29-01-2007, 05:39 PM
Haggie Wrote:Tripplexxx Wrote:Het is werkelijk ongelooflijk. Ik heb ook een gigantische mail die kant op gestuurd, maar het lijkt erop dat het praten is tegen een muur. Ik sta werkelijk waar volledig perplex.
Ik rij morgen naar het kantoor van ze toe om maar eens het gesprek te gaan openen. Ben toch in de buurt en omdat mailen schijnbaar geen zin heeft. :|
Ben benieuwd naar de uitkomst!
:

Eigenlijk de moeite niet om hier neer te zetten maarja...
Beste redactie Sportdreams,
Ik ben met stomheid geslagen. Net zoals velen is het mij ontgaan dat je geen punten krijgt voor spelers die er vóór de tweede week uit lagen. Ik snap hier ten eerste de reden niet van. De echte managers proberen toch zoveel mogelijk punten te verzamelen? Dan is het toch logisch dat je via een bepaalde tactiek te werk gaat. De tactiek van mij was om ook diverse spelers die er al uit lagen in mijn team op te nemen. Dit omdat ze wel degelijk rendabel zijn. En waar stond het aangegeven dat jullie het op deze manier gingen doen? Ik heb de regels nog eens doorgenomen en kan nergens uit opmaken dat het op deze manier gespeeld wordt. Is het nou ook zo dat in het vervolg de tennissers die op de maandag een eerste ronde partij afwerken niet meetellen? De deadline is namelijk maandagavond! Dus als ik een 1e ronde speler zou kiezen die er al uit ligt krijg ik ook 0 punten? Ik snap de logica totaal niet en dan is er ook nog sprake van onduidelijke communicatie. In één zin kun je gewoon niet precies uitleggen wat er bedoeld wordt. Had het wat uitgebreider en duidelijk gemaakt, dan was er nu niks aan de hand. Ik baal hier echt goed van, op deze manier behouden steeds minder managers de motivatie. Ik ben erg benieuwd naar de gevolgen van dit 'gedrag'.
Met vriendelijke groet,
Kay Scholten
Antwoord:
Beste Kay,
We zijn dit jaar op 23 januari met de tweede week van de Australian Open begonnen met Tennis Manager. Logischerwijs worden de punten dus ook pas toegekend vanaf 23 januari, toen de kwartfinales zijn gespeeld. We hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd op de homepage en zullen dan ook niets aan de puntentoekenning veranderen.
We hopen dat het nu duidelijk is voor je en wensen je veel succes en plezier met het vervolg van Tennis Manager 2007.
Sportieve groet,
Team Sportdreams
Ik ben nog steeds benieuwd wat SD gaat doen, zou het ze allemaal geen moer interesseren? Daar lijkt het zo langzamerhand wel op met die kutantwoorden terug.