11-12-2006, 01:19 AM
Ekslem Wrote:Toegegeven, je kunt er een overtreding voor geven. Maar iedereen weet dat dat zelden gebeurt. Bovendien is het natuurlijk idioot om deze 'overtreding' met die van Steinsson te vergelijken.Ad Wim Wrote:In de reacties na de wedstrijd op Talpa vond ik vooral Van Gaal triest door te zeggen dat zij de tweede helft beter waren. Dat was namelijk helemaal niet zo. AZ was een kwartier beter dan Ajax en dat kwam omdat Ajax helemaal de weg kwijt was na de 1-1. Daarna pakte Ajax de draad gewoon weer op en waren ze gelijkwaardig zoniet beter.
Ten Cate is ook een slechte verliezer, maar hij geeft iig nog toe dat ze niet bestolen zijn maar dat het gewoon een dwaling was van de scheids bij de 1-1, wat vrijwel iedereen met hem eens is na het zien van de beelden.
En een overtreding van Huntelaar bij de 2-2? Laat me niet lachen, een duel noemen ze dat.
Ad jij bent echt te triest voor woorden. Zet die Ajax bril nou eens een keertje af man! Sinds wanneer is een duw in de rug een duel?
Daar bovenop komt nog dat niemand bij AZ protesteerde tegen die goal en dat je er achteraf niemand over hoort. Alleen bij Talpa had Gullit het uitgelicht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello