The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ik baal gewoon echt van Clement, Muller, Mayer, Ferrer, Mathieu en Melzer. Die verliezen in mijn ogen allemaal compleet verrassend. Maar ja, dat zal wel graveltennis zijn...
En het zijn net iets te veel namen om een goede week te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wauw, heb ik alweer een weekwinst van de forummers?! :Big Grin Het gaat de laatste weken wel errug goed!! En nu ook binnen de 100 punten van de koploper :lol: Ik kom eraan :wink:
Reply
Totaal Week Eind
Buurs: 1945 154 2099
Tampie: 1942 158 2100
Arco: 1868 169 2037
Genomico: 1813 173 1986
Bea: 1761 153 1914
Haggie: 1713 153 1866
Ad Wim: 1640 151 1791
Mailman: 1631 107 1738
Rick: 1618 170 1788
Kuiper: 1603 139 1742
Scholten: 1547 158 1705
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
Voelt goed om dat te zeggen, of niet? Ik kan me niet voorstellen waarom je het anders zou zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.

Schade beperkt...
Voor mijn gevoel heb ik een drama week gehad. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
Voelt goed om dat te zeggen, of niet? Ik kan me niet voorstellen waarom je het anders zou zeggen.

nee hoor. zijn gewoon de feiten. de keren dat jij op woensdag al weet te vertellen dat bijv. haggie of ik een kutweek gaan hebben zijn niet op 2 handen te tellen. ik publiceer gewoon 't lijstje van deze week en daar kom jij niet best weg. mag gezegd worden. had ook kunnen zeggen dat ik zelf een topweek heb gehad maar zo ben ik niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
Voelt goed om dat te zeggen, of niet? Ik kan me niet voorstellen waarom je het anders zou zeggen.

nee hoor. zijn gewoon de feiten. de keren dat jij op woensdag al weet te vertellen dat bijv. haggie of ik een kutweek gaan hebben zijn niet op 2 handen te tellen. ik publiceer gewoon 't lijstje van deze week en daar kom jij niet best weg. mag gezegd worden. had ook kunnen zeggen dat ik zelf een topweek heb gehad maar zo ben ik niet.
Jij trapt liever mensen de grond in dan het op jezelf te betrekken? :roll:

En ik zeg zelden dat andere mensen een kutweek hebben. En als ze het hebben, is het niet om ze te denigreren, zoals jij nu doet maar meer als mededeling of opbeuring.

Maar ik kan me enigszins voorstellen dat je me graag ziet falen sinds de Ajax-Feyenoorddiscussie. Blijf jij daar maar lekker van genieten, dan doe ik dat woensdag wel.
En ach, je zult niet zoveel geluk blijven hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.

Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
Voelt goed om dat te zeggen, of niet? Ik kan me niet voorstellen waarom je het anders zou zeggen.

nee hoor. zijn gewoon de feiten. de keren dat jij op woensdag al weet te vertellen dat bijv. haggie of ik een kutweek gaan hebben zijn niet op 2 handen te tellen. ik publiceer gewoon 't lijstje van deze week en daar kom jij niet best weg. mag gezegd worden. had ook kunnen zeggen dat ik zelf een topweek heb gehad maar zo ben ik niet.
Jij trapt liever mensen de grond in dan het op jezelf te betrekken? :roll:

En ik zeg zelden dat andere mensen een kutweek hebben. En als ze het hebben, is het niet om ze te denigreren, zoals jij nu doet maar meer als mededeling op opbeuring.
En ach, je zult niet zoveel geluk blijven hebben.

noem mijn gelukjes eens op dan. en kom nou niet met wawrinka aan... heb woensdagochtend voorspeld dat wawrinka zou doorbreken op gravel deze week, dus dat wil ik managertechnisch geen geluk noemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.

Undecided

blijf je deze loser nou ophemelen? dacht dat we dinsdag ruim voor zijn eerste wedstrijd al duidelijk hadden gemaakt hoe we over deze keuze van jou dachten. echt een onbegrijpelijke keuze. ga dus nou niet op zondagavond zeggen dat ik geluk heb gehad dat Muller er meteen gladjes in 2 afging tegen graveltopper waske.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.

Ja CC, je komt goed weg met dat verlies van Muller!!!!
Reply
Ad Wim Wrote:Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.


tegen karlovic kan je een set verliezen als 't niet lukt om hem te breken. dat is de beste gebeurd. deste knapper om geduldig te blijven tegen hem en hem gewoon in de 3e set te pakken.
en ik heb dus geluk dat massu niet wint van bracciali? staat daar dan niet de pech tegenover dat horna en simon ook van hem verliezen? :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je goed zou lezen, zou je een laatste zin niet opschrijven.

En ik blijf Muller helemaal niet ophemelen. Maar als Bracciali dat stukje door komt, had Muller het natuurlijk helemaal gekund. Je had me ook uitgelachen als ik Bracciali had genomen.

En ik dacht ook dat jij het zo belachelijk vond dat ik Nieminen had genomen. Hoe vaak jij wel niet op maandagavond veel van mijn spelers afkraakt, zijn ook niet op één hand te tellen. En dan later alleen maar terug komen op degenen die niet hebben gepresteerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.


tegen karlovic kan je een set verliezen als 't niet lukt om hem te breken. dat is de beste gebeurd. deste knapper om geduldig te blijven tegen hem en hem gewoon in de 3e set te pakken.
en ik heb dus geluk dat massu niet wint van bracciali? staat daar dan niet de pech tegenover dat horna en simon ook van hem verliezen? :roll:
Simon en Horna had ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wawrinka: 3-0 achter in de derde set tegen Gabashvili, anderhalve set kansloos tegen Karlovic en hem uiteindelijk met geluk winnen.
Massu die verliest van Bracciali waardoor je niet heel zwaar gestraft wordt voor het niet nemen van hem.
En dan heb ik nog niet eens over het verlies van Muller en Mathieu.

Undecided

blijf je deze loser nou ophemelen? dacht dat we dinsdag ruim voor zijn eerste wedstrijd al duidelijk hadden gemaakt hoe we over deze keuze van jou dachten. echt een onbegrijpelijke keuze. ga dus nou niet op zondagavond zeggen dat ik geluk heb gehad dat Muller er meteen gladjes in 2 afging tegen graveltopper waske.

O :oops:

Heb ik als weekwinnaar dan niets te zeggen? :wink: Goede speler die Muller die net zijn dag niet had tegen Waske!!
Reply
Maar ach, CC, blijf jij er maar van genieten als ik ik een weekje geen goede score heb. Ik ben blij dat ik er aan kan bijdragen dat jij een goed gevoel hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als je goed zou lezen, zou je een laatste zin niet opschrijven.

En ik blijf Muller helemaal niet ophemelen. Maar als Bracciali dat stukje door komt, had Muller het natuurlijk helemaal gekund. Je had me ook uitgelachen als ik Bracciali had genomen.

En ik dacht ook dat jij het zo belachelijk vond dat ik Nieminen had genomen. Hoe vaak jij wel niet op maandagavond veel van mijn spelers afkraakt, zijn ook niet op één hand te tellen. En dan later alleen maar terug komen op degenen die niet hebben gepresteerd.

nieminen vind ik nog steeds geen goede keuze. voor dat geld wist ik zeker dat ik andere kon nemen die samen meer als 15 punten gingen halen. en ik vind 't gewoon zielig dat je vaak zeurt dat je de ''verrassingen'' net elke keer mist. dan moet je ze gewoon vantevoren kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zielig, zeuren, lekker positief allemaal.

Het is niet zo heel gek dat ik ze mis, want het zijn niet voor niets verrassingen. Ik wacht er alleen een keer op dat ik ze heb. En wees maar niet bang, ik ben volwassen genoeg om het jou dan niet in te wrijven.
En het blijft een forum, dus ik mag klagen en schelden wat ik wil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En doorgestegen naar plaats 7. Op 1 week na (waar ik van 11 naar 13 ben gezakt) nog steeds elke week gestegen!! Het gat naar de nummer 20 is al 131 pnt en dat ik lekker om te weten voor de prijzen :Big Grin
Reply
Mijn week was net iets minder slecht als die van Buurs, dus weer naar nummer 1. De verschillen zijn er klein in de top 10, er moet nodig weer gepresteerd gaan worden anders ga ik zakken in de grote toernooien de komende weken.
Reply
Was idd niet best Tampie.
Waarschijnlijk heb je geluk deze week, want mijn verstandkiezen zijn net
getrokken :roll:

Zal dus lastig worden een acceptabel team op de been te brengen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Was idd niet best Tampie.
Waarschijnlijk heb je geluk deze week, want mijn verstandkiezen zijn net
getrokken :roll:

Zal dus lastig worden een acceptabel team op de been te brengen :8:

Zal jou wel lukken.

Tipje van mij, veel ijs erop.....dat helpt.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Was idd niet best Tampie.
Waarschijnlijk heb je geluk deze week, want mijn verstandkiezen zijn net
getrokken :roll:

Zal dus lastig worden een acceptabel team op de been te brengen :8:

Zal jou wel lukken.

Tipje van mij, veel ijs erop.....dat helpt.

6 parasetamolletjes doen ook wonderen :8:
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Was idd niet best Tampie.
Waarschijnlijk heb je geluk deze week, want mijn verstandkiezen zijn net
getrokken :roll:

Zal dus lastig worden een acceptabel team op de been te brengen :8:

Zal jou wel lukken.

Tipje van mij, veel ijs erop.....dat helpt.

Bedankt voor de tip.
De andere kant moet ook nog :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mr. T Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Was idd niet best Tampie.
Waarschijnlijk heb je geluk deze week, want mijn verstandkiezen zijn net
getrokken :roll:

Zal dus lastig worden een acceptabel team op de been te brengen :8:

Zal jou wel lukken.

Tipje van mij, veel ijs erop.....dat helpt.

6 parasetamolletjes doen ook wonderen :8:

De eerste 2 zijn al binnen,
4 erbij vandaag zal geen enkele moeite kosten :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Wauw, heb ik alweer een weekwinst van de forummers?! :Big Grin Het gaat de laatste weken wel errug goed!! En nu ook binnen de 100 punten van de koploper :lol: Ik kom eraan :wink:
kijk nog eens naar de week...ok totaal heb ik het niet over
Reply
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Wauw, heb ik alweer een weekwinst van de forummers?! :Big Grin Het gaat de laatste weken wel errug goed!! En nu ook binnen de 100 punten van de koploper :lol: Ik kom eraan :wink:
kijk nog eens naar de week...ok totaal heb ik het niet over

Dan moet je er eerst even voor zorgen dat je in de excelsheet van Haggie verwerkt wordt :wink:
Reply
Alle 2e ronde spelers en vetgedrukt de 20 die in m'n team staan:

Nalbandian
Wang
Luque
Tursunov
Monfils
Portas
Gimelstob
Massu
Moya
Zib
Garcia-Lopez
Berlocq
Muller
Lapentti
Safin

Davydenko

Coria
Peya
Ramirez Hidalgo
Starace
Haas

Phau
Greul
Melzer
Monaco
Vik

Waske/Mayer
Nieminen
Serra
Vliegen
Hernych

Ancic
Reply
Zit nu overigens te twijfelen tussen Nalbandian of Vik, Gimelstob, Zib, Berlocq en Lapentti. Die 5 alternatieven zie ik eigenlijk allemaal 3 punten halen, maar jah, laat er eens 2 de kwart halen en dan zijn ze toch al goed voor 25 pnt. Dan moet David toch het toernooi voor winnen.
Reply


Forum Jump: