Tursunov 55/45 Ik hoop op Andreev
Blake - Nieminen 70/30 Blake aub
Chela - Vliegen 60/40 Chela aub
Roddick - Verdasco 75/25 Verdasco aub
Greul - Henman 25/75 Henman aub
Ferrer - Grosjean 65/35 Grosjean aub
O. Rochus - Coria 55/45 Coria aub
Reply
Federer, Andreev, Nieminen, Chela, Verdasco en Henman a.u.b. omdat ik hun tegenstanders niet heb.

Verder moeten Grosjean en Rochus gewoon winnen!!
Reply
Goede nacht, want Ljubicic wint. Wel jammer dat Calleri wint, maar die gaat eraf tegen een Kiefer die weer helemaal terug is.

Vanavond komen mijn troeven Tursunov en Vliegen aan de beurt. En ook Grosjean, maar die heeft bijna iedereen. Ik zie Tursunov eigenlijk wel zeker de favoriet, ik zeg 65-35. Vliegen-Chela zie ik echt als 60-40. Vliegen is dit jaar goed bezig op HC en Chela heeft het alleen laten zien op de AO. Bovendien vond ik de overwinning op Gaudio een stuk knapper dan die op Rusedski.
Voor de rest mogen Blake, Rochus, Roddick en Haas eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belgen moeten naar huis! Alle Belgen falen (Henin, Clijsters, Malisse) alleen die Rochus broertjes en Vliegen spartelen tegen! Wegwezen, stelletje minderwaardige zuiderprutsers.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis is behoorlijk aan het choken. Stond in de tweede set 2-1 voor met een break en verliest hem met 6-2. In de derde set precies hetzelfde, en hij staat nu achter met 3-2.

Choken? Dat is een pure invulling van je. Misschien speelt Davydenko een stuk beter?
Het bleek dus een goede invulling te zijn. Hopelijk verslaat Davy nu ook Ancic, anders is het helemaal kut.
Reply
had je maar ancic ipv gasquet moeten nemen he.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt, maar als hij nu van Davydenko verliest brengt hij ook zijn geld niet op.

Had ik maar Malisse, Djokovic, Carlsen genomen ipv Gasquet. Had me toch 10 puntjes gescheeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misshcien had je Davydenko moeten nemen? :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dodge Wrote:Misshcien had je Davydenko moeten nemen? :wink:
Als die straks van Nalbi verliest in de kwart, brengt hij ook zijn geld niet op :Big Grin
Reply
Tsja, had een beetje gehoopt op Berdych, maar nalbi liep ouderwets te knallen.

Had Ljubi gekozen en geen geld meer voor nalbi, dit leek me meer ljubi's ondergrond.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ad Wim Wrote:
Dodge Wrote:Misshcien had je Davydenko moeten nemen? :wink:
Als die straks van Nalbi verliest in de kwart, brengt hij ook zijn geld niet op :Big Grin

Je moet niet zoveel van Nalbi verwachten. Ik snap ook niet waarom je hem tegen Davy ziet spelen, want Davy verliest net zo makkelijk van Ancic.

Gasquet was gewoon een domme keuze.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davy wint echt wel van Ancic hoor
Reply
Scholten! Wrote:Davy wint echt wel van Ancic hoor

:roll: ..hahahahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Federer - Haas 85/15 Ik hoop dus op Haas
Andreev - Tursunov 55/45 Ik hoop op Andreev
Blake - Nieminen 70/30 Blake aub
Chela - Vliegen 60/40 Chela aub
Roddick - Verdasco 75/25 Verdasco aub
Greul - Henman 25/75 Henman aub
Ferrer - [b]Grosjean 65/35 Grosjean aub[/b]
O. Rochus - Coria 55/45 Coria aub

leg eens uit tampie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Dodge Wrote:Misshcien had je Davydenko moeten nemen? :wink:
Als die straks van Nalbi verliest in de kwart, brengt hij ook zijn geld niet op :Big Grin

Je moet niet zoveel van Nalbi verwachten. Ik snap ook niet waarom je hem tegen Davy ziet spelen, want Davy verliest net zo makkelijk van Ancic.

Gasquet was gewoon een domme keuze.
Domme keuze lijken me niet de juiste woorden, eerder een verkeerde keuze.

En waarom moet ik in godsnaam niet veel van Nalbi verwachten?! Ten eerste slaat ie Berdych, die weer een opleving had vorige week, helemaal van de baan na een gelijkopgaande eerste set. Ten tweede heeft ie dit seizoen pas twee wedstrijden verloren, een tegen een ontketende Baghdatis in vijf sets, waarin ie zelfs 2-0 in sets voorstond, en een tegen een Srichaphan on fire waarin hij ook nog eens behoorlijk wat kansen had.
Reply
centre court Wrote:Ferrer - Grosjean 65/35 Grosjean aub

leg eens uit tampie.

Dit moet natuurlijk 35/65 zijn.
Reply
Dacht ik al wel, zeker omdat je grosjean zelf hebt. grosjean kan deze week een gevaarlijk mannetje worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanavond erg belangrijk. Niet een zo zeer omdat mijn spelers (Grosjean, Tursunov en Vliegen) moeten winnen, maar vooral omdat veelgekozen spelers (Blake, Rochus, Haas en Chela) moeten verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vanavond erg belangrijk. Niet een zo zeer omdat mijn spelers (Grosjean, Tursunov en Vliegen) moeten winnen, maar vooral omdat veelgekozen spelers (Blake, Rochus, Haas en Chela) moeten verliezen.

Ik verwacht dat Grosjean wel van Ferrer kan winnen, Tursunov tegen Andreev zal 50-50 zijn en Chela-Vliegen.. tsja.. ook zo'n onvoorspelbare partij.

Alles ligt nog open.. De komende wedstrijden worden erg belangrijk, nu komen de grote punten pas in het spel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En we beginnen meteen met voor mij de belangrijkste, namelijk Tursunov-Andreev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer is vannacht het haasje :Big Grin
Reply
come on tursu...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: