27-01-2007, 05:41 PM
Vret Mien Gras Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Mukkus Wrote:Ik heb even op die duitse keepert van jullie zitten letten, die Piekenhoven. Ik snap niet dat je zo lovend over hem bent. 1 goede redding op de inzet van Alves, die trouwens continue op 3-5 meter gedekt werd.
Wat een kansloos en dramatisch team van dat cluppie uit Hengelo.
Zonder Pieckenhagen hadden we gisteren naar Cambuur gemoeten ipv Heerenveen. Piecke is een held en heeft al talloze goede reddingen gemaakt in 1.5 seizoen Heracles.
Heracles heeft een mindere verdediging dan de meeste andere clubs uit de eredivisie. Uiteraard heeft de keeper dan meer werk. Pieckenhagen heeft dus veel kunnen laten zien en prachtige reddingen gemaakt. Een Stekelenburg, Timmer en/of Gomes heeft een solide verdediging voor zich (Timmer minder :wink: ) waardoor een sporadische redding gelijk prachtig is en het een goede keeper maakt. Ik zou Gomes wel eens bij Heracles op goal willen zien staan, ik denk dat Pieckenhagen dan van hetzelfde caliber is als Gomes.
Klopt, alleen dat willen veel mensen niet zien. En ook Pieckenhagen heeft wel eens geblunderd, maar als je zoveel ballen op je krijgt afgevuurd is een foutje gewoon menselijk. Dat zou Gomes ook overkomen. Achja, jij weet ook hoe dat gaat. Toen bv. Jan van Halst naar Ajax ging was hij van de één op de andere dag natuurlijk opeens 10 keer beter geworden.
Pieckenhagen is zowel in het veld als buiten het veld een geweldig mens. Die kan echt weinig meer fout doen bij mij. Ik zie dat vuur nog in zijn ogen na ADO - Heracles, toen hij de fatale fout beging. Hij nam de schuld hoogstpersoonlijk op zich en was behoorlijk teleurgesteld in zichzelf. Alsof er ook maar één Heraclied was die het hem echt dagenlang zou verwijten.