Threads: 97
Zo win je in zo'n klein weekje toch maar even 41 punten op Kuiper en 40 op Woerdie :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 67
Over en Uit voor mij dit seizoen!!! #-o :letitallout:
KLIK HIER OM JE TEAM TE LEGEN..
kut
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 26
Grapje zeker? want deze week is er geen ATP toernooi.
Inderdaad, verklaar je eens nader Haggeman.
En het was toch al over en uit voor jou dit seizoen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 21
Hij was blijkbaar alweer vroeg zat! vraag me af uit welke ''draw'' hij zijn team had samengesteld... heb hem inmiddels gerust kunnen stellen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ik kom niet uit qua budget
Threads: 166
Ik had er ook graag nog 1000 extra
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 4
Kunnen we het toernooi in Bangkok niet gewoon schrappen? Eigenlijk wil ik daar alleen Murray of Srichaphan.
Ahh... Ik zie dat Murray vorig jaar ook al van Paradorn heeft gewonnen in Bangkok.
Ik kom eigenlijk wel lekker uit met het budget.
Threads: 2
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Murray gaat er misschien wel af tegen Henman en de Thai heeft misschien wel een jetlag van Duitsland naar Bangkok......
Ik zie dus meer in Ancic in Mumbai en Pipo in Palermo (de maffia zal hem wel helpen door de tegenstander te intimideren....... :razz: ).
20 Spelers in mijn team (Bangkok 6, Mumbai 6 en Palermo 8).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Tja, Pipo en Ancic heb ik ook.
Mijn verdeling is 8-5-4 (Palermo - Bangkok - Mumbai)
Genomico Wrote:Tja, Pipo en Ancic heb ik ook.
Mijn verdeling is 8-5-4 (Palermo - Bangkok - Mumbai)
Bij mij 7-5-6
In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
Ik heb daar in het onderste kwart niemand.
Genomico Wrote:kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
In de laatste seconde Srichaphan eruit gehaald voor Safin en Vassallo Arguello en daarmee toch iemand in het onderste kwart van Bangkok.
Verdasco
RRH
Seppi
Lapentti
Mayer & Vassallo Arguello
Almagro
Starace
Volandri
Moya
Gremelmayr & Moodie
Phau
Ancic
Udomchoke
Murray
Waske
Safin
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
één van die 2 wordt ook finalist.
verdasco en murray moeten er als eerst uit heb ik snel al even bekeken.
Genomico Wrote:Genomico Wrote:kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
In de laatste seconde Srichaphan eruit gehaald voor Safin en Vassallo Arguello en daarmee toch iemand in het onderste kwart van Bangkok.
Verdasco
RRH
Seppi
Lapentti
Mayer & Vassallo Arguello
Almagro
Starace
Volandri
Moya
Gremelmayr & Moodie
Phau
Ancic
Udomchoke
Murray
Waske
Safin Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.
Palermo:
Verdasco
RRH
---
Mathieu
Mayer
Almagro
Starace
Volandri
Mumbai:
Berrer
Moya
---
Moodie
Phau
---
Koubek
Ancic
Bangkok:
Becker
Bastl
Muray
---
---
---
Lee
Safin
Komt er deze week weer een sheet?
Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.
Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest.
Ad Wim Wrote:Komt er deze week weer een sheet?
Als we het hier dan toch even over Haggie hebben... Speelt hij niet in het 1e van Pax? Ze hebben afgelopen week verloren van RKZVC :lol:
P.s. Waar komt Pax eigenlijk vandaan?
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.
Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest. Hoezo win-win? Als hij de halve finale haalt, verlies je toch alleen maar?
En hij heeft meer dan een week rust gehad.
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.
Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest. Hoezo win-win? Als hij de halve finale haalt, verlies je toch alleen maar?
En hij heeft meer dan een week rust gehad.
Mathieu is 1 van mijn favoriete spelers!! Vraag me niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik het een mooie naam vind of zo, net als Gasquet :lol:
Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!
Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!
Lukt toch ook prima. Mijn favorieten winnen toch nooit, dus ook niet verstandig om ze te nemen :wink:
Maar ik heb een andere favoriet, Verdasco, natuurlijk wel genomen. Geen win-win situatie te behalen met hem dus.
Murray, Mayer, Lee en Verdaco zijn duidelijk mijn troeven deze week, met Bastl en Koubek als kleintjes daarbij.
Seppi, Wang, Srichaphan, Gremelmayr, Udomchoke, Vassallo en Montanes moeten er zsm uit.
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!
Lukt toch ook prima. Mijn favorieten winnen toch nooit, dus ook niet verstandig om ze te nemen :wink:
Maar ik heb een andere favoriet, Verdasco, natuurlijk wel genomen. Geen win-win situatie te behalen met hem dus. Juist wel win-win als hij het toernooi wint!
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Komt er deze week weer een sheet?
Als we het hier dan toch even over Haggie hebben... Speelt hij niet in het 1e van Pax? Ze hebben afgelopen week verloren van RKZVC :lol:
P.s. Waar komt Pax eigenlijk vandaan?
Dat klopt Geno. Maar was maar een doordeweeks oefenwedstrijdje hoor. :8: Pax komt uit Hengelo. Dat ze in de competitie ook onderaan staan laten we hier even buiten beschouwing. Dit is al pijnlijk zat voor Haggie. Hoop dat ie een sheet maakt morgen.
|