13-11-2006, 10:28 PM
gittermaster Wrote:Daarentegen heeft Ajax, Heerenveen, Roda, Feyenoord en Utrecht uit al gehad.
Wil je nou suggereren dat PSV met uitwedstrijden tegen AZ, Ajax, Twente (rest top 4), Heerenveen en angstgegner Willem II (waar bijna altijd verloren wordt zoals Ajax dat bijna altijd in Utrecht doet) tot nu toe een makkelijker uitprogramma dan Ajax heeft gehad? Dat proef ik in je woorden een beetje, maar lijkt me toch echt lariekoek.
PSV moet voor de winter ook nog naar Groningen, Feyenoord en Vitesse.. na de winter nog bijna alleen maar uitwedstrijden tegen de kleintjes. Ajax moet gewoon in de winterstop bovenaan staan, anders zie ik ze PSV niet meer achterhalen gezien het programma in 2007. In februari en maart bijvoorbeeld in 2 maanden tijd alleen Sparta, Heracles en Excelsior uit.
Je hoort mij trouwens niet zeggen dat Ajax een makkelijk programma heeft gehad hoor, dat geldt alleen voor AZ. Die mogen de komende 4 wedstrijden (met Feyenoord, Heerenveen en Ajax allemaal uit) laten zien dat ze mee kunnen doen met de grote jongens.