09-01-2007, 09:56 AM
EJR Wrote:Verder is Gent best leuk, alleen krijg ik pijn in mijn poten van de kinderkopjes op straat!
Dat klopt, mijn vriendin zei al dat ze tijdens de studie altijd met de fiets de stoep nam en dat was ook nu nog altijd te zien: om de 10 meter word je bijna omver gefietst door een student
Ad Wim Wrote:Net terug uit Verbier. Perfect weer, maar dat ging ten koste van de sneeuw. Gelukkig staan er daar honderden sneeuwkanonnen dus alles was nog prima begaanbaar. En met mijn stijl maakt het niet ui hoe de pistes erbij liggen :
Je bedoelt dat je toch meer vallend dan skieend beneden komt?
Wegens extreme drukte in de eerste paar maanden zal een wintersport er dit jaar niet inzitten waarschijnlijk. Misschien dat ik nog even een paar dagen uittrek om in 'eindexamenklas-wintersport-dorp' Winterberg te gaan zitten om in ieder geval nog even het gevoel te houden dat ik het board ondergebonden heb... Volgend jaar beter dan maar!
Ik ben nu alvast even aan het kijken voor de zomerperiode, wil een keer wat anders dan de standaard Europese eilandjes. Iemand nog een tip omtrent bestemmingen voor 10/12/15 dagen die redelijk betaalbaar zijn? Om niet al te lang te hoeven reizen had ik al gekeken naar de Azoren maar relatief gezien zijn die ook nog pokkeduur!
Tips welkom!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)