16-11-2006, 09:49 PM
centre court Wrote:Luister, mijn uitspraak was op basis van een partij tegen Blake die behoorlijk uit vorm was. Bovendien heeft ie dit indoorseizoen weinig gepresteerd. Niet zo'n gekke uitspraak dus.buurs Wrote:centre court Wrote:buurs Wrote:En het was natuurlijk zeer tactisch van Ad :8:
ik vind de keuze voor nadal niet verkeerd, ook zeker niet slim, maar dat is een andere discussie. het is gewoon aantoonbaar dat ad alleen positief denkt over een speler zolang ie hoopt dat ie wint. Met Davy is zijn team was ad er van overtuigd geweest dat ie nadal zou pakken morgen, want laten we eerlijk zijn, ''nadal kan toch niks indoor''? :8:
Won vorig jaar Madrid :wink:
Laatste maanden niet in vorm, maar door zijn vechtlust altijd gevaarlijk.
En hoe hij nu speelt, is het geen slechte keuze.
Zeker een gokje waard om iets te forceren.
dat nadal niks kan indoor zijn de woorden van ad afgelopen maandag hoor. maar 't is ook wel weer de charme van ad dat ie nu vol voor nadal gaat en er ook nog in gelooft ook nog dat nadal federer gaat verslaan.
Maar ik heb hem dus de eerste twee partijen zien spelen en dat was bij vlagen heel goed. Bij deze pas ik dus mijn uitspraak aan, omdat ik nu denk dat hij iedereen kan hebben dit toernooi.
Ik heb geen moment gezegd dat Nadal Federer gaat verslaan, dus niet lullen. Ik zeg alleen dat ie niet kansloos is, wat jij wel beweert. En die uitspraak onderbouw ik met de H2H. In Dubai had ik ook niet verwacht dat hij zou winnen, maar hij deed het toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello