09-02-2007, 02:01 PM
Ad Wim Wrote:Ik ben het met je eens wat betreft het vertrouwen dat Koeman de selectie niet geeft. Maar je kunt toch echt niet blijven ontkennen dat het Feyenoord enorm aan kwaliteit ontbeert, waf? En dat is ook niet om te stangen, dat is toch gewoon zo? Hoe kun je nu iets afdwingen, een goede reeks halen met zo'n defensie en zo'n voorhoede?
ik zeg alleen dat het imo kwalitatief beter is dan wordt gesuggereerd, maar ben het wel eens dat dat te weinig is voor feyenoord. hoe dan ook, met deze selectie moet je makkelijk 4de kunnen worden.
de guzman wordt volstrekt verkeerd gebruikt, hij blijft huysegems opstellen hij heeft leonard en kolka gehaald en ze staan als een stel makke schapen te broekpoepvoetballen. vlaar die doet het 7 wedstrijden steengoed om vervolgens ook af te dalen naar amateurniveau en greenhe wordt met de week slechter. ik zeg: oprotten die koeman, hij wordt verdedigd in de pers omdat hij het maximale uit de selectie haalt. maar dat is een drogreden, want die premisse is aanvechtbaar.