The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Het feit dat hij nu al drie weken achter elkaar een beter team maakt dan Buurs is knap en geen mazzel natuurlijk. Maar als je nu kijkt naar Benneteau, Chela, Ljubicic, Blake, Ancic en Srichaphan. Hij heeft ze niet genomen, dat is een goede keus. Maar dat ze allemaal verliezen en nog wel zo knullig, dat is ook wel heel veel geluk.

Absoluut. Nu ook weer met Djoko die in de 2e set nergens meer is en de rollen dan omkeert door een snelle break in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick 15

Benneteau 10
Srichaphan 7
Ljubicic 1
Calleri 7
Chela 7
Lopez 1

totaal 48

Tegen

Federer 15
Berdych 15
Djokovic 15

totaal 45

Toegegeven, de manier waarop ze verliezen is zuur, maar alleen de nederlaag van Ljubicic is echt een verrassing. Ik hoop dat het geluk nog even aan mijn kont blijft kleven.
Reply
Roddick 15
Benneteau 10
Srichaphan 7
Ljubicic 1
Calleri 7
Chela 7
Lopez 1

totaal 48

Tegen

Federer 25
Berdych 25
Djokovic 25

totaal 75

27 punten reeds ingelopen. Maar nu kunnen de echte knallers komen....of juist uitblijven.
Reply
Komen nog 75 of 95 punten bij denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick 15
Benneteau 10
Srichaphan 7
Ljubicic 1
Calleri 7
Chela 7
Lopez 1

totaal 48

Tegen

Federer 70

Berdych 45
Djokovic 25

totaal 140

92 punten ingelopen. 3 punten voor, mogelijk 33 na vandaag.
Reply
Die klojo's van SD hebben de stand van Madrid al verwerkt en wat denken jullie: 7 punten voor Ljubo, Blake en Davy.
Wat een runderen zeg.
Heb meteen een mailtje gestuurd dat ze de stand moeten aanpassen, zodat we de finale van TM2006 met een juiste score kunnen beginnen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Leuk Mailtje Mailman. Wink

Ljubi krijgt nu 50 punten, Blake 40, hrbaty 22 en Roddick ook 22! :eeeek: :eeeek:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Inmiddels gecorrigeerd door SD. =D>
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Gedaald naar 23 met nog twee weken te gaan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gedaald naar 23 met nog twee weken te gaan :|

Nog 3 toch?
- Basel, Petersburg, Lyon
- Parijs
- Mastersfinale Sjanghai
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ben net een kwartiertje thuis
Moet overhaast een team maken...als dat maar goed gaat :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker standaard teampje lijkt me:

Lyon:

Llodra & Clement
Safin & Soderling
Grosjean & Gicquel
Benneteau & Ginepri


St. Petersburg:

--- (Davydenko)
Kunitsyn & Starace (tja) & Nieminen
Mirnyi
Dlouhy & Hernych


Basel:

Novak
Srichaphan
Murray
Henman
Reply
buurs Wrote:Ben net een kwartiertje thuis
Moet overhaast een team maken...als dat maar goed gaat :roll:

Wie koopt er dan ook een huis als TM de beslissende fase in gaat?
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Ben net een kwartiertje thuis
Moet overhaast een team maken...als dat maar goed gaat :roll:

Wie koopt er dan ook een huis als TM de beslissende fase in gaat?

Tja, in zomer zijn er 2 grandslams :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik neem Davy. Moet toch wat. Santoro is alleen wel een klote 1e ronde tegenstander.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik neem Davy. Moet toch wat. Santoro is alleen wel een klote 1e ronde tegenstander.

Heeft ie 2 weken terug toch ook geen problemen mee gehad? En in 2 onderlinge duels (1x Carpet 1x Hard) slechts 8 games verloren tegen hem, dus dat zit wel goed met Davydenko. Ik heb hem alleen niet, want ik durfde het toch niet aan.
Reply
Nou, dit kan nooit goed gaan.
Moest spelers gaan aanklikken zonder research...
heb nu pavel :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben voor de kleine rukkers gegaan.

Last minute wissel door de winst van Hernych:
Starace,Potito
Pavel,Andrei
Falla,Alejandro
Llodra,Michael
Johansson,Thomas

in plaats van

Youzhny,Mikhail
Tursunov,Dmitry

Team:

St. Petersburg
Moodie, Johansson (verwacht dat Davy faalt)
Kunitsyn, Starace, Nieminen
Pavel, Kubot
Hernych

Basel
Novak
Kohlschreiber
(Gonzalez)
Henman, Lopez

Lyon
Llodra, Mayer
Safin, Soderling
Grosjean, Falla, Gicquel
Ginepri

Hij lijkt erg veel op die van Buurs heb ik al gezien, Murray, Fish en Malisse moeten snel naar huis.
Reply
bijna hetzelfde team als Tampie :roll:

Shitttttttttttt :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 Falla,Alejandro €383 4
7 Nieminen,Jarkko €1365 1
13 Safin,Marat €610 25
14 Kohlschreiber,Philipp €608 0

Van mij tegen

2 Fish,Mardy €681 10
5 Murray,Andy €1301 15
15 Malisse,Xavier €908 1

van Buurs
Reply
Ik neem aan dat je Dlouhy ook hebt Tampie?

Maar je mist met Mirnyi, Srichaphan, Murray, Clement (en misschien Benneteau) wel 4 halve finalisten die de rest over het algemeen wel zal hebben denk ik.
Reply
Genomico Wrote:Ik neem aan dat je Dlouhy ook hebt Tampie?

Maar je mist met Mirnyi, Srichaphan, Murray Clement wel 4 halve finalisten die de rest over het algemeen wel zal hebben denk ik.

Buurs alleen Murray in ieder geval.
Hij mist Nieminen. Hopelijk komt hij langs Haas (HtH 2-0 Haas).
En hij mist Safin, bewuste keuze of over het hoofd gezien?

Dlouhy heb ik ook, even over het hoofd gezien.
Reply
_Tampie Wrote:2 Falla,Alejandro €383 4
7 Nieminen,Jarkko €1365 1
13 Safin,Marat €610 25
14 Kohlschreiber,Philipp €608 0

Van mij tegen

2 Fish,Mardy €681 10
5 Murray,Andy €1301 15
15 Malisse,Xavier €908 1

van Buurs

snap van jou niet dat je Fish en Murray niet hebt en van Buurs niet dat ie Safin en Nieminen niet heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gonzalez heeft toch nog niet afgezegd?
Reply
Heb Gonzalez live gezien tegen Srichaphan, toen leek ie al kapot. Herstelde zich daarna wonderbaarlijk, had ik ook echt niet verwacht, maar hij zal toch een keer op zijn?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Heb Gonzalez live gezien tegen Srichaphan, toen leek ie al kapot. Herstelde zich daarna wonderbaarlijk, had ik ook echt niet verwacht, maar hij zal toch een keer op zijn?

Maar om dan Fish te nemen?
Reply
Ad en Bea hebben precies hetzelfde team. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanneer Gonzalez al had afgezegd, had ik Murray en Fish genomen.
Vorige week had ik hem ook al afgeschreven, maar raak ik wel Johansson, Djokovic en Berdych aan hem kwijt Icon_twisted
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:2 Falla,Alejandro €383 4
7 Nieminen,Jarkko €1365 1
13 Safin,Marat €610 25
14 Kohlschreiber,Philipp €608 0

Van mij tegen

2 Fish,Mardy €681 10
5 Murray,Andy €1301 15
15 Malisse,Xavier €908 1

van Buurs

snap van jou niet dat je Fish en Murray niet hebt en van Buurs niet dat ie Safin en Nieminen niet heeft.

Safin en Nieminen bewust niet gekozen.
Nieminen moet de halve finale halen en Safin heeft een aantal goede weken achter de rug. Gasquet zal heel moeilijk worden en Soderling zal sowieso te sterk zijn.

En ik ben nu degene die een gokje moet wagen he :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kuiper is weer bezig met de sheet =D>

Hoe staat het ervoor Kuiper? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: