06-09-2006, 06:10 PM
Mr.T heeft een lekker weekje. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Manager 2006
|
06-09-2006, 06:10 PM
Mr.T heeft een lekker weekje. :roll:
06-09-2006, 06:16 PM
Als Federer het toernooi wint pakt Bea me met 29 pnt. Zij heeft naast Federer ook de goede keuzes. Ik denk niet dat ik meer punten had gehaald met een team incl. Federer.
06-09-2006, 06:18 PM
Ondanks een paar kutuitslagen in de afgelopen rondes, toch nog een redelijke US Open. Ik baal gewoon dat het zo lullig is gelopen met Novak en Becker. Maar het is in ieder geval een stuk beter dan de AO!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-09-2006, 06:37 PM
Genomico Wrote:Davydenko!!!!Volgens dit schemaatje moet ik voor Safin zijn, wat ik natuurlijk al ben. Maar in de top 25 is Haas 16 keer gekozen en Safin 20 keer. De speler boven mij heeft Haas niet bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-09-2006, 07:22 PM
Ik heb geen Safin, dus ben ik sowieso voor Tommie Haas :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
06-09-2006, 07:38 PM
Managertechnisch zou ik voor Haas moeten zijn aangezien Haas minder is gekozen in de top 25, maar ik kan het niet uit mijn strot krijgen om Haas aan te moedigen en de managerbelangen hangen nu ook weer niet af van deze 2 spelers. Dus komop Marit!!
07-09-2006, 12:46 AM
Tussenstand tot de kwart finale + Youzhny:
Code: Genomico 425 Rod 50 - Haa 50 - You 90 - Dav 50
07-09-2006, 07:09 AM
1 in 3 Roddick - Hewitt
En toen had Haggie iedereen nog, behalve de winnaar :wink: Fedex/Blake - Haas/Davy Roddick - Youzhny 2 kansen achter elkaar om Fedex eruit te knallen. Het zal helaas toch wel niet lukken!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
07-09-2006, 09:49 AM
Maar als Blake en Haas vandaag winnen, blijf ik je toch nog voor :razz:
07-09-2006, 09:50 AM
Bea gaat trouwens een topweek tegemoet. En Woerdie doet het ook prima. Zo zie je maar weer, Federer nemen is wederom een goede tactiek.
07-09-2006, 10:00 AM
Ad Wim Wrote:Bea gaat trouwens een topweek tegemoet. En Woerdie doet het ook prima. Zo zie je maar weer, Federer nemen is wederom een goede tactiek. Alleen als je naast hem ook de juiste halve finalisten hebt. Met alleen maar kleintjes ernaast die er in de 1e of 2e ronde uitvliegen red je het niet. Dus het blijft wel een enorm risico. Ten eerste MOET hij het toernooi winnen en daarnaast moet je het ook nog eens het treffen met de paar andere sub-toppers die je neemt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
07-09-2006, 10:01 AM
centre court Wrote:Mr.T heeft een lekker weekje. :roll: Absoluut, maar niet met tennis. Hij is in Ecuador...
07-09-2006, 10:09 AM
kuiper Wrote:Het toernooi wint hij wel, dat is het minst moeilijke. Daarna waren voor mij Roddick, Haas en youzhny op maandagavond sowieso zekerheidjes. Dan moet je eigenlijk voor de rest quali's nemen.Ad Wim Wrote:Bea gaat trouwens een topweek tegemoet. En Woerdie doet het ook prima. Zo zie je maar weer, Federer nemen is wederom een goede tactiek.
07-09-2006, 02:57 PM
(OT) Ik ga de US Open Pool op Sportpools/Wielerpools.com winnen. :lol:
561 Deelnemers. Sta na vannacht bovenaan en heb nog alle 6 de overgebleven spelers, waaronder Youzhny als Joker. Dit wilde ik jullie niet onthouden.
07-09-2006, 03:39 PM
Heb je daargeen budget dan, dat je iedereen kunt nemen?
07-09-2006, 03:45 PM
Ad Wim Wrote:Heb je daargeen budget dan, dat je iedereen kunt nemen? Je kan voor 25 punten spelers nemen. Federer is 5, Nadal 4, Ljubo, Nalbi, Roddick 3 enz enz.
07-09-2006, 03:46 PM
Tja, dan kan ik het ook! Er zitten namelijk, behalve Nadal dan, geen verrassingen bij.
07-09-2006, 03:48 PM
Maar dan moet je nog wel steeds een goed team hebben om van 561 man de beste te zijn ad. :8:
07-09-2006, 03:49 PM
561 wielermanagers...
07-09-2006, 03:51 PM
zit een kern van waarheid in... volgende keer doe je ook mee ad. :8:
07-09-2006, 03:52 PM
Je houdt het zeker expres geheim, zodat je ons niet als concurrenten hebt :8:
07-09-2006, 03:55 PM
Aangezien jij een echte broodmanager bent en bij dat spel zijn geen prijzen te verdienen zijn had ik je maar niet geinformeerd over dit spel. :wink:
07-09-2006, 03:57 PM
Als ik met jou in één competitie strijd, heb ik geen brood nodig!
07-09-2006, 04:03 PM
In deze US Open zullen we geen verschillende belangen meer hebben denk ik. We zijn vanavond voor haas en blake. in de halve finale onderin 't schema voor Youzhny en bovenin voor haas of als ie van davy verliest voor federer/blake.
08-09-2006, 02:21 AM
Even gloryhunten mag :wink:
Haggie stijgt met stip en kan alle halve finalisten hebben als Blake gaat stunten. Ik stijg in de algemene ranglijst naar positie 8 (en als Federer het toernooi wint, ben ik dat gedeeld met Bea) : Code: Genomico 505 Rod 90 - You 90 - Dav 90
08-09-2006, 07:59 AM
Wat geeft Haasje 't weg! :letitallout:
08-09-2006, 09:56 AM
Als de finale Federer-Roddick wordt, wat ik wel verwacht, stijg ik alsnog een plekje waarschijnlijk. Als Youzhny de finale haalt, wordt dat misschien wel meer.
Toch al met al een lekkere US Open.
08-09-2006, 10:21 AM
Genomico Wrote:Even gloryhunten mag :wink:Goed bezig, Geno! Ik heb zelf ook nog een tijdje aan Davy gedacht. Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat Gonzalez daar de kwart zou halen, en ook dat Haas de halve ging halen. Dan leek Davy me niet rendabel. Maar helaas...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|