29-05-2006, 07:17 PM
Die moet je ook niet allemaal nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Manager 2006
|
29-05-2006, 07:17 PM
Die moet je ook niet allemaal nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-05-2006, 07:24 PM
weinig qualifiers die je kan nemen in ieder geval. en nadal wacht ik ook nog even mee!
29-05-2006, 07:35 PM
Ad Wim Wrote:Die moet je ook niet allemaal nemen. Dus jouw Berdych ook niet?
29-05-2006, 07:37 PM
Genomico Wrote:Pfff... Nadal, Almagro, Verdasco, Stepanek, Davydenko en Robredo en je hebt nog maar 794 euro over :| Ach jah, de bovenste 6 aangevuld met Gicquel en Lapentti en ik heb gewoon de 8 kwart finalisten :
29-05-2006, 07:46 PM
Genomico Wrote:Mijn Berdych?Ad Wim Wrote:Die moet je ook niet allemaal nemen.
29-05-2006, 07:56 PM
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Mijn Berdych?Ad Wim Wrote:Die moet je ook niet allemaal nemen. Jij vond 'm vorige week toch zo goed spelen?
29-05-2006, 08:11 PM
Genomico Wrote:Zeker, maar dat wil niet zeggen dat ik hem neem.Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Mijn Berdych?Ad Wim Wrote:Die moet je ook niet allemaal nemen.
29-05-2006, 08:23 PM
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Zeker, maar dat wil niet zeggen dat ik hem neem.Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Mijn Berdych?Ad Wim Wrote:Die moet je ook niet allemaal nemen. ad zal deze week weer met een aantal verrassende namen komen. en die zullen er dan wel weer vlot af gaan. :wink: zie adje o.a. gaudio en massu wel nemen. die zullen er dan ook snel afgaan. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
29-05-2006, 08:30 PM
Wat te doen met Portas en Safin?
Voor beide is 1e ronde 50-50, maar daarna kans op zeker 4e ronde :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-05-2006, 08:34 PM
En Nalbandian is ook link tegen Gasquet, maar daarna loopt hij sowieso door naar de kwart en waarschijnlijk naar de halve finale :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-05-2006, 08:39 PM
Nalbandian of Stepanek/Verdasco is nog mijn enige twijfel.
29-05-2006, 08:56 PM
En Ferrer heeft ook wel een aardige loting, maar
ik zou niet weten wie ik uit mijn team moet halen
29-05-2006, 09:05 PM
Alles onder de 900 is zinloos, muv Almagro
29-05-2006, 09:13 PM
Jammer dat Safin vandaag niet heeft gespeeld, ik wilde hem graag hebben maar met de 1R tegen Gonzalez is de kans op 1 punt toch zeker 50%..... Terwijl voor die 790 ook gewoon 14 zekere punten gekocht kunnen worden.
29-05-2006, 09:17 PM
_Tampie Wrote:Jammer dat Safin vandaag niet heeft gespeeld, ik wilde hem graag hebben maar met de 1R tegen Gonzalez is de kans op 1 punt toch zeker 50%..... Terwijl voor die 790 ook gewoon 14 zekere punten gekocht kunnen worden.Meer dan 45 zal hij niet halen. Gemiddeld dus 23 punten voor 790 euro. Niet slecht, maar mijns inziens zijn er betere namen te verzinnen.
29-05-2006, 09:26 PM
Zijn punten verwachting is 20,6. Daar zou ik het voor doen, maar de kans op 1 is zo groot.
Maar ik denk dat ik laat staan wat ik nu heb, al ben ik niet helemaal tevreden maar dat ben je toch niet gauw met zoveel keuze.
29-05-2006, 09:38 PM
Jeetje, wat een gepuzzel zeg!
29-05-2006, 09:39 PM
Gewoon Federer, Nadal en Almagro.
Saai, maar de meeste kans op veel punten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
29-05-2006, 09:41 PM
Nee, voor mij (uiteraard) geen FedEx.
29-05-2006, 09:45 PM
Inderdaad, dat wil ik ook gewoon echt niet.
29-05-2006, 09:48 PM
Ik twijfel nog tussen Grosjean en een kleintje of Ferrer...
29-05-2006, 09:50 PM
Voldoende twijfel nog hier. Ik zit er ook over te twijfelen om Nadal weg te laten, met de overige kom ik op een mooi team uit met alle subtoppers die ik wil en met Gaudio, Nalbandian en Ferrer als echte troeven.
29-05-2006, 09:54 PM
kuiper Wrote:Gewoon Federer, Nadal en Almagro. :wink:
29-05-2006, 09:54 PM
Grosjean zou zo naar de 4R moeten kunnen wandelen, maar dan wacht waarschijnlijk Nalbi... daar geef ik hem niet veel kans tegen, maar Nalbi kan ook best van Gasquet verliezen.
29-05-2006, 09:55 PM
_Tampie Wrote:Grosjean zou zo naar de 4R moeten kunnen wandelen, maar dan wacht waarschijnlijk Nalbi... daar geef ik hem niet veel kans tegen, maar Nalbi kan ook best van Gasquet verliezen. :|
29-05-2006, 09:55 PM
Nalbi kan van iedereen verliezen. dat zagen we in de world team cup wel.
29-05-2006, 09:57 PM
centre court Wrote:Nalbi kan van iedereen verliezen. dat zagen we in de world team cup wel. Tanken
You bend your words like Uri Geller spoons...
29-05-2006, 09:57 PM
De WTC interesseert Nalbi geen fluit, dan presteert hij ook niet. Je weet dat hij een man van de grote toernooien is. Dat was hij al, maar dat is hij nog meer geworden.
29-05-2006, 09:58 PM
Kut, ik durf niet meer te wisselen :letitallout:
29-05-2006, 09:58 PM
gravel is op lange na niet de favoriete ondergrond van nalbi
|
« Next Oldest | Next Newest »
|