11-01-2007, 10:45 AM
Marshall Wrote:Tsja, Barcelona is al redelijk 'uitgemolken' door de diverse toeristische guides dus loop de FNAC binnen, schaf een gidsje aan en loop verder lekker rond...
Parc Guell, Sagadra Familia Cathedral, Casa Mila en Nou Camp zijn natuurlijk de meest toeristische bezoekjes... Maar ook Boqueria is leuk om eens rond te wandelen, Fuenta Magica is leuk om te bekijken in de avonduren, Torre de Collserola is leuk voor een mooi overview van de stad en Palau is een stukje Unesco-erfgoed dat je eigenlijk ook gewoon gezien moet hebben...
Verder zijn er ontzettend veel leuke en goede restaurants en barretjes in Barcelona maar ik weet alleen nog dat we Cometacinc geprobeerd hebben voor de avond (tip!) en Els Quatre Gats voor de koffie (gezellig is anders maar wel heel authentiek en historisch correct ) omdat deze redelijk in de buurt van onze overnachtingsplaats lagen
Kga sowieso naar de wedstrijd Barca - Santander op zondag :razz:
Restaurantjes en stappen komt wel goed denk ik aangezien ik bij vrienden langs ga die er alweer een tijdje zitten. Mss dat ik die cultuurbarbaren nog wat van bovenstaande tips mee kan geven!
We can't, can not get, we can not get enough!!