14-12-2006, 11:23 PM
Frits Wrote:PSV kent voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo aankomende vrijdag de nodige personele problemen. De aanvallers Jefferson Farfán en Arouna Koné zijn licht geblesseerd. Farfan zit met een lichte hamstring blessure en Koné heeft last van zijn voet. De vraag is ook: ,,hoe gaat een speler met wat pijn om?", aldus Ronald Koeman. Ook aanvoerder Phillip Cocu is door griep een twijfelgeval. Als blijkt dat hij te ziek is om te spelen dan schuift Edison Mendez door naar zijn positie links op het middenveld.
zou niet weten waarom ze niet spelen
Omdat je thuis tegen Heracles geen risico moet nemen met spelers die last hebben van hun hamstrings. Bovendien heb ik Farfan niet, aangezien ik woensdag als wist dat de kans niet zo groot was dat hij gaat spelen. En als hij morgen toch speelt heb je veel kans dat Kluivert in de rust voor hem in de ploeg komt. We zien morgen wel in welk opzicht Farfan het verschil maakt. :razz:
ps. ik heb nooit beweerd dat hij niet zou spelen, ik meldde slechts dat hij twijfelachtig was, wat iemand daarmee doet moet iedereen zelf weten.