Threads: 99
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
Beetje reacties uitlokken mag toch wel? :wink:
Maar het blijft natuurlijk wel een verhaal met een groot "lekker belangrijk" gehalte...[/quote]
En daarvoor hebben ze een forum uitgevonden. [/quote]das toch inderdaad juist waar we hier voor zijn?! net of geno ooit iets echt belangrijks gemeld heeft?!
Threads: 4
Tuurlijk mag het allemaal op het forum, maar als ze keer op keer met dezelfde argumenten komen en dan een poos later dezelfde discussie voeren met opnieuw weer dezelfde argumenten, dan mag ik toch ook zeggen dat de hele discussie nergens op slaat?
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
Maar het blijft natuurlijk wel een verhaal met een groot "lekker belangrijk" gehalte... En daarvoor hebben ze een forum uitgevonden. das toch inderdaad juist waar we hier voor zijn?! net of geno ooit iets echt belangrijks gemeld heeft?!
En Kooltje, je mag dan wel mijn beste nieuwkomer zijn, maar de gevestigde orde aanvallen?? :wink:
Genomico Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
Maar het blijft natuurlijk wel een verhaal met een groot "lekker belangrijk" gehalte... En daarvoor hebben ze een forum uitgevonden. das toch inderdaad juist waar we hier voor zijn?! net of geno ooit iets echt belangrijks gemeld heeft?!
En Kooltje, je mag dan wel mijn beste nieuwkomer zijn, maar de gevestigde orde aanvallen?? :wink: ahhh thnx geno das een nieuwtje voor me! ben het in die zin wel met je eens dat er wel wat nieuws aan de discussie mag worden toegevoegd..maar aan de andere kant vind ik het juist mooi dat ze blijven doorgaan op hun standpunten en er geen mm van afwijken!
kooltje Wrote:Genomico Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
En Kooltje, je mag dan wel mijn beste nieuwkomer zijn, maar de gevestigde orde aanvallen?? :wink: ahhh thnx geno das een nieuwtje voor me! ben het in die zin wel met je eens dat er wel wat nieuws aan de discussie mag worden toegevoegd..maar aan de andere kant vind ik het juist mooi dat ze blijven doorgaan op hun standpunten en er geen mm van afwijken!
Een meningsverschil is prima en levert ook mooie discussies op, maar soms is een discussie gewoon gesloten. Net zoals ik Nadal een betere en mooiere speler vind dan Federer i.t.t. een aantal anderen, maar die discussies ga ik ook niet meer aan. Ik heb m'n argumenten verteld en daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar steeds met hetzelfde verhaal komen heeft m.i. geen zin. Prima dat ze de discussie voeren, maar het lijkt me een beetje zinloos.
Ik hoop dat ik bij deze wat nieuws heb gezegd en niet steeds in herhaling val :wink:
ik vond het heerlijk verfrissend
Threads: 67
Genomico Wrote:centre court Wrote:Stepanek en Ferrer verloren toch gewoon in resp. 4 en 3 sets?
Maar goed we komen er zo toch niet uit. Zondag weten we wie deze GS het beste team heeft weten te maken. Met Wimbledon zal er weer een andere strategie gekozen moeten worden. Dat maakt 't ook leuk.
Lekker belangrijk die discussie tussen CC en Ad!! Daar gaan we weer :wink: Dat ik niet meteen 1 van jullie had gestemd voor de meest oninteressantste forummer :wink:
Tuurlijk heeft CC gelijk en zal de keuze voor Federer waarschijnlijk gewoon goed zijn. Als iemand van te voren denkt dat dat een betere keus is en als dat ook zo blijkt te zijn, dan moet je niet zeuren dat diegene gemakkelijk weg komt. Gewoon goed managen is dat!! Tuurlijk achtte ik het van te voren ook bijna onmogelijk dat Federer meer punten zou halen dan mijn alternatieven voor hem, maar ik ga niet zeggen dat CC goed weg komt. Wij falen en CC had dat van te voren zien aankomen. Netjes...
En ik ga zeker niet zeggen dat Ferrer en Stepanek gewoon hadden moeten winnen (ik had Ferrer ook niet). Die zijn gewoon terecht uit het toernooi geslagen door hun tegenstanders. Gewoonweg tegen een betere speler, niets met pech verloren. Maar goed, ik val in herhaling...
O ja... 1 ding wil ik nog wel kwijt. Jullie komen ontiechelijk goed weg met het niet nemen van Verdasco. Die had gewoon in de halve finale moeten staan. Mazzelpikken!!
Mee-eens :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 0
ik zou zeggen dat een derde, hóóguit vierde ronde voor Verdaso reëel was. Maar een halve finale alleen met de wijsheid van achteraf. Blijf het trouwens nog steeds verrassend vinden dat Ljubi ineens kan knallen op RG. Redelijk uniek als ook hij wint en nrs. 1-4 in de halve finale staan, zeker op gravel!
Ha Elikian, ik zie dat je weer terug bent! Ik zit met spanning te wachten op de tussenstanden TMstats, om te zien wat de schade deze twee weken is. Heerlijk de verkeerde keuzes gemaakt samen met bijna de hele top 25.. #-o
Threads: 26
Ja, ik ben maandag nacht teruggekomen. Ben alleen gisteravond vergeten de TM stats bij te werken. Ik probeer het vanavond opnieuw
Threads: 21
De verschillen zijn tot nu toe vrij klein en kunnen groter worden als Federer de finale wint.
Minste punten: Tampie 221 pnt
Meeste punten: Kooltje 294 pnt
73 punten verschil. Kunnen er dus nog 60 bijkomen. Wel is nu ook vast te stellen dat Federer al meer punten heeft gehaald dan de spelers die andere managers ipv hem namen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 97
centre court Wrote:De verschillen zijn tot nu toe vrij klein en kunnen groter worden als Federer de finale wint.
Minste punten: Tampie 221 pnt
Meeste punten: Kooltje 294 pnt
73 punten verschil. Kunnen er dus nog 60 bijkomen. Wel is nu ook vast te stellen dat Federer al meer punten heeft gehaald dan de spelers die andere managers ipv hem namen. Dat geldt voor de mensen in onze Excell-sheet wel, maar niet voor iedereen in de top 100. Er zijn mensen met Nalbi, Davydenko en nog een paar jongens en die hebben nu nog meer punten dan Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:ondanks dat er toch veel verschillende teams zijn, denk ik niet dat er heel veel verschil in punten (100 of meer) zal zijn tussen iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Nalbi EN davy was blijkbaar voor ons als serieus managers voor niemand een optie. dus de mensen die dat wel hebben boezemen mij geen angst in.
Nu lever je kritiek op je beste kameraad van je en op je moeder :cheers:
lezen gaperd. nalbi EN davy. ALLEBEI in je team dus. :8:
dat hebben er niet veel gedaan en daar doelt adje op denk ik.
overigens als fedex wint wordt iedereen ingehaald die geen federer/nadal combinatie heeft, door de managers die dat wel hebben. =D>
centre court Wrote:lezen gaperd. nalbi EN davy. ALLEBEI in je team dus. :8:
dat hebben er niet veel gedaan en daar doelt adje op denk ik.
overigens als fedex wint wordt iedereen ingehaald die geen federer/nadal combinatie heeft, door de managers die dat wel hebben. =D>
:oops:
Het was voor mij een RG van net niet. Gefeliciteerd aan de mensen met Federer, en aan Kooltje met de weekoverwinning op de sheet.
Ze hebben trouwens eindelijk de waardes van de spelers aangepast.
Maar staat bij jullie ook quizscore 0, totaal 60? Dat zou dus betekenen dat ik de quiz fout heb, terwijl Pete toch echt de meeste GSs gewonnen heeft.
Ad Wim Wrote:Ze hebben trouwens eindelijk de waardes van de spelers aangepast.
Maar staat bij jullie ook quizscore 0, totaal 60? Dat zou dus betekenen dat ik de quiz fout heb, terwijl Pete toch echt de meeste GSs gewonnen heeft.
Heb dat ook ja, en volgens mij zo'n beetje iedereen aangezien slechts een enkeling 75 punten heeft voor de quizvragen. Het zal me niets verbazen dat sportdreams werkelijk denkt dat Laver nog steeds de meeste grandslams heeft...
staat bij mij ook zo, maar ze hebben ook nog geen andere quiz. zal wel in een later stadium verwerkt worden.
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Ze hebben trouwens eindelijk de waardes van de spelers aangepast.
Heb dat ook ja, en volgens mij zo'n beetje iedereen aangezien slechts een enkeling 75 punten heeft voor de quizvragen. Het zal me niets verbazen dat sportdreams werkelijk denkt dat Laver nog steeds de meeste grandslams heeft... Als sommigen 75 hebben, dan gaat er dus iets niet goed. Ik ben voor een mailtje naar SD.
Ik ook, stuur jij hem ff?! :wink:
Ad Wim Wrote:Het was voor mij een RG van net niet. Gefeliciteerd aan de mensen met Federer, en aan Kooltje met de weekoverwinning op de sheet. bedankt! jammer dat federer hem niet won..dan had ik echt wat serieuzer ingelopen. nu het grasseizoen..normaliter mijn beste ondergrond op managervlak . quiz inderdaad heel raar.
Threads: 14
Threads: 131
andre Wrote:Bracciali of Vliegen?
Moet je daar serieus over nadenken... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
buurs Wrote:andre Wrote:Bracciali of Vliegen?
Moet je daar serieus over nadenken... :roll:
Bracciali maximaal 4 pnt en Vliegen kan op meer dan 11...
Al is Bracciali natuurlijk wel een veel betere speler op gras.
centre court Wrote:staat bij mij ook zo, maar ze hebben ook nog geen andere quiz. zal wel in een later stadium verwerkt worden. Rafael Nadal brak onlangs het gravelrecord van Guillermo Villas. In welk jaar zette de Argentijn dit voormalige record?
Ik had 12 man, maar Haas vind ik te risicovol en hij gaat toch maar hooguit 20 punten halen, dus ik heb hem ingeruild voor Murray en Norman. 5 man in Halle en 8 in Londen. Ik ga voor alle halve finalisten behalve Federer (of Safin moet gaan stunten. Vorig jaar was hij er ook dichtbij) aangevuld met wat kleintjes.
|