12-03-2007, 09:58 AM
Lamme Lennie Wrote:Tsja, hun resultaten deze week hebben me wat hoop gegeven. AZ heeft 2x op rij niet gewonnen, moeten donderdag vol gas tegen Newcastle, dus hopelijk laten ze zondag in Almelo wat liggen door vermoeidheid. Verder zie ik ze niets meer weggeven. Heel mss thuis tegen Heerenveen als Alves dan weer topfit en scherp is. :wink:Peter Wrote:AZ is ook niet zo sterk die spelen vast nog een x gelijk.
Peter Wrote:en AZ sowieso alleen maar makkies heeft.
:wink:
Voor de rest valt me op dat jullie je aardig aan het indekken zijn. Waar is het zelfvertrouwen nou gebleven van 2 maanden terug. PSV was toch al kampioen?
Toen had PSV nog de kwaliteit slechte potten te winnen. Nu hebben ze hooguit de kwaliteit goed potten (AZ thuis) te verliezen en is elke uitwedstrijd op voorhand gedoemd puntverlies op te leveren. Alleen bij Heracles werd onverdiend gewonnen in het laatste kwartier.
En toen bestond het rijtje geblesseerden nog niet uit Gomes, Kromkamp, Alex, Reiziger, Koné en Kluivert. De 1e seizoenshelft waren dat stuk voor stuk vaak basiskrachten.
Vind het dan ook geen gekke veronderstelling dat de 3 resterende uitwedstrijden en Ajax thuis puntverlies zullen opleveren. Met 4x 1 punt is de voorsprong precies weg. Als AZ dan nog 1x iets laten liggen is het net genoeg.
Ricochan Wrote:Als alex langdurig uitgeschakeld is dan wordt het nog moeilijk genoeg voor PSV en de champions league wedstrijd tegen Liverpool die kunnen ze nu net zo goed schriftelijk afdoen, zonder alex is het verdedigend helemaal niks...
De competitie winnen ze wel want ajaks en az laten toch wekelijks punten liggen tegen de kleintjes dus dat kan psv ook doen.
Lulkoek. Tegen Arsenal was het idd FC Alex, maar er zijn ook potten genoeg geweest (zeker in de competitie) dat Alex lui oogde, slecht speelde en slippertjes maakte. Da Costa (mits gemotiveerd) en Salcido is nog steeds de beste centrale verdediging van de Nederlandse competitie. Dat we Koné missen vind ik veel en veel erger. Die hield elke wedstrijd 90 minuten lang 2 man bezig, dat mis je pas echt. Als je nu Farfan uit de wedstrijd speelt mag PSV blij zijn als 1 van de middenvelders een goaltje kan maken.