The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
GODVER! Roddick met een ontzettend matige servicebeurt naar de break tegen. Kom op nou Andy Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2-0 Baghdatis, wat gaat er mis CC? Stort Andy in? Hij won de tweede zo dik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ginepri wint de tweede set van Monfils. Als Monfils dit verliest, neem ik hem echt nooit meer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ginepri wint de tweede set van Monfils. Als Monfils dit verliest, neem ik hem echt nooit meer!
hoe kan bobby dat nou winnen..wat een slappe hap zeg die monfils
Reply
Ad Wim Wrote:2-0 Baghdatis, wat gaat er mis CC? Stort Andy in? Hij won de tweede zo dik.

andy wordt gek van de dropshots van marcos. je ziet gewoon dat andy zich niet fijn voelt op gravel. hij beweegt gewoon slecht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ginepri wint de tweede set van Monfils. Als Monfils dit verliest, neem ik hem echt nooit meer!
hoe kan bobby dat nou winnen..wat een slappe hap zeg die monfils

de zwarte parel zal die 3e set toch nog wel winnen? ginepri kan niks dit jaar, en zeker niet op gravel toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik las laatst een stuk van Blake dat de Amerikanen gewoon niet goed kunnen glijden, dus niet kunnen bewegen op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heb er goede hoop op dat berdych gonzalez kan verslaan de volgende ronde. anders nadal maar. acasuso moet dit natuurlijk wel even winnen nog van almagro.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ginepri wint de tweede set van Monfils. Als Monfils dit verliest, neem ik hem echt nooit meer!
hoe kan bobby dat nou winnen..wat een slappe hap zeg die monfils
Dat laatste wist ik al. Hij is gewoon helemaal niet zo goed. Maar van Ginepri, die uberhaupt al totaal uit vorm is, op gravel verliezen is wel echt het dieptepunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:heb er goede hoop op dat berdych gonzalez kan verslaan de volgende ronde. anders nadal maar. acasuso moet dit natuurlijk wel even winnen nog van almagro.
Niet zoveel mensen hebben Gonzalez bij MV dus hij mag van mij de kwart halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 bp andy!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
shit 2-2
Reply
Ancic-Serra gaat beginnen. Als Serra gewoon wint, ben ik redelijk tevreden op TM-gebied.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yes, de break terug voor Roddick. Erop, nu erover!

Straf dat anti-tennis van Baghdatis af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse andy. hou nu eens makkelijk je service.

de kraker tussen ancic en serra begint. come on mario!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Yes, de break terug voor Roddick. Erop, nu erover!

Straf dat anti-tennis van Baghdatis af!
anti tennis?? dat moet wel als die baan zo snel is :wink:
Reply
uhh baghdatis speelt 't mooie tennis ad. roddick brengt alles hoog terug. ik vind die dropshots mooi. combinatie van talent, gevoel en techniek. maar andy mag wel winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:uhh baghdatis speelt 't mooie tennis ad. roddick brengt alles hoog terug. ik vind die dropshots mooi. combinatie van talent, gevoel en techniek. maar andy mag wel winnen.
Maar als ie alleen maar drop shots speelt, vind ik het lelijk. Doet Santoro ook altijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dag marcos. slappe lul
Reply
fout op fout van baghdatis bezorgen roddick de break. en monfils houd z'n service na breakpoint tegen gehad te hebben. dat is belangrijk. acasuso komt net als tegen ferrer pas de 2e set op stoom. hopelijk heeft ie inhoud voor een goede 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gonzo werkt 3 bps weg. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
roddick heeft 'm binnen!! :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus, Acasuso is wel echt lekker bezig nu. Moedig van je om hem te nemen, maar als je er zo over nadenkt, ook wel weer logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
daar gaan me drie afgelopen goede weken...dag hrbaty, marcos! almagro alweer gebroken en monfilos ook weinig vertrouwen meer in
Reply
JAAAAA, Andy wint! Dat is weer 10 euro in de pocket! 21 euro winst vandaag :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vergooit wel nu 3 bp's !!
Reply
kooltje Wrote:daar gaan me drie afgelopen goede weken...dag hrbaty, marcos! almagro alweer gebroken en monfilos ook weinig vertrouwen meer in

almagro werkt gewoon alle 3 de bps weg hoor. en ook monfils gaat nog gewoon gelijk op. acasuso had er natuurlijk wel 1 van de 3 moeten maken verdomme.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
marcos servicepercentage 34% in tweede en 43% in derde. is het niks voor de wta-tour?
Reply
Haggie zit zeker te balen, of niet? Als Verdasco straks verliest, is het toch niet zo slim geweest om Nadal niet te nemen deze week. En dan wordt Gonzalez ook nog eens terug gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de 1-0 voor almagro Sad Nu uitkijken, zelf niet gebroken te worden #-o
Reply


Forum Jump: