The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
kooltje Wrote:
kuiper Wrote:Roddick vormt voor mij de sleutel van de dag. Come on Andy, slacht die Cyprioot af!
want? je heb roddick? of je heb marcos niet?

Beide. Ik heb Andy en geen Marcos!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Scholten! Wrote:Marcos zal het moeilijk krijgen tegen Andy, ben erg benieuwd. Omdat een aantal van jullie Bagha hebben zal ik toch Andy steunen :o

Gelukkig, sta ik niet in mijn eentje vanmiddag. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
en we zijn begonnen...kom op david, galvani en kiefer!
Reply
david breakt *2-1
Reply
Rusedski heb ik bij beide spellen, dus die moet sowieso winnen. Nalbi mag nu van Mathieu winnen, maar dan moet hij er tegen Martin of Safin wel af. Maar ik vrees dat hij dat wel gaat overleven en gewoon de halve haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rusedski, martin, santoro en PHM moeten winnen van de spelers die nu op de baan staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hrbaty moet trouwens winnen van Santoro. De kleine Fransman is de meest gekozen speler die ik niet heb in beide spellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hrbaty staat al voor...*4-3. nalbi pakt gemakkelijk de eerste met 6-2. andere twee partijen gelijkopgaand
Reply
en als je dat zegt...hrbaty wordt terug gebroken, rusedski en kiefer worden gebroken!
Reply
martin wint de eerste. rusedski gaat de TB in.
Reply
rusedski wint de TB, hbraty santoro bezig in TB 2-1 santoro
Reply
santoro wint tb met gemak. balen!!! gezellig zijn jullie trouwens!
Reply
shit hrbaty gebroken en martin op weg naar de winst...kut!
Reply
Ik ben er weer. Martin en Rusedski zijn mooi, maar Santoro is wel flink kut. Maar het kan nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
alleen david op dit moment goede uitslag voor mij! hrbaty breakt terug! hopen dat die fransman moe wordt!
Reply
Hier kan ik zo kwaad om worden. Hrbaty breakt netjes terug en komt daarna 40-0 voor, en nu bp Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hrbaty kon toch altijd aardig serveren? nalbi wint en kiefer breakt terug
Reply
toen nalbi voor de match serveerde kwam PHM op 0-40 maar nalbi pakt wel ff 5 punten op rij. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ja hoor, de break voor Santoro na 40-0 voor Hrbaty :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
santoro een set en een break voor. als de oude man in vorm is is ie bijna niet te stoppen! :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nu gaat het echt beginnen, andy-marcos!
Reply
come on andy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hrbaty verkloot twee bp's om terug te breken. Hij is deze partij wel echt aan het weggeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kiefer draaitde wedstrijd om! greg op weg naar winst :cry:
Reply
centre court Wrote:come on andy
Ja, zeker! Ik heb Baghdatis met beide spellen niet en vooral bij MV is hij erg vaak gekozen. Hup Andy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:kiefer draaitde wedstrijd om! greg op weg naar winst :cry:
Heb je Greg en Martin niet?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
martin en santoro verneuken beide een set en een break voorsprong. greggie miste al een mp. slechte ontwikkelingen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijkste partij voor mij vandaag is toch wel Ancic-Serra, maar Hrbaty-Santoro en Acasuso-Almagro komen als goede tweede en derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stelletje wijven zijn 't. Santoro - Hrbaty in de 2e set 5 breaks achter elkaar. 3-2 voor Santoro nu die mag serveren, maar dat is dus blijkbaar geen voordeel.
Reply
Jezus, Hrbaty man! Doe je zoveel moeite om terug te breaken, word je meteen daarna weer gebroken :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: