15-02-2007, 11:59 AM
gittermaster Wrote:ach ja, nederlaag waar weinig op af te dingen valt.Helemaal mee eens, al vind ik het echt wel tactisch falen dat hij Lindenbergh heeft opgesteld. Hij kan dan misschien geroutineerder zijn tov Anita, maar hij is zo ongelofelijk slecht. Tegen ADO ging hij al keer op keer in de fout en speelde hij dramatisch, dan moet je hem als trainer niet opstellen.
Toen ik zag hoeveel spelers er miste, voelde ik al dat dit fout zou gaan.
Als je dan in de 18e minuut rood krijgt, een 2e debutant (die overigens prima speelde) inbrengt, een dubieus doeplunt tegenkrijgt, is het snel gedaan.
Jammer dat maduro de 2-1 niet maakte, dan had t misschine wat leuker geworden, maar uiteindelijk mag je nog blij zijn dat t "slechts" 3-0 is gebleven
En dit waren pas blunders van Stekelenburg, jezus wat keepte hij onzeker en slecht zeg. Ik moet toegeven dat ik nu overtuigd ben van het feit dat je je hart vast moet houden bij hoge ballen.
Ik vond wel dat ze het na de rode kaart goed vol hielden. Die 1-0 direct na rust was dodelijk en dan ook nog die absoluut onterecht 2-0

Scheids sowieso heel erg in het voordeel van Werder. Hij trok telkens meteen geel voor overtredingen van Aax en hield de kaarten voor Werder steeds in de zak, behalve dan het goedmakertje voor die Diego voor een schwalbe :roll:
Kijk bijvoorbeeld naar de tackle van Wome vlak voor rust, dat had gewoon rood kunnen zijn.
Werder was op voorhand gewoon favoriet, maar het is lullig dat het zo moet lopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello