The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
Roddick pakt 3 love games op rij. Het lijkt erop dat zijn service vandaag wel loopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kom op verdomme berdych. roddick gaat gelijk op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gonzalez zeer goed bezig met dubbele break. roddick maar winnen van greg. dan krijgen mensen met greg niet al teveel punten. roddick heeft toch niemand.
Reply
lekker andy en gonzalez! gewoon simpele overwinningen!!
Reply
rusedski maakt vier van de 36 punten op andy zn service in de 1e set
Reply
Roddick wint helaas, maar verdiend, de eerste set. Wat een stats! 12 punten meer gemaakt. Nog knap dat Greg het tot een TB bracht. Hopen dat de service van ANdy gaat haperen. Kom op Greg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
spijtig voor greg dat ie in vorm is tijdens het gravelseizoen...straks is de vorm weer weg als we op gras gaan spelen
Reply
kooltje Wrote:gonzalez zeer goed bezig met dubbele break. roddick maar winnen van greg. dan krijgen mensen met greg niet al teveel punten. roddick heeft toch niemand.

Ik wel met de MV. Come on Andy!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Come On, Gonzalez...................... Smile Smile Smile Smile Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goeie zege van andy. hopelijk pakt berdych gonzalez nog ff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kijk wel uit naar de wedstrijd Nadal-Gonzalez.
H2H is verrassend genoeg nog 0-2!

Tijd om de huidige verhoudingen in het graveltennis ook in die statistieken tot uitdrukking te laten komen..
Reply
Gonzalez overwint, das natuurlijk duidelijk. Als hij daarna Nadal eruit kegelt is het helemaal feest
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.

Heb je de wedstrijd gezien Ad? Anders kun je daar niet over oordelen. De stats zeggen niet alles op gravel. Heb ik gister wel gemerkt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
lekker gonzalez..even aanzetten en ook tweede set binnen! kom maar op henman Wink
Reply
Gonzalez the Champion.. Hakkuh .. Valt me tegen van Genomico dat hij hem niet heeft genomen :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.

Waarschijnlijk wel, maar toch hoop ik dat Gonzo voor een verrassing weet te zorgen. Als Moya het kan, kan Gonzo het ook
Reply
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.

Waarschijnlijk wel, maar toch hoop ik dat Gonzo voor een verrassing weet te zorgen. Als Moya het kan, kan Gonzo het ook

Maar Moya kon het niet :Big Grin :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.

Heb je de wedstrijd gezien Ad? Anders kun je daar niet over oordelen. De stats zeggen niet alles op gravel. Heb ik gister wel gemerkt.
Als je 88% op je eerste en 83% op je tweede service wint, ben je lekker bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heel gek, een dubbelpartij op Centre terwijl Almagro-Davydenko op baan 1 staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nr 1 dubbel van de wereld spreekt meer aan dan Davydenko :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

De bovenste helft moet Almagro de verassing van het toerooi worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ook dan Almagro?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ook dan Almagro?

Almagro is en blijft een qualifier :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ook dan Almagro?

Volgende ronde speelt Almagro op het centre court :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

De bovenste helft moet Almagro de verassing van het toerooi worden.
Je bedoelt dat je alleen nog maar Almagro bovenin hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook dan Almagro?

Volgende ronde speelt Almagro op het centre court :wink:
Ik denk eigenlijk dat Davy dit gaat winnen. Hij lijkt weer zijn vorm van vorig jaar terug te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro mist direct 3 BP op een rij Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

De bovenste helft moet Almagro de verassing van het toerooi worden.
Je bedoelt dat je alleen nog maar Almagro bovenin hebt...

Inderdaad!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: