10-12-2006, 06:15 PM
centre court Wrote:Integendeel. Babel was in de eerste helft bij vlagen weergaloos en Steinsson werd inderdaad weggetikt. Babel nam Ajax weer aan de hand, net als aan het begin van het seizoen. Belangrijk dat hij weer terug is.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.Quote:Babel start in basis tegen AZ
Ryan Babel zal zondagmiddag in de competitietopper tegen AZ aan het startsignaal verschijnen. Dit verklaarde Ajax-trainer Henk ten Cate vandaag na afloop van de training op een korte persconferentie.
"Als morgen alles goed gaat op de training speelt Babel gewoon", aldus de rainer. De 19-jarige aanvaller maakte vorige week zijn rentree tegen Willem II, nadat hij door een knieblessure bijna twee maanden buitenspel stond.
De oefenmeester zal morgen bepalen welke achttien spelers tot de selectie zullen behoren. ââ¬ÅWe trainen morgen nog een keer, dus pas daarna zal ik mijn selectie bekend maken.ââ¬Â Ten Cate kan in ieder geval door een schorsing niet beschikken over Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
Ben wel benieuwd wat voor middenveld Henkie uit de hoge hoed tovert.
Hopelijk worden dit soort teksten weer eens fijn afgestraft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello