29-01-2007, 06:31 PM
Genomico Wrote:In afwachting van Trip zal ik vanavond nog een team maken, maar als er niets verandert dan ben ik ook weg. Door dit soort geintjes is het plezier er wel vanaf.
Ik heb net al gebeld. Betoog van een minuut of 20 gehouden. Hij luisterde in ieder geval wel naar me. Dat is al heel wat .:| Heb het gehad over de gebrekkige communicatie, maar heb het vooral gehad over het feit dat trouwe deelnemers een standaard-mailtje terugkrijgen en wat de bedoeling is van deze halsstarrigheid. Er doen dit jaar 583 deelnemers mee, waarvan er slechts 285 een team gemaakt hebben. Alsof dat niet al gnoeg gezegd. Over communicatie gesproken. :roll: Precies 64 managers worden hier de dupe van en meneer geeft aan dat het kiezen is tussen twee kwaden. ' Als ik die 64 gelijk geef, dan benadeel ik die andere 224' zei hij. Hij vergat eraan toe te voegen dat die overige 224 de regels zeer waarschijnlijk op dezelfde manier opgevat hebben en nu dus de lachende derde zijn. Hij meldde blij te zijn met de feedback, maar dat is natuurlijk een enorme dooddoener. Ik vertelde hem dat hij hard bezig is om het spel te vermoorden en dat is zonde, zeker in de eerste week van een spel. Ik meldde hem dat ik het een gemiste kans vind en dat dit probleem simpel getackeld had kunnen en moeten worden.
Inhoudelijk gezien klopt er natuurlijk ook niks van. Er zijn ook toernooien die op zondag beginnen en dan liggen er ook spelers uit. Als dan het spel op maandag begint, dan tellen die spelers dan toch ook gewoon mee?
Maar goed, ik ben morgen toch in Amsterdam, dus dan gaan we dat grachtenpandje maar even opzoeken met een knokploegje

" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"