The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
8 punten extra toch (van 7 naar 15)?
Reply
Snel aanpassen he :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het wordt Jarkko Nieminen time!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blake, Grosjean en Ollie moeten vandaag even winnen :!:

Haas,Vliegen en Roddick moeten sneuvelen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2 Mp's GREUL.....



En het is Nieminen TIME :lol:
Reply
Greul wint wel even.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Het is JAMES BLAKE time...

James is ook goed voor 8 puntjes er bij (I hope so).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hrbaty
bye
Greul
Srichaphan
Safin
Henman
bye
Hewitt

Winnaar van dit blok: "Greul".. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hrbaty
bye
Greul
Srichaphan
Safin
Henman
bye
Hewitt

dat geloof je toch niet :razz: ik sta echt perplex
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.
Reply
Blake moet nu voor ons maar even winnen, he Tampie? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

ik heb nota bene ong. 25 spelers en geen Greul! enige q die ik niet nam, had ook al srichaphan en was er zeker van dat greul dan op 2 puntjes zou blijven steken. nu al 16 punten. :eeeek:
en henman wint wel ff in 2 sets van safin en hewitt en verliest dan van greul. die jongen weet niet wat 'm overkomt...wint van de thai, hrbaty en henman.
overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

logische keuzes lijken me dat.. hoeveel mensen hebben die Greul precies? 0? 1?
Reply
Blake gaat zeker ff winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar goed, nu een speler uit mijn eigen team de baan op, dus dat is toch belangrijker. Come on Blake!

Belangrijk dat Blake wint, want de winnaar van Blake-Nieminen is in de volgende ronde de favoriet om de QF te halen. In feite staan er 18 punten op het spel in plaats van 8.
Reply
centre court Wrote:overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.

Dan moet Verdasco vanavond maar winnen van Andy.
Reply
Forza Nieminen! Icon_twisted
Reply
Fernando is hier zeker tot in staat..

De winnaar van Blake/Nieminen wint ook zeker wel van Chela/Vliegen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:
Omdat ik te schijterig ben, en omdat ik graag wil dat ik aan het einde van de week ook nog spelers over heb.
Reply
cruijff Wrote:Forza Nieminen! Icon_twisted

Centre Court, Tampie en Haggie tegen de rest is het nu met Blake-Nieminen.. :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:
_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

logische keuzes lijken me dat.. hoeveel mensen hebben die Greul precies? 0? 1?

1 in de top 25, de nr. 3 van het klassement. Hij gaat me hiermee voorlopig wel voorbij, maar mist Nalbi en Ljubo. Hopelijk spelen die de halve finale en dan praten we nergens meer over (ik ga er dan even vanuit dat Greul niet tot de finale komt :wink: ).
Reply
COME ON NIEMINEN!!!!

XXX vanuit het Nieminen-kamp
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.

Dan moet Verdasco vanavond maar winnen van Andy.
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees dat Roddick er keihard overheen knalt. Zijn service liep weer onwijs tegen Martin.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:
Omdat ik te schijterig ben, en omdat ik graag wil dat ik aan het einde van de week ook nog spelers over heb.

Dat is in ieder geval eerlijk :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:COME ON NIEMINEN!!!!

XXX vanuit het Nieminen-kamp

De vraag is;

Verliest Blake vandaag wel een game :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Blake moet nu voor ons maar even winnen, he Tampie? :8:

Ook voor mij moet Blake het finse varkentje maar even wassen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Naah goed laat ik dan iets positiever zijn:

De vraag is: Snoept Blake vandaag een setje af van Jarko?? :Big Grin
Reply
Als Blake nu weer de kwartfinale haalt, wordt ie echt mijn Angstgegner en kan er echt niet bij dat hij van Wang en Vliegen verloor een aantal weken. En toen had ik hem WEL!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: