18-11-2006, 10:29 PM
Bedankt allemaal. Ik was vanmiddag aan het shoppen met het vrouwtje en vervolgens in de kroeg beland. Daar kreeg ik het sms'je dat Blake had gewonnen en ik heb er een rondje op gegeven. Ik heb maar niet aan iedereen toegelicht wat de reden was want dat begrijpen ze toch niet.
Ik heb na de Wimbledon blunder van SD gezegd dat ik er na dit jaar mee stop en ik denk dat ik me daar aan hou. Na 6 jaar houdt mijn subleague er ook mee op en om alleen in de massa te strijden daar heb ik geen zin in.
Buurs, volgend jaar: drie maal is scheepsrecht. Als ik door zou gaan zou ik de laagste quote toch nog op jou zetten en volgend jaar ga je het waarmaken.
Ik hoop volgend jaar Ad Wim bij in de top terug te zien, zijn fanatisme moet zich gaan uitbetalen.
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid, de strijd en het meeleven.
Het was een goed jaar.
Ik heb na de Wimbledon blunder van SD gezegd dat ik er na dit jaar mee stop en ik denk dat ik me daar aan hou. Na 6 jaar houdt mijn subleague er ook mee op en om alleen in de massa te strijden daar heb ik geen zin in.
Buurs, volgend jaar: drie maal is scheepsrecht. Als ik door zou gaan zou ik de laagste quote toch nog op jou zetten en volgend jaar ga je het waarmaken.
Ik hoop volgend jaar Ad Wim bij in de top terug te zien, zijn fanatisme moet zich gaan uitbetalen.
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid, de strijd en het meeleven.
Het was een goed jaar.