The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
centre court Wrote:Mayer wint dik! =D>
Van godvergeten Kubot. Hij moet tegen Robredo morgen, vergeet dat niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tussen half 11 's ochtend en half 11 's avonds geen scores dus ik laat me lekker verrassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:De verschillen:
AD: Hewitt, Davydenko, Murray, Roddick.
CC: Reynolds, Henman, Mahut, Lopez, Kohlschreiber, Muller, Spadea, Faurel, Calleri, Mayer, Daniel, Monaco, Marach.
Even kleine update:

Ad: Hewitt, Davy en Murray
CC: Henman, Mahut, Lopez, Muller, Spadea, Faurel, Calleri, Mayer, Monaco en Marach.

In mijn ogen verliezen Mahut, Muller, Faurel, Spadea, Mayer, Monaco en Marach hun komende rondes. Ze halen iig niet meer dan 3 punten mijns inziens. Dan houd jij nog Henman, Lopez en Calleri over. Dan wordt Murray-Lopez erg belangrijk. Henman zie ik wel ver komen en met Calleri moet ik het nog zien.

Ik denk dus dat het redelijk mee gaat vallen deze week hoeveel minder punten ik ga halen, ook al wint er een van jouw kleintjes wel verrassend. En dan te bedenken dat ik Roddick had voor 0 punten (jouw redenering).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga de film in CCtje, fijne vakantie. En probeer af en toe even een internetcafe te vinden Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga de film in CCtje, fijne vakantie. En probeer af en toe even een internetcafe te vinden Wink

gaat zeker lukken ad. minstens 1x per dag zal ik wat van me laten horen, ook in dit topic.

succes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, Faurel is ook weg. Spadea wint wel, maar Hewitt gaat van hem winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede vakantie CC!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoplakeetje, Mahut ook weg voor 1 punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ik dacht dat ik slecht ging, maar Tampie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik dacht dat ik slecht ging, maar Tampie...

Die zit in een flinke dip...je ziet hem bijna ook niet meer op het forum.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hij gaat echt slecht...zeer goede week..nu al voor buurs
Reply
kooltje Wrote:hij gaat echt slecht...zeer goede week..nu al voor buurs

De laatste weken gaat het best aardig...maar goed als Blake en Robredo het toernooi winnen ben ik mijn 1e plaats alsnog kwijt denk ik.... :roll:

Maar goed, volgende week moeten de verschillen gemaakt worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Woerdie heeft ook een dramaweek. Hij moet wel even uit die dip komen, want hij moet over twee weken mijn team maken Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oh dan ben ik deze week tegen je want robredo en blake moeten winnen...maa inderdaad..volgende week is belangrijker
Reply
Ad Wim Wrote:Ad: Hewitt, Davy en Murray
CC: Henman, Mahut, Lopez, Muller, Spadea, Faurel, Calleri, Mayer, Monaco en Marach.
Ik weet niet of je dit leest, maar weer even een kleine update:

Ad: Hewitt, Davy en Murray
CC: Henman, Lopez, Calleri, Marach, Mayer en Monaco

Zoals ik dus al verwachtte, verliezen een aantal kleintjes van jou en gaan eraf met 2 of 3 punten. En dan moet Mayer vandaag tegen Robredo en staat Monaco een set achter tegen Davy. Er blijven dan precies de jongens over die ik had voorspeld plus de ene mazzel die je hebt gehad, die ik ook wel een beetje had ingecalculeerd.
Lopez-Murray, Calleri-Sluiter en Mayer-Robredo zijn dus erg belangrijk vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hewitt met heel veel geluk langs spadea, die gaat er hopelijk af tegen Greme.
murray-lopez wordt gewoon heel belangrijk.
verder kunnen henman, calleri, marach en ook mayer gewoon best ver komen.

de halve finales davy-marach en calleri-mayer lijken me reeel. daar zou ik voor tekenen.

jammer dat monaco niet door kon drukken tegen davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt is inmiddels door. Geen enkel probleem met Gremel en Clement moet ook te doen zijn.

Monaco heeft nooit de kans gehad om door te drukken. Hij had geluk dat Davy het niet al in de TB afmaakte. Goede prestatie van Davy. Tegen Berlocq is ie natuurlijk ook favoriet en na het verlies van Robredo uberhaupt de favoriet om het toernooi te winnen.

Murray-Lopez is inmiddels begonnen en staat 5-4 voor Murray op service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker dat jou hewitt er net op dit moment af geslagen word.

AD: Davy en Murray
CC: Henman, Calleri en Mayer.

Calleri en Mayer spelen de halve finale tegen elkaar dus heb daar sowieso de finalist. hopelijk kan volandri davy pakken, anders moet de de winnaar van calleri en mayer dat maar doen.

In Washington hebben we er beide nog 1. murray moet tegen fish, henman tegen tursunov. Ik zie natuurlijk henman en fish winnen, jij zult dat andersom hebben. weet niet hoeveel punten ik nu voor sta maar ik heb 't gevoel dat ik je weer ga verslaan deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Calleri en Mayer is natuurlijk kut en Hewitt slaat al helemaal nergens op; die heeft het echt compleet laten liggen. Daar kom je goed weg. Gelukkig heb ik nog wel Murray en Davy in de strijd. Het is dus ook Murray en Davydenko tegenover Calleri en Mayer. Jij hebt dan nog wel 21 punten meer. Jij verliest er sowieso een maar hebt er ook zeker een door. Al denk ik dat ik dat ook heb met Davydenko. Als Murray ook weet te winnen, ga ik misschien zelfs punten op je uitlopen.
We zullen elkaar niet veel ontlopen deze week en dan te weten dat Roddick gewoon afgezegd heeft. Jij mag dus niet klagen deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
davy-mayer zal 't wel gaan beslissen en murray kan evt. nog wat meer sprokkelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray heeft dus nog iets erbij gesprokkeld en kan er vanavond nog meer bijsprokkelen. Het verschil is nu 11 punten en jij hebt alleen nog Mayer en ik heb Davy en Murray. Als Davy het toernooi wint en Murray verliest, hebben we allebei evenveel punten, dat zou wel mooi zijn. Als Mayer het toernooi wint, heb jij sowieso meer punten. Als Davy en Murray winnen, heb ik de meeste punten deze week. We zullen het zien vanavond, maar we ontlopen elkaar sowieso niet veel. En dan te weten dat Roddick helemaal niet mee heeft gedaan :wink:
Dat belooft wat voor volgende week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gelijkspelletje dus?? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beter kan het toch niet? :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jeetje, CC, volgens mij hebben we nog nooit zoveel dezelfden gehad!

CC: Baghdatis, Tojo
Ad: Stepanek, Malisse
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, onze grote jongens in de eerste ronde er al uit en de andere twee spelen vanavond tweede ronde. Daarin geef ik Malisse meer kans dan Tojo, maar je weet het nooit met zowel Malisse als Hewitt. We zullen elkaar niet veel ontlopen deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tojo tegen malisse dus? zal lastig worden. verloor stepanek of was ie geblesseerd? zie 'm nergens staan. baghdatis had ik echt niet verwacht. verloor benneteau niet van dat jonge nederlandse knulletje in amersfoort?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stepanek meldde zich geblesseerd af, totaal onverwacht. Dat was pech, maar Baghdatis was ook onverwacht inderdaad.

Malisse is al door, dus als Tojo verliest van Hewitt, pak ik je deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:tojo tegen malisse dus? zal lastig worden. verloor stepanek of was ie geblesseerd? zie 'm nergens staan. baghdatis had ik echt niet verwacht. verloor benneteau niet van dat jonge nederlandse knulletje in amersfoort?

He CC, ik heb een aantal wisselingen moeten toepassen, maar tot nu toe pakt het niet verkeerd uit.

Aangezien Nalbandian eruit was, moest jij natuurlijk wel Sanguinetti hebben.
Dus heb ik dacht ik Hewitt en Berdych eruit gehaald en ToJo, Youzhny, Sanguinetti, Hernych en Lee erin gezet. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt verliest, dus wel!! Well done buurs!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: