The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
buurs Wrote:Mijn team voor deze week:

RRH

Almagro

Gasquet / Melzer

Chela

Horna / Seppi

Muller

Simon / Daniel
Flauw hoor, meer budget. Jij hebt gewoon Melzer meer en voor de rest dezelfden. Maar ja, die 3 puntjes meer :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mijn team voor deze week:

RRH

Almagro

Gasquet / Melzer

Chela

Horna / Seppi

Muller

Simon / Daniel
Flauw hoor, meer budget. Jij hebt gewoon Melzer meer en voor de rest dezelfden. Maar ja, die 3 puntjes meer :wink:

Mijn Melzer en Marach tegenover jouw RRH :razz: :wink:

En ik hoop dat je deze week 2 puntjes meer dan mij gaat halen, want dat komt wel goed uit bij TM :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mijn team voor deze week:

RRH

Almagro

Gasquet / Melzer

Chela

Horna / Seppi

Muller

Simon / Daniel
Flauw hoor, meer budget. Jij hebt gewoon Melzer meer en voor de rest dezelfden. Maar ja, die 3 puntjes meer :wink:

Mijn Melzer en Marach tegenover jouw RRH :razz: :wink:

En ik hoop dat je deze week 2 puntjes meer dan mij gaat halen, want dat komt wel goed uit bij TM :Big Grin
Calimero

Ik heb ook liever dat Davydenko gewoon doorkomt daar, dus van mij mag je die 2 punten hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mijn team voor deze week:

RRH

Almagro

Gasquet / Melzer

Chela

Horna / Seppi

Muller

Simon / Daniel
Flauw hoor, meer budget. Jij hebt gewoon Melzer meer en voor de rest dezelfden. Maar ja, die 3 puntjes meer :wink:

Mijn Melzer en Marach tegenover jouw RRH :razz: :wink:

En ik hoop dat je deze week 2 puntjes meer dan mij gaat halen, want dat komt wel goed uit bij TM :Big Grin
Calimero

Ik heb ook liever dat Davydenko gewoon doorkomt daar, dus van mij mag je die 2 punten hebben.

Nee, ik heb juist niet dat Davy wint en wil juist dat RRH 8 punten gaat pakken en jij dus met MV 2 punten meer gaat krijgen!!
Reply
kuiper Wrote:Ik heb alle spelers die je kon nemen, behalve Davydenko en Horna.

Hoe slecht kan het lopen.

Davy had ik nooit genomen, maar ik moest kiezen tussen Horna of Gasquet. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ook :8:
Reply
Dit wordt een zware aanslag op het budget deze weken.

Volgens mij vervallen de punten ook nog eens van Halle en Queens.
Dat gaat lekker dubbelop.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als iemand veel heeft staan bij ''Ptd 2'' wat betekent dat dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat verliest hij in de 2e week van Roland Garros. Dus beide getallen heeft de speler te verdedigen. (volgens mij tenminste)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dat er in de volgende entry-lijst (over 2 weken) 2 keer punten vervallen, nl. de punten van Roland Garros en Halle/Queens (of evt. een challenger).
Dat komt omdat de tennisweken t.o.v. vorig jaar een week verschoven zijn. In de tweede week van Roland Garros werd vorig jaar al Queens/Halle gespeeld.
Bv. Bij Federer vervallen de 450 punten van Roland Garros en de 225 punten van Halle. Daarvoor in de plaats komen de punten van Roland Garros van dit jaar en het 19e resultaat (wat hij niet heeft, dus 0 punten).
Reply
Volgens mij zijn dat dus de punten van Halle en Queens die dus ook nog eens komen te vervallen. Die moet je dus gewoon optellen bij te verdedigen budget.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb ik met de volgende spelers tenminste 7 van de 8 kwartfinalisten????

Acasuso
Nalbandian
Davydenko
Martin of Stepanek
Ferrer
Almagro
Nadal
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Davydenko en Nalbi samen nemen lijkt me niet slim.

En ik denk dat Robredo van Acasuso wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Heb ik met de volgende spelers tenminste 7 van de 8 kwartfinalisten????

Acasuso
Nalbandian
Davydenko
Martin of Stepanek
Ferrer
Almagro
Nadal

je bent een eind op weg. robredo mss ipv acasuso.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zou Gonzalez er ook bijzetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Martin of Stepanek

De winnaar hiervan staat toch maar even in de kwartfinale.
MAAR WIE???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Martin of Stepanek

De winnaar hiervan staat toch maar even in de kwartfinale.
MAAR WIE???

Olivier Rochus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Almagro
Ferrer
Ferrero
Grosjean
Haas
Henman
Karlovic
Martin
Nalbandian
Ramirez Hidalgo
Stepanek
Verdasco
Volandri
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kon met wat ik wilde en mijn geld helaas geen Martin in mijn team opnemen. Dat kan mij nog wel eens duur komen te staan. Ook heb ik bewust gekozen voor Acasuso ipv Robredo.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
332 euro over... Tja, ik wou niemand inruilen eigenlijk. Ook Martin niet voor bijv. Benneteau en Waske. Ferrer moet er ook hier maar snel uit. En dan natuurlijk door mijn held van de komende 2 weken...
Reply
Ik ben puur op budget gegaan. Ferrer is degene die het meeste te verdedigen heeft met 250. Ik heb ook 200 over. Ik wilde graag Karlovic als verrassing, maar dat werd lastig budgetwise. Nu heb ik dus Grosjean genomen. Ik had ook Rochus en Benneteau genomen, maar ik ben toch voor Dikke Jan gegaan. Die heeft vrij zeker 30 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben puur op budget gegaan. Ferrer is degene die het meeste te verdedigen heeft met 250. Ik heb ook 200 over. Ik wilde graag Karlovic als verrassing, maar dat werd lastig budgetwise. Nu heb ik dus Grosjean genomen. Ik had ook Rochus en Benneteau genomen, maar ik ben toch voor Dikke Jan gegaan. Die heeft vrij zeker 30 punten.

Op budget spelen met Grosjean?
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben puur op budget gegaan. Ferrer is degene die het meeste te verdedigen heeft met 250. Ik heb ook 200 over. Ik wilde graag Karlovic als verrassing, maar dat werd lastig budgetwise. Nu heb ik dus Grosjean genomen. Ik had ook Rochus en Benneteau genomen, maar ik ben toch voor Dikke Jan gegaan. Die heeft vrij zeker 30 punten.

Op budget spelen met Grosjean?
Ja oke, die ook. Maar hem zie ik vrij zeker 150 terugwinnen en wellicht meer, dus dat is een klein risico.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal 59 keer gekozen :eeeek:
En Gonzalez ook heel vaak gekozen terwijl die volgens mijn berekeningen toch echt niet rendabel was.

Ik heb Haas en Karlovic als verrassinkjes genomen. Ik moet toch een keer wat forceren. En die zijn respectievelijk 2 en 4 keer gekozen dus verrassen kunnen ze zeker.
Verder zijn Volandri, Ferrero en Henman belangrijke jongens. Ik zie het wel zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal 59 keer gekozen :eeeek:
En Gonzalez ook heel vaak gekozen terwijl die volgens mijn berekeningen toch echt niet rendabel was.

Ik heb Haas en Karlovic als verrassinkjes genomen. Ik moet toch een keer wat forceren. En die zijn respectievelijk 2 en 4 keer gekozen dus verrassen kunnen ze zeker.
Verder zijn Volandri, Ferrero en Henman belangrijke jongens. Ik zie het wel zitten.

Volandri :roll: Terwijl je de hele tijd loopt te verkondigen dat Berdych in een goede vorm is?
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal 59 keer gekozen :eeeek:
En Gonzalez ook heel vaak gekozen terwijl die volgens mijn berekeningen toch echt niet rendabel was.

Ik heb Haas en Karlovic als verrassinkjes genomen. Ik moet toch een keer wat forceren. En die zijn respectievelijk 2 en 4 keer gekozen dus verrassen kunnen ze zeker.
Verder zijn Volandri, Ferrero en Henman belangrijke jongens. Ik zie het wel zitten.

Volandri :roll: Terwijl je de hele tijd loopt te verkondigen dat Berdych in een goede vorm is?
Ik heb het afgewogen en als hij dit wint, is de kans groot dat hij 30 punten haalt. Hij zal dit niet snel winnen, ik denk 40-60, dus hij zal gemiddeld zo'n 18 punten halen. Dat is netjes voor 716 euro.
Bovendien moet ik gewoon wat forceren en daarom heb ik Pipo, Ferrero, Haas en Karlovic genomen. En gelukkig zijn die ook weinig gekozen. Nu moeten ze nog presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nu moeten ze nog presteren.
En dat is waar het misgaatWink
Reply
Te makkelijk, Eli Smile
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volandri :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eli, er staat dat Baghdatis er nog in zit en 15 punten krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: