The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Bangkok, Palermo en Mumbai
Safin wint 'm, netjes =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Braccie pakt de set na een dubbele fout van Nando!! :lol: Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelooflijk dit, wat een pech. Hij stond gewoon 30-0 voor in die game. EN dan die 1 uit 10 in bp's :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, Verdasco breakt eindelijk eens en mag nu serveren voor de tweede set.
Reply
En de set is binnen, VAMOS!
Reply
Ín Bangkok dubbelpotje gaande tussen J en A Murray en Dancevic/Ginepri.

Weet iemand of het broertje van Andrew, genaamd Jamie, ook zo'n talent is?
'It must be love'
Reply
En de dubbele break is ook binnen, VAMOS!

Lapentti-PHM ook weer begonnen. Allez Paul-Henri! Staat nu nog 3-1 voor, maar heeft het zwaar. Kunnen we ook nog samen voor iemand juichen, CC!
Reply
Verdasco wordt nog even terug gebroken als hij voor de wedstrijd serveert :|
Gelukkig heeft hij zo nog een kans.

Srichaphan, Mathieu en Berdych gaan lekker.
Reply
Devilder wint de eerste set van De Voest :razz:

Verdasco heetf zijn eerste mp al gemist.
Reply
Verdasco wint Hakkuh

Pavel grijpt zijn laatste strohalm, die mag er ook wel even uit van mij.
Reply
PHM wint de eerste set :razz:
Reply
Cermak wint van PAvel, dat is wel gunstig.

Devilder 0 uit 5 bp's in de tweede set :|
Reply
Lopez eraf. Das dan weer minder. Maar voor 500 eetjes mocht ie niet ontbreken.
Roofmagic
Reply
Mathieu breakt naar 3-2 :razz:

Blake en Pipo hebben ook weinig last van hun DC-weekend.
Reply
PHM van 3-2 naar 3-4, begint ie weer? :letitallout:

De Voest verliest, dat is wel gunstig.
Reply
Ad Wim, Zet PHM maar vast met potlood in het topic Drol van de Week!
Roofmagic
Reply
Wat een eikel zeg! Sjonge jonge...

Maar op zich vind ik dat nog een close game. Ik vond hem vooraf al moeilijk te voorspellen. Murray vind ik gewoon belachelijk.
Reply
Het is wel voorbij met de goede week nu. Heb alleen nog Verdasco en Almagro als echte troeven in de strijd. Koubek haalt hopelijk 8 puntjes.
Reply
Lapentti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Thxs Kuiper :razz: Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Een positief puntje: PHM heb ik bij MV ook niet.
Reply
Ik heb Lapentti zowel bij TM als MV. Mathieu was ik bang voor dat hij mij roet in het eten zou gooien. Gelukkig dus niet!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En Volandri pakt de TB. =D> =D>
Reply
Pipo loop weer flink te kloten. Mist eerst zelf 4 bp's en wordt vervolgens zelf gebroken. Die gast blijft toch ook echt ongelooflijk, net als Gaudio.
Reply
Mooi dat Volandri wint, nu Starace nog.

Morgen trouwens een rete-belangrijke dag met alle tweede-rondepartijen in de drie toernooien. Dat zijn dus 24 partijen :eeeek:
Reply
Henman in de 2e set terug van 4-1 naar 4-4 en Dancevic van 5-2 naar 5-5!!! =D> =D> =D>

Come on Timmy and Franky :razz:

Reply
timmie wint en 3 en franky verliest in 3.

Beide hadden kans om in 2 te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, jammer maar beiden niet echt belangrijk. Vassallo, Montanes en Udomchoke moeten er vandaag uit.
Reply
Ginepri wint de eerste set, mooi!
Reply
Dancevic vind ik wel jammer. Ik had hem met MV
Reply

Forum Jump: