11-03-2007, 07:11 PM
Ja, rust geven als hij topfit is. :roll: Iedereen kan een keer ongelukkig de bal raken en een spiertje scheuren. Klote dat hij out is, maar das beter op de vangen dan dat Koné out is. Hij scoorde mss niet super veel, maar hield wel continu 2 verdedigers bezig waardoor anderen konden scoren, dat mis je pas echt. Puntverlies is zonde.. 10 punten voorsprong had 3x mogen verliezen betekend, dan ist een bekeken zaak. Nu ist gewoon weer bloedje spannend als Ajax in Eindhoven wint. PSV moet daarna nl naar NAC en NEC (nog zonder Koné beiden alst tegen zit), terwijl Ajax na PSV-uit nog 5 makkies heeft en AZ sowieso alleen maar makkies heeft. Maar goed, voorlopig is er niks aan de hand.
Volgende week tegen Ajax maar eens een kerstboomopstelling hoop ik met Mendez en Afellay als rechtsbuiten doorkomend, Culina en Cocu aan de andere kant. Tardelli moet gewoon op de bank blijven, Sun vind ik ook een te grote gok voor zo'n pot en denk ik dat Reiziger en Kluivert ook nog niet fit zullen zijn. PSV kan nog net 18 aardige spelers in de selectie opnemen:
------------------Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides
--------Mendez-Simons-Culina
--------------Afellay-Cocu
------------------Farfan
Bank:
Moens, Sun, Addo, Feher, Vayrynen, de Jong, Tardelli
Volgende week tegen Ajax maar eens een kerstboomopstelling hoop ik met Mendez en Afellay als rechtsbuiten doorkomend, Culina en Cocu aan de andere kant. Tardelli moet gewoon op de bank blijven, Sun vind ik ook een te grote gok voor zo'n pot en denk ik dat Reiziger en Kluivert ook nog niet fit zullen zijn. PSV kan nog net 18 aardige spelers in de selectie opnemen:
------------------Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides
--------Mendez-Simons-Culina
--------------Afellay-Cocu
------------------Farfan
Bank:
Moens, Sun, Addo, Feher, Vayrynen, de Jong, Tardelli