The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Tripplexxx Wrote:Vanwaar het vertrouwen in Grosjean?

Heb ook Malisse. Vertrouwen in Grosjean zal komen door de H2H en 't feit dat ie thuisspeelt.

allez X-Man!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daar ben ik weer.

Heb niet te klagen over mijn team :razz:
Bedankt Kuiper
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tjonge, de hele top 4 heeft geen Ancic :eeeek: En dat terwijl ik een finale Ancic - Berdych verwacht. In de hele top 10 überhaupt maar 2x. Mario is dus de man die mij in de top 10 kan loodsen :Big Grin
Reply
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken.

Ik ben bezig. Nog een half uurtje denk ik.

Hij is verstuurt!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Bedankt Kuiper!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Er is nog kans op de 20e plaats. =D>
Ad en ik staan nu al voor op de nr. 20.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Vergeet niet dat wij maar 3 punten schelen, Kuip, dus jij bent mijn grootste concurrent deze week Icon_twisted

Kuiper: Soderling en Hrbaty
Ad: Clement, Gabashvili en Grosjean

COME ON MARAT!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Vanwaar het vertrouwen in Grosjean?
Tja, dat was was ook een grote twijfel van mij. Ik heb nu Grosjean en Gabash, maar had eerst Tursunov. Hopelijk speelt Davydenko gewoon op zijn niveau, dan haalt Tursunov maar 15 punten.
Maar in het stuk van Grosjean liggen wel de kansen dus daarom hem en Gabash maar genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mijn strijd om in de top 20 te komen is Grosjean mijn grootste troef, die heeft niemand. Daarnaast zou het erg lekker zijn als Gabashvili wint morgen. Verder zijn de Thai en Clement nog troeven.

Hrbaty en Murray moeten er zsm uit. Als zij er in de 1e ronde uitvliegen, maak ik een goede kans [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vergeet niet dat wij maar 3 punten schelen, Kuip, dus jij bent mijn grootste concurrent deze week Icon_twisted

Kuiper: Soderling en Hrbaty
Ad: Safin, Gabashvili en Grosjean

COME ON MARAT!

Kuiper heeft Safin toch ook :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik was het net aan het veranderen. Hij heeft inderdaad Clement niet. Maar dan nog COME ON MARAT!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Gasbashvili & Johansson
Bracciali
(Nieminen)
Djokovic & Mathieu
Grosjean
(Robredo)
C. Rochus (Davydenko)
--- (Tursunov)
Ancic
--- (Gonzalez)
Berdych
Ginepri
(Ferrer)
Srichaphan(Murray)
--- (Hrbaty)
(Blake)
Llodra (Haas)
Gasquet
Safin (Soderling)
Je vergeet Gonzalez hier toch? In het overzichtje met Buurs staat hij wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je hem kan betalen naast alle bovenstaande spelers. Wij hebben namelijk maar 1 verschil en dat is Clement tegenover Mathieu. Dus Gonzalez kun je er nooit bij hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij heeft Tampie geen Ancic
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aha, en jij ook niet. Dan is dat het. Ik wil de strijd om de nummer 1 natuurlijk wel goed kunnen volgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Gasbashvili & Johansson
Bracciali
(Nieminen)
Djokovic & Mathieu
Grosjean
(Robredo)
C. Rochus (Davydenko)
--- (Tursunov)
Ancic
--- (Gonzalez)
Berdych
Ginepri
(Ferrer)
Srichaphan(Murray)
--- (Hrbaty)
(Blake)
Llodra (Haas)
Gasquet
Safin (Soderling)
Je vergeet Gonzalez hier toch? In het overzichtje met Buurs staat hij wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je hem kan betalen naast alle bovenstaande spelers. Wij hebben namelijk maar 1 verschil en dat is Clement tegenover Mathieu. Dus Gonzalez kun je er nooit bij hebben.

Wat een super team!!!! Dat moet wel de weekoverwinning opleveren.
Reply
Voor het eerst dat wij compleet op één lijn zitten Geno. En ook voor het laatst :razz:

Balen van Thai, maar sindsdien gaat het vrij goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Voor het eerst dat wij compleet op één lijn zitten Geno. En ook voor het laatst :razz:

Balen van Thai, maar sindsdien gaat het vrij goed.

Hehe, cool :Big Grin Héél veel succes deze week dan :wink:
Reply
Kuip, we kunnen stiekem ook een beetje naar de nummer 15 gaan kijken. Hij staat wel 100 punten voor ons, maar hij heeft geen enkele grote jongen en alleen maar kleintjes of middenjongens, waarvan Spadea, Almagro, Soderling, Gicquel en Santoro er al uit liggen. En hij heeft Djokovic, Ancic, Berdych en Gasquet dus niet. Als die allemaal hun partij winnen morgen, kunnen we hem best wel eens in gaan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En hij heeft Djokovic, Ancic, Berdych en Gasquet dus niet. Als die allemaal hun partij winnen morgen, kunnen we hem best wel eens in gaan halen.
Die heb ik allemaal wel.
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:En hij heeft Djokovic, Ancic, Berdych en Gasquet dus niet. Als die allemaal hun partij winnen morgen, kunnen we hem best wel eens in gaan halen.
Die heb ik allemaal wel.
Soory, ik bedoelde de nummer 14.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wordt ook wel weer een keer tijd voor een update van de strijd om plek 1! Wordt 't Tamp of staat toch Buurs er 't beste voor?! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, het is nu absoluut Tamp met de winst van PHM en Gabash.
Als Ancic ook nog wint, is het redelijk beslist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vliegen en Clement moeten 't dan nu doen voor Buurs. En laat die nu net allebei bezig zijn. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Clement moet het inderdaad doen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Vliegen en Clement moeten 't dan nu doen voor Buurs. En laat die nu net allebei bezig zijn. Icon_twisted

Ik heb er nog weinig vertrouwen in.
Sta in de tussenstand 30 punten achter.

Robredo moet winnen, wil ik nog kans maken :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Robredo gaat natuurlijk ook winnen! Heeft 1 overwinning nodig!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er zijn een aantal scenario's waarin ik de huidige nummer 14 voorbij kan. Ten eerste moet Gasquet van Wawrinka winnen vanavond.
Als vervolgens twee van Ancic, Berdych en Gasquet in de halve finale komen en één daarvan in de finale, pak ik hem mits PHM niet de halve finale haalt.
Heel lastig allemaal, maar ik kom er nog op terug.
Enorm balen van Djokovic, want dan was ik al bijna binnen geweest, maar Ancic heeft er iig voor gezorgd dat er nog hoop is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een geluk voor Buurs als 't om de strijd om de 1e plaats gaat hier bij Grosjean-Robredo. Maar dan hoor je 'm niet klagen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Woensdag bijltjesdag. Maar eigenlijk zijn er ook geen spelers door die ik niet heb, maar wel veel zijn gekozen. Alleen Murray is 10x gekozen in de top 25 en degene daarna die ik niet heb zijn dan Tursunov/Mathieu/Gonzalez (allen 6x gekozen).
Reply
Mathieu gaat nu ver komen. Robredo (bijna) zeker van Sjanghai. Die vliegt er vrijdagochtend heen lijkt me. :8:
Daarnaast is PHM in deze vorm indoor gewoon beter dan Robredo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: