FTM Forum

Full Version: Ajax-PSV de topper!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
het is inderdaad ajax psv
Je had ook je vorige post kunnen editten hoor :razz:
oh ja...

psv wint vrijwel altijd in de arena of op neutraal terrein van ajax...... behalve als ik ga kijken...... ben nu 3 keer naar ajax psv gaan kijken ..en 3 keer verloor psv....

ik ga ..voorlopig dan... niet kijken in de arena...dus psv gaat weer winnen dit keer!.... of zijn er bijgelovige ajax fans die me uit willen nodigen wellicht?? dikke kans dat het je alsnog 3 punten faat opleveren :wink: anders gaan ze naar eindhoven :Big Grin
zat al een slotje op :wink:
Hup PSV.
helemaal niet! die zette ik er pas op na de post van LL Tongue
franco Wrote:oh ja...

psv wint vrijwel altijd in de arena of op neutraal terrein van ajax...... behalve als ik ga kijken...... ben nu 3 keer naar ajax psv gaan kijken ..en 3 keer verloor psv....

ik ga ..voorlopig dan... niet kijken in de arena...dus psv gaat weer winnen dit keer!.... of zijn er bijgelovige ajax fans die me uit willen nodigen wellicht?? dikke kans dat het je alsnog 3 punten faat opleveren :wink: anders gaan ze naar eindhoven :Big Grin


aaya

misschien wordt het wel gelijk
Laat die lampen maar komen!

2x 45 minuten ballen en daarna kunnen ze met lege handen weer terug naar Brabant.
Gaat gewoon 2-0 worden en daar mogen ze nog blij mee zijn want er zijn ploegen die dikker verliezen van de landskampioen 2006 - 2007.

[Image: 102744_296_1147080209510-0506GC-AjaxPSV3758.jpg]

[Image: stamjcschaal.jpg]
Vroeg biertje in de Kleine Arena, Bumme?
Hoe laat?
Hoef Wrote:Vroeg biertje in de Kleine Arena, Bumme?

Of het bier zal worden weet ik niet maar kom zeker even langs!
Jullie zijn er om 11 ?
11.00 stipt!
11:00... en geen minuut later...
2 psv verdedigers volgende week?
Ricochan Wrote:2 psv verdedigers volgende week?
za 18/11 PSV Excelsior Eredivisie vb

Nah, ik denk toch dat ik voor 1 verdediger en 1 aanvaller ga :-k .
Ricochan Wrote:2 psv verdedigers volgende week?

Volgende week kan dat wel weer denk ik, tegen Excelsior thuis moet de 0 wel mogelijk zijn. Weet alleen niet wie Koeman gaat opstellen na de oorwassing die ze DEZE WEEK van Ajax krijgen.
Bumme Wrote:Laat die lampen maar komen!

2x 45 minuten ballen en daarna kunnen ze met lege handen weer terug naar Brabant.
Gaat gewoon 2-0 worden en daar mogen ze nog blij mee zijn want er zijn ploegen die dikker verliezen van de landskampioen 2006 - 2007.

Waarom voorspel je dan 2-1 in de TTT?
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Laat die lampen maar komen!

2x 45 minuten ballen en daarna kunnen ze met lege handen weer terug naar Brabant.
Gaat gewoon 2-0 worden en daar mogen ze nog blij mee zijn want er zijn ploegen die dikker verliezen van de landskampioen 2006 - 2007.

Waarom voorspel je dan 2-1 in de TTT?

Dank! Heb het gelijk aangepast.
huntelaar heeft er ook vertrouwen in. zit vlak voo zo'n belangrijke wedstrijd gewoon nog een beetje bij te beunen.....

http://www.youtube.com/watch?v=7hfPWUjIdwo

cry
hahaha Big Grin
:lol:
waf Wrote:huntelaar heeft er ook vertrouwen in. zit vlak voo zo'n belangrijke wedstrijd gewoon nog een beetje bij te beunen.....

http://www.youtube.com/watch?v=7hfPWUjIdwo

cry

Ik wist niet dat Serginho Greene dat programma presenteerde.
waarom is het ajax tegen psv de topper? volgens mij staat ajax nog gewoon 2 punten voor!
waf Wrote:huntelaar heeft er ook vertrouwen in. zit vlak voo zo'n belangrijke wedstrijd gewoon nog een beetje bij te beunen.....

http://www.youtube.com/watch?v=7hfPWUjIdwo

cry

HAHAHA :lol: Undecided cry
Ik vind het nu al spannend! Wat een enorme druk staat er op deze wedstrijd. PSV is al jaren de enige ploeg waarmee we het altijd lastig hebben en ze zijn ook nog eens ontzettend in vorm.
Bij winst voor Ajax kun je denk ik weer een titel bij Ajax erbij schrijven. Bij verlies ben ik benieuwd hoe Ajax met een dergelijke domper omgaat, al ging dat prima na de uitschakeling in de CL en het verlies tegen Roda.
Woutiknout Wrote:
waf Wrote:huntelaar heeft er ook vertrouwen in. zit vlak voo zo'n belangrijke wedstrijd gewoon nog een beetje bij te beunen.....

http://www.youtube.com/watch?v=7hfPWUjIdwo

cry

HAHAHA :lol: Undecided cry

ik moet pissen Smile hahaha
Wat een drukte om zo'n wedstrijdje zeg ? Op papier is dit DE topper, maar voor de 'echte' Ajacied is er maar 1 'topper'. Namelijk de enige echte klassieker, die tegen Feyenoord uit Rotterdam. Deze wedstrijd is er meer 1 uit het rijtje AZ, Heerenveen, Roda, Utrecht..... :wink:

Hebben de psvers dit jaar overigens weer een vol uitvak in de Arena, of niet mannen ? Doorgaans neemt zelfs AZ zelfs meer supporters mee..... :lol:
Ad Wim Wrote:Ik vind het nu al spannend! Wat een enorme druk staat er op deze wedstrijd. PSV is al jaren de enige ploeg waarmee we het altijd lastig hebben en ze zijn ook nog eens ontzettend in vorm.
Bij winst voor Ajax kun je denk ik weer een titel bij Ajax erbij schrijven. Bij verlies ben ik benieuwd hoe Ajax met een dergelijke domper omgaat, al ging dat prima na de uitschakeling in de CL en het verlies tegen Roda.


Was het maar zo!! na psv - ajax is het verschil weer 2 en verder moeten ze allebei alles winnen

competitie is na een overwinning van ajax nog lang niet beslist. Wel als psv de halve finales weer gaat halen, dan zie ik ajax een heel grote kans hebben.
Fabian Wrote:Wat een drukte om zo'n wedstrijdje zeg ? Op papier is dit DE topper, maar voor de 'echte' Ajacied is er maar 1 'topper'. Namelijk de enige echte klassieker, die tegen Feyenoord uit Rotterdam.
Daarom heet dit nou juist de topper en niet de klassieker.
Fabian Wrote:Hebben de psvers dit jaar overigens weer een vol uitvak in de Arena, of niet mannen ? Doorgaans neemt zelfs AZ zelfs meer supporters mee..... :lol:

neem toch aan dat zo'n geweldige club een uitvak vol kan krijgen???
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12