16-12-2006, 12:18 AM
Welke Nederlandse clubs overleven de volgende ronde in Europa? (Meerdere antwoorden mogelijk)
48% Ajax
78% AZ
25% Feyenoord
57% PSV
18389 antwoorden
--
Wat een vertrouwen zeg. Maar waarop is dit in vredesnaam gebaseerd.
PSV en Feyenoord spelen tegen Engelse top-5 ploegen en nog eerst thuis ook. In principe gewoon beiden eruit. AZ moet naar de hel van Fenerbache (vorig seizoen Fener-PSV 3-0 bijvoorbeeld), maar kan thuis alles rechtzetten. Turkse clubs bakken er buitenshuis doorgaans weinig van dus die geef ik goede kansen. Ajax heeft geluk dat ze eerst uit mogen spelen, maar desondanks heeft Werder de beste papieren. Nipt 3e achter Chelsea en Barca; duidelijk de beste afvaller uit de CL.
Ik denk helaas dat we midden maart blij mogen zijn als er nog 1 Nederlandse club Europees actief is voor de broodnodige punten, anders binnenkort 2 Uefa-Cup plaatsen kwijt, zelfs als Feyenoord ook bij het hoger beroep goed weg gaat komen.
48% Ajax
78% AZ
25% Feyenoord
57% PSV
18389 antwoorden
--
Wat een vertrouwen zeg. Maar waarop is dit in vredesnaam gebaseerd.

Ik denk helaas dat we midden maart blij mogen zijn als er nog 1 Nederlandse club Europees actief is voor de broodnodige punten, anders binnenkort 2 Uefa-Cup plaatsen kwijt, zelfs als Feyenoord ook bij het hoger beroep goed weg gaat komen.