The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Is het echt nodig ze iedere week te mailen? Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat met die poules Big Grin
Reply
Eén plaatsje gestegen. Sta nu 22, 3 punten achter op de nummer 21 en 23 op de nummer 20. God, wat spannend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<

De belangrijkste week van 't jaar! :eeeek:

Als Kuiper jou TM team zo maakt als dat ie z'n eigen CM teams maakt komt 't wel goed. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een zware opgave. #-o #-o

Ik maak me onstervelijk of heb een vriend minder. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<
Dit geloof ik gewoon niet, hoe kun je dit nou zo plannen?

Of je kunt de spanning gewoon niet aan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<

De belangrijkste week van 't jaar! :eeeek:

Als Kuiper jou TM team zo maakt als dat ie z'n eigen CM teams maakt komt 't wel goed. :8:

Ik heb er alle vertrouwen in.

En volgende week kunnen er natuurlijk ook nog verschillen gemaakt worden :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ik zal voor mezelf natuurlijk ook een super team moeten maken. Want 21e worden lijkt me ook niet zo leuk. :cry:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<
Dit geloof ik gewoon niet, hoe kun je dit nou zo plannen?

Of je kunt de spanning gewoon niet aan Wink

Ik wil in ieder geval iemand de schuld kunnen geven....
(en niet mezelf :8: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Wat een zware opgave. #-o #-o

Ik maak me onstervelijk of heb een vriend minder. :wink:

Daar krijg je weer een andere vriend voor terug :lol:
Reply
_Tampie Wrote:
kuiper Wrote:Wat een zware opgave. #-o #-o

Ik maak me onstervelijk of heb een vriend minder. :wink:

Daar krijg je weer een andere vriend voor terug :lol:

:lol:
Reply
Teampie is klaar en geen enkele twijfel. Enige spelers die ik niet heb en redelijk vaak gekozen zullen zijn, zijn denk ik Hrbaty, Blake en Soderling, maar daar heb ik te weinig vertrouwen in. Blake zou ver kunnen komen, maar ik verwacht 25 pnt voor hem en dan is ie nog niet rendabel genoeg. Voor m'n laatste geld o.a. Clement gehaald waarvan ik dus hoop dat ie voorbij James zal komen. Safin moet alleen nog wel even winnen. Hij is de enige persoon die héél misschien langs Gasquet zou kunnen komen. Soderling zal dat niet lukken.

Verwachtte halve finales:
Djokovic - Ancic
Berdych - Gasquet
Reply
Tja, Hrbaty... Op zich een vrij zekere 15 punten al ging hij er in Madrid eigenlijk ook gewoon af tegen Monfils maar kwam hij goed weg. Maar ik denk dat hij niet voorbij Thai of Murray komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, Hrbaty... Op zich een vrij zekere 15 punten al ging hij er in Madrid eigenlijk ook gewoon af tegen Monfils maar kwam hij goed weg. Maar ik denk dat hij niet voorbij Thai of Murray komt.

Precies wat ik denk...
Reply
Ik zit nog met een dikke 1200 euro over. Ik heb nu Grosjean en Gabashvili, maar ja, daar ben ik ook niet echt tevreden mee. Maar Tursunov is ook niet veel en Murray verwacht ik ook niet veel van.
Maar ja, Grosjean is ook niet alles meer dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij neemt gewoon Murray zometeen ad. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zit nog met een dikke 1200 euro over. Ik heb nu Grosjean en Gabashvili, maar ja, daar ben ik ook niet echt tevreden mee. Maar Tursunov is ook niet veel en Murray verwacht ik ook niet veel van.
Maar ja, Grosjean is ook niet alles meer dit jaar.

Grosjean en Gabashvili heb ik ook beide. Grosjean toch wel zeker 15 punten (gezien z'n HtH met Malisse en de vorm van Robredo). En Gabashvili heeft zo'n 25% kans tegen Johansson/Spadea, dus 25% kans op 15 punten en dat voor 365 euro's. Ik had nog 400 euro over op een gegeven moment, dus voor mij was het logisch hem te nemen.
Reply
Als ik hem neem, heb ik een 0 team :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken.

Heel mooi =D>

Ik zal mijn team alvast plaatsen. Weinig risico, gewoon zoals ik denk dat het het meeste punten op gaat leveren:

Gasbashvili & Johansson
Bracciali
(Nieminen)
Djokovic
Grosjean
C. Rochus
(Davydenko)
--- (Tursunov)
Ancic
--- (Gonzalez)
Berdych
Ginepri
Srichaphan

--- (Hrbaty)
Clement (Blake)
Llodra (Haas)
Gasquet
Safin (Soderling)
Reply
Ik denk dat wij ongeveer evenveel punten gaan halen deze week Wink
Ik ben weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb nog een last minute wissel toegepast..... drie man eruit en drie anderen erin..... #-o #-o
Reply
Het is wachten op 22:00.
Ik ben best benieuwd, Kuiper.
Reply
Buurs
1 Clement,Arnaud €695 20
2 Soderling,Robin €928 11
4 Tursunov,Dmitry €1280 1
7 Vliegen,Kristof €930 0

Ik
4 Mathieu,Paul-Henri €725 1
5 Gabashvili,Teimuraz €365 1
11 Gonzalez,Fernando €1850 35
12 Grosjean,Sebastien €910 11
Reply
Gasbashvili & Johansson
Bracciali
(Nieminen)
Djokovic & Mathieu
Grosjean
(Robredo)
C. Rochus (Davydenko)
--- (Tursunov)
Ancic
--- (Gonzalez)
Berdych
Ginepri
(Ferrer)
Srichaphan(Murray)
--- (Hrbaty)
(Blake)
Llodra (Haas)
Gasquet
Safin (Soderling)[/quote]
Reply
Ik heb mijn best gedaan. Ik heb een paar verschillen met mijn team gedaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Goddank. Ad Wim heeft Blake niet. Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Goddank. Ad Wim heeft Blake niet. Wink

En ik daardoor uiteraard wel!

come on James!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanwaar het vertrouwen in Grosjean?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kuiper Wrote:Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken.

Ik ben bezig. Nog een half uurtje denk ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: