The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Wanneer Federer 't toernooi gaat winnen wordt toch 't enige team mét Federer weer 't beste team lijkt me... elke keer weer wordt bewezen dat je met andere spelers voor 7000 euro geen 200 punten haalt. Het wachten is er een keer op dat ie voor de finale verliest, maar is gewoon op HC zo goed als uitgesloten. Gicquel gaat dat vanavond ook weer niet doen natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Murray de halve finale haalt, kom ik dicht in de buurt van 200 punten met alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Murray de halve finale haalt, kom ik dicht in de buurt van 200 punten met alternatieven.

dan moet ie wel van davy en van safin/haas winnen. beide over best of 5 sets. zie ik 'm niet toe in staat. Uiteraard hoop ik 't wel, maar zijn fysiek zal nu toch wel een keer gaan tegen werken? als ik die gasquet zag lopen na 5 relatief korte sets dan ben ik bang voor Murray in een 5e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij won ook dik in de vijfde set tegen fysiek beest Gonzalez. Bovendien heeft hij sindsdien lang rust gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar daar ging het mij niet om; het ging mij erom dat je dus meer punten kunt halen dan die 200 van Federer.

Ik heb nu het volgende:

Tursunov 15
Fish 7
Djoko 15
Robredo 30
Youznhy 50
Gonzalez 15
Murray 30

Dat is bij elkaar 162 met Youzhny en Murray er nog in. De schade blijft dus beperkt (en dan moet Federer wel even van Nadal of Roddick winnen in de finale) en dan zat het nog redelijk tegen ook met Djokovic en Tursunov.
Als je bijvoorbeeld Gonzalez en Fish ingewisseld zou hebben voor Davy (wat sommige mensen hebben), zou je over de 200 gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.

En dat vergelijken gaat natuurlijk niet helemaal op achteraf... of heb je heel duidelijk gemaakt dat 't óf deze 7 jongens waren óf Federer? anders kun je 't natuurlijk nu net zo maken als je zelf wil.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.
Dat was totaal onverwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:En dat vergelijken gaat natuurlijk niet helemaal op achteraf... of heb je heel duidelijk gemaakt dat 't óf deze 7 jongens waren óf Federer? anders kun je 't natuurlijk nu net zo maken als je zelf wil.
Dat eerste inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.
Dat was totaal onverwacht.

ik vond 't van al mijn spelers, op gimelstob na, onverwacht dat ze verloren, anders had ik ze niet genomen natuurlijk. met gonzo-murray moest er één sneuvelen, dat was ingecalculeerd, maar malisse, thai, del potro, fish en gasquet verloren voor mij allemaal onverwacht. dat wil dan nog niet meteen zeggen dat 't dan tegen zit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.
Dat was totaal onverwacht.

Niet te geloven dit... Undecided :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.
Dat was totaal onverwacht.

Niet te geloven dit... Undecided :roll:
Tuurlijk, je zou het eens wel met me eens zijn. Jij hebt dus blijbaar Djokovic genomen voor 15 punten, niet echt verstandig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.
Dat was totaal onverwacht.

Niet te geloven dit... Undecided :roll:
Tuurlijk, je zou het eens wel met me eens zijn. Jij hebt dus blijbaar Djokovic genomen voor 15 punten, niet echt verstandig.

Natuurlijk zag ik hem wel 30 punten halen, aangezien Hewitt weinig heeft laten zien de laatste tijd.

Maar om nou te zeggen dat het tegen zit als Hewitt (lijkt nu in vorm) van Djokovic wint gaat me een beetje te ver.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vond het onwijs onverwacht, aangezien Djoko ook in vorm leek na zijn winst op Fish.

En om nou te zeggen "Niet te geloven dit"...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik moet toegeven dat ik ook had verwacht dat Djokovic zou winnen van Hewitt en zeker zo'n gigantische opleving van Lleyton had ik helemaal niet verwacht.
Reply
Djoko was te min voor Lleyton, die idd plots bezig met een goede serie. Balen dat hij won van Gasguet, maar hij gaat het Roddick lastig maken. Wordt zeker een 5 setter!
Reply
Scholten! Wrote:Djoko was te min voor Lleyton, die idd plots bezig met een goede serie. Balen dat hij won van Gasguet, maar hij gaat het Roddick lastig maken. Wordt zeker een 5 setter!

Roddick wint gewoon simpel in 4...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
je ligt nu 2 punten voor Ad. ik heb nog Blake maar die moet nu tegen Federer. grote kans dat 't dus zo blijft. Maar Blake ging een stuk makkelijker langs Berdych dan Federer langs Gicquel dus er is hoop! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik juich met je mee, CC!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
adje die forumliga op 't voetbalforum is dat leuk? zag dat je je eigenlijk al op moest geven en dat ze er één te weinig hadden. maak ik nog kans denk je?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De loting is al verricht, dus ik weet niet of het nog kan. Er zit een gast nu in die zich eigenlijk niet heeft aangemeld. Misschien moet je Kleine Jan of Boca even PBen.

ik weet niet of het leuk is, lijkt me wel een geinige toevoeging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
na 2 weken zenuwachtig tenniswedstrijden en -tussenstanden volgen eindig je gewoon 2 hele puntjes boven me ad. wat een drama. daar ben je dan zo druk voor. geloof wel dat we beide een redelijk goede week hebben.

Feli!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dank je, ik ben er ook enorm blij mee Hakkuh

Maar er komen nog genoeg belangrijke toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik pak je op de US Open met 16 punten ad. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ik jou met CM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eerste

pannekoeken

kinderen

:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ik pak je op de US Open met 16 punten ad. :8:
Kijk nog eens :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
he shit :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou CCtje:

Jij: Galvani, Berrer en Delgado
Ik: Hrbaty

Ik ben benieuwd, maar zullen geen grote verschillen uitkomen deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verschil zal een paar puntjes worden. Maar ik weet toch echt bijna zeker dat ik Hrbaty in me team had. :roll:

Nu moet ik dan maar hopen dat ie verliest. Delgado(of Peya) zal hij nog wel pakken, maar hoop dan nu maar dat ie dan van Ancic/Lopez verliest.

Galvani, Berrer en Delgado zullen waarschijnlijk 9 pakken. Als Hrbaty dan op 8 blijft steken vind ik 't best.

maar nogmaals, had verwacht dat ik Hrbaty in m'n team had, nu maar hopen dat ie niet de (halve) finale haalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: