The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
Davydoff Wrote:Pearl Jam kaartjes in the pocket :!:

Veel plezier en maar hopen dat ze vooral veel ouwe nummers spelen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heb ook 8 kaartjes gekocht.

Er zijn er nog 2 te koop tegen de normale prijs natuurlijk!

2 personen haken af ivm hun vakantie!
Reply
9 juni lastige keuze. Angels and Airwaves in de Melkweg, Guus Meeuwis gratis, of gewoon de opening van het WK :-k
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:9 juni lastige keuze. Angels and Airwaves in de Melkweg, Guus Meeuwis gratis, of gewoon de opening van het WK :-k

Ik ga voor C als je het niet erg vindt. A ken ik niet en B is voor vrouwen en homo's. Zelfs met geld toe hoef ik niet naar die Zwijmelbrabo. :8:
Reply
Aukinho Wrote:9 juni lastige keuze. Angels and Airwaves in de Melkweg, Guus Meeuwis gratis, of gewoon de opening van het WK :-k

Ik betaal je kaartje voor de melkweg en je geeft mij die kaartjes van Guus..., deal?

Die zwijmelbrabo was wel lachen in de Oosterpoort 2002.

En later was Guus uiteraard nog in de 3 en de engel.
Reply
het is sowieso maar 1 kaartje, en de kans bestaat dat ie voor de 10e is (hoewel ik dan waarschijnlijk sowieso niet ga, omdat dan m'n ov niet geldig is en zodoende guus niet meer gratis :8: )
Reply
Laat maar dan.

Net voor iemand 2 kaartjes voor George Michael besteld.
17/10 in Oberhausen.
Reply
Dugarry Wrote:Laat maar dan.

Net voor iemand 2 kaartjes voor George Michael besteld.
17/10 in Unterhosen.

:waf:
Reply
:lol:
Reply
Er komt een 3e concert van die nicht in Ahoy.

Zelf ga ik niet, maar heb voor 20 leden van die fanclub (18 dames, 2 heren) wel kaartjes geregeld voor Oberhausen. Stukken goedkoper, kleinere zaal, beter zicht en gratis parkeren, de hele dag en avond!
Reply
Helaas gaat vanavond Radiohead niet door. Het is nu verplaatst naar 28 augustus, 1 dag voor het concert van Pearl Jam. Dat was dus een leuk weekje als Lowlands afterparty!

Heb ook 2 kaartjes gekocht voor Santana en voor Elton John, beide in Oberhausen. Nog nooit gezien en lijkt me wel een keer leuk.
Reply
Wanneer ga je in Oberhausen wonen?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Als Pisvee de Champions League wint.
Reply
Lowlands maakt namen bekend, o.a. Anouk, Arctic Monkeys, Scissor Sisters, Muse, Fun Lovin Criminals en Massive Attack.
Reply
Aukinho Wrote:Fun Lovin Criminals en Massive Attack.

Poeh, leven die nog?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hier de complete lijst met wat er allemaal komt.

!!! / Anouk / Arctic Monkeys / Belle and Sebastian / Bloc Party / CKY / Coolpolitics / Cantus Buranus by Corvus Corax / The Dead 60s / DJ Shadow / The Frames / Michael Franti & Spearhead / Fun Lovin' Criminals / Gogol Bordello / José González / Hard-Fi / Hawthorne Heights / HIM / Jawat - The Opposites - Kiddo Cee / Luie Hond / Massive Attack / Mew / Miss Djax / Muse / Nizlopi / Opeth / Orson / Pendulum / Pete Philly & Perquisite and New Generation Big Band / The Phantom Four / Scissor Sisters / Silent Disco / The Shins / Spinvis / Urban Dance Squad / Joris Voorn / Yeah Yeah Yeahs

Urban Dance Squad: leven die ook nog dan.

ziet er wel goed uit, heb er al weer zin in, 3 weken lang op de polden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
jammer alleen dat Hawthorne Heights de enige emo/punk band is voorlopig, terwijl er genoeg in de buurt zijn (TBS, MCR, FOB, PATD en Millencolin..)
Reply
Winstonicus Wrote:Urban Dance Squad: leven die ook nog dan.

Ik las laatst dat ze een best of gaan uitbrengen en in het kader daarvan weer zijn gaan toeren Confused

Ik heb ze in 90 of 91 op Pinkpop gezien... dat was toch een van de betere live concerten die ik ooit gezien heb - en mental floss for the globe is toch een plaat die iedereen zou moeten hebben Hakkuh

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:...en mental floss for the globe is toch een plaat die iedereen zou moeten hebben Hakkuh

Check! :8: en 'Live 'n perspectives' heb ik ook....anders, maar zeker niet slechter i.m.h.o.
Reply
Treesong Wrote:
Winstonicus Wrote:Urban Dance Squad: leven die ook nog dan.

Ik las laatst dat ze een best of gaan uitbrengen en in het kader daarvan weer zijn gaan toeren Confused

Ik heb ze in 90 of 91 op Pinkpop gezien... dat was toch een van de betere live concerten die ik ooit gezien heb - en mental floss for the globe is toch een plaat die iedereen zou moeten hebben Hakkuh

Rudeboy ben ik laatst nog tegen gekomen, goeie gast trouwens.
ga ik zeker kijken op lowlands
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
the Frames Notworthy
Make tea, not war
Reply
27/1/2007 ABBA MANIA in OBERHAUSEN!
Reply
Whahaha, iemand nog kaarten voor Guus Meeuwis kopen? =D> Ooit een klacht ingediend bij Bavaria, kreeg ik een tegemoetkoming en de vermelding om toch zeker in het weekend van 10 juni niks te plannen. Was ik alweer vergeten komen er vandaag per post twee kaarten voor een Guus Meeuwis Concert binnen, 10 juni, PSV stadion. Hapje en drankje erbij... :8:

Kedengkedeng katsjing! Kijken of er nog mensen geinteresseerd in kaarten zijn, 40,- moet een gek vast wel neer willen leggen Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
de hle avond naar die muziek luisteren nee dankje, bij de vrienden van amstel vind ik het wel oke maar meer ook echt nie
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Tsja, ik ook niet, daarom gooi ik ze in de verkoop. Maar ja, kijk ik nu op marktplaats ben ik schijnbaar niet de enige die ze vandaag gekregen heeft Wink

Gewoon een weekje voor aanvang nog verkopen, zijn ze meer waard (als er dan nog een enkele ziel over is die ze wil hebben... :rollSmile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
de hle avond naar die muziek luisteren nee dankje, bij de vrienden van amstel vind ik het wel oke maar meer ook echt nie
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
bonnetje van 3 kratjes bav inleveren leverde in utrecht ook zo'n ding op, ik ga wel even kijken nu angels and airwaves is uitverkocht
Reply
Marshall Wrote:Whahaha, iemand nog kaarten voor Guus Meeuwis kopen? 40,- moet een gek vast wel neer willen leggen Hakkuh

Haha, wat een oen :lol:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Whahaha, iemand nog kaarten voor Guus Meeuwis kopen? 40,- moet een gek vast wel neer willen leggen Hakkuh

Haha, wat een oen :lol:

Diegene die er 40,- voor wil neerleggen is zeker een oen, maar ze bestaan wel Big Grin Hakkuh
Reply
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die klacht richting Bavaria.

''Heren, uw bier is goor!''
"Onze excuses. Hier zijn twee kaartjes voor Guus Meeuwis..."

Song of the decade:

Reply

Forum Jump: