The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Een snelle blikke op een aantal teams leert me dat Hrbaty, Carlsen en Mayer mijn troeven zijn en dat Galvani, Berrer en Starace er zsm uit moeten.

Ik zie trouwens nog geen baghdatis tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb:

Boekarest

GGL
Mathieu
Simon / Melzer
RRH

Volandri
Pavel / Moya
Mayer
Vassallo / Serra


Peking:

Kim
Lee
Lopez
Hrabty

Karlo / Udom
Wang
Paradorn
Carlsen

Ik heb i.p.v. Melzer en Pavel 3 anderen.
Roitman, Berrer en Galvani
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ben wel bang voor Melzer. Daar heb ik de hele avond meegezeten, maar ik durfde er geen ander uit te halen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Berrer vind ik toch wel gevaarlijk
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Motomura kan voor eigen publiek zeker van hem winnen en Lee is helemaal een brug te ver.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Ik ben wel bang voor Melzer. Daar heb ik de hele avond meegezeten, maar ik durfde er geen ander uit te halen.
Ik wilde hem ook per se, net als Pavel. Daarom geen geld voor Baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lopez-Ancic worst een belangrijke. ik denk eigenlijk dat Ancic dat gewoon wint, en daarom had ik de hele tijd Lopez niet. Maar laten we nu maar hopen dat Lopez gaat winnen.

Net als Mayer-Starace. Ik had aanvankelijk Starace, maar Geno wist me te overtuigen om Mayer te nemen. Hopelijk kan Florian dan ook even winnen morgen, zodat die keus iig goed is geweest. Bovendien zie ik een aantal keer Starace in de teams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nummer 23 van de ranglijst, Dani Nachoem, heeft deze week geen team staan. Zeer gunstig. Klim ik toch een gratis plaatsje richting de top 20!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nachoem is voormalig TM-winnaar. Gerespecteerd manager.
Roofmagic
Reply
Dat dacht ik al wel. Rare actie dan. Als je al zover bent in 't seizoen dan probeer je toch ook nog even die top 20 plek te halen. Kun je toch iets leuks voor uitzoeken. Misschien is hij 't gewoon vergeten of kon ie door omstandigheden geen team maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
merijn s aalbers Wrote:Nachoem is voormalig TM-winnaar. Gerespecteerd manager.
Dat was toen met die Portugeze invasie, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn troeven zijn iig door Hakkuh

17. Serra,Florent 15 71.43
18. Moya,Carlos 15 71.43
19. Melzer,Jurgen 14 66.67
20. Pavel,Andrei 13 61.90
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn troeven zijn Tursunov en Peya.

GGL, Pavel, Roitman, Serra en Carlsen mogen er z.s.m. uit.
Reply
tursunov als troef? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peya als troef? :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij noemt troeven die meer dan 60% van de managers hebben. Dat zijn geen troeven.
Reply
In zo'n week zijn dat nou eenmaal je troeven. Jij noemt een speler die niet meer dan 3 punten gaat halen als troef. Ik noem ook geen Carlsen als troef. Moya, Melzer, Pavel en Serra zijn allemaal in staat veel punten te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:In zo'n week zijn dat nou eenmaal je troeven. Jij noemt een speler die niet meer dan 3 punten gaat halen als troef. Ik noem ook geen Carlsen als troef. Moya, Melzer, Pavel en Serra zijn allemaal in staat veel punten te halen.

Dan is Berrer mijn troef!!
Reply
Dat lijkt er al meer op :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Forummers, ik vertrek over 2 uurtjes richting Brussel om daar te vertrekken naar de Dominicaanse Republiek :Big Grin =P~ :^o

Ik wens jullie veel succes met het managen en tot over 2 weken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geniet ervan Buurs :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Geniet ervan Buurs :wink:

Dat gaan wij zeker doen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Veel plezier, ouwe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Veel plezier, ouwe.

Dank je, jongeman :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Veel plezier Dennis. Ik neem aan dat je tot aan de laatste minuut nog op het forum zit en dit dus nog wel even leest :wink:

En, zoek af en toe eens een internetcafé :Big Grin
Reply
Veel plezier Dennis!!! Zorg dat je goeie teams neer zet jongen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het gaat best aardig, maar mijn keus Pavel, Serra en Lopez ipv Baghdatis lijkt nog niet goed uit te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Veel plezier Dennis. Ik neem aan dat je tot aan de laatste minuut nog op het forum zit en dit dus nog wel even leest :wink:

En, zoek af en toe eens een internetcafé :Big Grin

Daar ben ik dan...waarschijnlijk is het nu iets van 4 uur in Nederland :Big Grin
Hier begint de avond pas. :8: :wink:
Toch best goed gegaan met mijn team deze week.
Dankzij Kuiper blijf ik nog een beetje op de hoogte van de uitslagen.
Mijn dank hiervoor :wink:

Het is hier echt een paradijs =P~
Gewoon niet normaal, wat mooi zeg.

Morgen voor mij (zaterdag) ga ik hier meedoen aan een tennistoernooi.
Verder speel ik iedere dag beachvolleybal en -voetbal aan het mooiste strand ter wereld. Echt superblauw water!!!!

Volgende week gaan we duiken in de Atlantische Oceaan!!!!
Jullie begriijpen het al, ik heb een topvakantie!!!

Mooi dat er volgende week davis cup is, hoef ik mij niet druk te maken over mijn team :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De wissel Baghdatis eruit en Lopez, Serra en Pavel erin is dus geen goede geweest Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De wissel Baghdatis eruit en Lopez, Serra en Pavel erin is dus geen goede geweest Sad

Serra erin???? Volgens mij was je juist al zo zeker van de titelverdediger. Die heb je toch nooit niet in je team gehad?
Reply


Forum Jump: