The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Roddick in deze vorm zie ik op gravel geen toernooi winnen hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pipo en Ferrer overweeg ik nog om te nemen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Roddick in deze vorm zie ik op gravel geen toernooi winnen hoor.

ik vond hem dit weekend best goed.
Reply
op gras....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ok, maar Houston is een 'snel' graveltoernooi, dat Roddick vorig jaar won en het jaar daarvoor in de finale stond tegen... Haas.

Verder had ik het alleen over de vorm :wink:
Reply
Verdasco wint hem toch ogenschijnlijk makkelijk maar hij heeft er hard voor moeten knokken.
Dit zal een zekerheidje zijn in ieders team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wel jammer dat de eerste 4 zekerheidjes voor mij nu ieders zekerheidjes zijn Sad
Reply
Mayer is voor mij geen zekerheidje hoor. Alleen als Sluitertje van Gaudio wint, anders komt ie er niet in. Ook Pashanski ben ik nog niet helemaal zeker van...
Reply
Ik kies inderdaad liever Safin voor 100 euro meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik kies inderdaad liever Safin voor 100 euro meer.

Dus jij verwacht dat Safin van Andreev gaat winnen? Ok het zou kunnen, maar wordt niet boos als ie niet wint, want die kans is zeker aanwezig en acht ik zelfs groter dan 50%. Safin is voor gravel te gretig en onrustig. Dan moet ie echt in vorm zijn...
Reply
Ik zeur ook niet als hij verliest, ik zie het als een gok. Maar volgens mij speelt Safin het liefst op gravel en hij heeft het toernooi al een keer gewonnen. Bovendien zie ik hun vorm gelijk en dan dicht ik Safin betere kansen toe omdat hij gewoon meer kwaliteiten heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
safin heeft davis cup in de benen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem toch aan dat hij morgen wel hersteld is van een partij die hij vrijdag speelde. Tijdens een GS heb je niet zo lang om te herstellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Mayer is voor mij geen zekerheidje hoor. Alleen als Sluitertje van Gaudio wint, anders komt ie er niet in. Ook Pashanski ben ik nog niet helemaal zeker van...

Toch Mayer na de nipte zege van Gaudio :Big Grin
Reply
Simon, Vik, Sanguinetti, Tursunov vind ik erg lastig. Simon is de goedkoopste maar die wedstrijd kan ik echt niet voorspellen. Sanguinetti zou goed van een vermoeide Tursunov kunnen winnen, maar ook weer kunnen verliezen en die zijn allebei wel weer duur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Simon, Vik, Sanguinetti, Tursunov vind ik erg lastig. Simon is de goedkoopste maar die wedstrijd kan ik echt niet voorspellen. Sanguinetti zou goed van een vermoeide Tursunov kunnen winnen, maar ook weer kunnen verliezen en die zijn allebei wel weer duur.

Ik ga daar voor Simon, bij Tursunov en Sanguinetti heb ik sowieso geen goed gevoel. Kijk maar eens naar de prestatie van hem op gravel. Tja, en Vik - Simon denk ik dat Simon meer kans heeft...

Verder gok ik op een finale Ferrer - Ferrero. Dat zijn samen met Haas de enige spelers in mijn team van boven de 1000 euro.
Reply
Ik ga kiezen tussen Simon en Vik, maar dat wordt waarschijnlijk muntje opgooien. Ik ga voor de finale Ferrer-Gaudio. Dat zijn ook meteen de enigen die ik heb boven de 1000.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
don't fuck with vik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
primeur: zowel ikzelf als mijn moeder hebben onze teams afgestemd op precies 12500 euro. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik moet soms echt ff research plegen, ik als 'kenner' weet bijvoorbeeld niet of zo'n vik, zib, minar en ga zo maar door een beetje goed kunnen spelen op gravel :razz:

ja ik weet het, ben nog een amateur
Reply
Ik ga maar voor Vik omdat die precies past in mijn team. Met Simon houd ik 60 e over :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:primeur: zowel ikzelf als mijn moeder hebben onze teams afgestemd op precies 12500 euro. =D>

respect
Reply
centre court Wrote:primeur: zowel ikzelf als mijn moeder hebben onze teams afgestemd op precies 12500 euro. =D>

Dat kon ik ook door Portas te kiezen, maar aangezien ik Volandri ook al had, ben ik met mijn laatste centen toch maar gewoon voor Vanek gegaan.
Reply
Scholten! Wrote:ik moet soms echt ff research plegen, ik als 'kenner' weet bijvoorbeeld niet of zo'n vik, zib, minar en ga zo maar door een beetje goed kunnen spelen op gravel :razz:

ja ik weet het, ben nog een amateur

http://www.atptennis.com en dan bij de activity van de players kijken...
Reply
Dit is hem voor mij:

1 Vicente,Fernando €402 Verkoop
2 Koubek,Stefan €357 Verkoop
3 Haas,Tommy €1250 Verkoop
4 Pashanski,Boris €688 Verkoop
5 Almagro,Nicolas €506 Verkoop
6 Gaudio,Gaston €1985 Verkoop
7 Montanes,Albert €451 Verkoop
8 Berlocq,Carlos €500 Verkoop
9 Monaco,Juan €542 Verkoop
10 Horna,Luis €797 Verkoop
11 Ferrer,David €1700 Verkoop
12 Portas,Albert €383 Verkoop
13 Garcia-Lopez,Guillermo €431 Verkoop
14 Starace,Potito €438 Verkoop
15 Verdasco,Fernando €930 Verkoop
16 Muller,Gilles €552 Verkoop
17 Vik,Robin €553 Verkoop
€12465
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is het geworden:

1 Baghdatis,Marcos €1339 Verkoop
2 Volandri,Filippo €931 Verkoop
3 Montanes,Albert €451 Verkoop
4 Goldstein,Paul €607 Verkoop
5 Monaco,Juan €542 Verkoop
6 Melzer,Jurgen €520 Verkoop
7 Vicente,Fernando €402 Verkoop
8 Horna,Luis €797 Verkoop
9 Garcia-Lopez,Guillermo €431 Verkoop
10 Mayer,Florian €614 Verkoop
11 Pashanski,Boris €688 Verkoop
12 Verdasco,Fernando €930 Verkoop
13 Spadea,Vincent €515 Verkoop
14 Vanek,Jiri €379 Verkoop
15 Seppi,Andreas €728 Verkoop
16 Ferrer,David €1700 Verkoop
17 Starace,Potito €438 Verkoop
18 Koubek,Stefan €357 Verkoop
Reply
Uiteindelijk Kunitsyn en Pavel ingeruild voor Muller en Vicente.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De nummer 4, een goede vriend van mij, heeft Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn voorspelling en mijn team in vetgedrukt...

Valencia:

Davydenko - Garcia-Lopez
Staraca - Verdasco
Ferrer - Seppi
Simon - Tursunov
Volandri - Zib
Fraile - Ferrero
Andreev - Pashanski
Mayer - Gaudio

Houston:

Roddick - Marin
Vanek - Haas
Baghdatis - Spadea
Q - Monaco
Goldstein - Q
Sabau - Ginepri
Horna - Minar
Vicente - Blake
Reply
die knakker heeft een dicht team?

tampie heeft ferrero?! arco geheel tegen zijn natuur in niet heel veel kleintjes, o.a. voor ferrer en gaudio gegaan. net als adje trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: