FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Aangezien de komende weken het forum weinig actief zal zijn, ben ik nu wel benieuwd wie er nog een jaartje aan vast plakken.

Ik ben in ieder geval weer van de partij.
Zoals Tampie al zei, moet 3 keer voor mij scheepsrecht zijn :8:
Waarom niet Smile Er zit ook wat verslavends aan.

(Sportdreams zal wel te laat door hebben hoe het met die nieuwe Round Robin regels gaat...)
Ben er uiteraard bij.
Ik heb er nu al weer zin in.
Hopelijk zonder al teveel wijzigingen in de spelopzet, alleen het prijzensysteem
mag wat mij betreft een aanpassing ondergaan.
Ad Wim Wrote:Ben er uiteraard bij.

Ik zal ook gaan proberen volgend jaar wel de Top20 bereiken.
Ik doe ook op zeker weer mee natuurlijk.
Wat is een maandagavond zonder met TM bezig te zijn, dus ik ben weer van de partij!!
misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink
Bocaloca Wrote:misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink

Je dekt je nu al in :8:
Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:
Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:

en zet volgend jaar je team open joh. :8:
Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink:
Wel saai zo, een maandagavond zonder TM. En het duurt nog zeker anderhalve maand...
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:

en zet volgend jaar je team open joh. :8:

Doe ik! Volgend jaar is er geen team meer waar ik me voor hoef te schamen :wink:
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink

Je dekt je nu al in :8:
:8: goed he
ben er ook weer...vanaf januari op dinsdag trainen ipv maandag. dat scheelt een hoop weg gegooide punten
TM 2007 zal er komen!!! :razz:

Ze zijn bezig met de site :roll:
??

Ik zie nog niks.
hij is klaar!
meest gekozen spelers is dus ook onzin. 6 spelers ingeschreven, de vijf met een open team hebben nog geen team en roddick is al drie keer gekozen.
Ik heb ze net even gemaild en voorzichtig verteld dat ze wel in ogenschouw moeten nemen dat er met het poulesysteem geëxperimenteerd zal worden volgend jaar Wink
Ik ben er uiteraard weer bij.
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink

Waarschijnlijk gewoon onder 1 naam. Ga de strijd weer met je aan. :8:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink

Waarschijnlijk gewoon onder 1 naam. Ga de strijd weer met je aan. :8:
Waarom dan 2 posts dat je weer mee gaat doen? Icon_twisted
inschrijven is mogelijk!!!
zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek:

Wat een toppers toch bij SD =D>
Ik kan me nog niet inschrijven... Krijg een foutmelding.. jullie geen last van blijkbaar?
Ik heb mij al weer ingeschreven!!
buurs Wrote:zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek:

Wat een toppers toch bij SD =D>

Heb me ook ingeschreven. ze lijken idd de regel met de poules te snappen. nu moet ik 'm eerst zelf nog eens goed doornemen. Klopt 't dat er maar een beperkt aantal toernooien deze nieuwe opzet gaan gebruiken?