16-03-2007, 01:13 PM
Ja, dat vind ik moeilijk te snappen, want de tegenstander heeft toch precies hetzelfde? In kan het in het geval van PSV beter begrijpen omdat er 2x verloren is van Liverpool, maar dan nog ben ik het niet eens met het argument dat het ongunstig is een dergelijke club te loten.
Maar AZ heeft uit bij Sevilla gewonnen, wat niet veel clubs in Europa hebben gedaan en dat werkt toch wel lekker mee. Die gasten gaan al trillen als ze AZ uit de koker zien komen.
Bovendien vind ik het argument dat je er als trainer of als voetballer van leert gelul. Het is goddomme de kwartfinale UEFA Cup, het gaat erom dat er gewonnen wordt, leren is een bijzaak.
Maar AZ heeft uit bij Sevilla gewonnen, wat niet veel clubs in Europa hebben gedaan en dat werkt toch wel lekker mee. Die gasten gaan al trillen als ze AZ uit de koker zien komen.
Bovendien vind ik het argument dat je er als trainer of als voetballer van leert gelul. Het is goddomme de kwartfinale UEFA Cup, het gaat erom dat er gewonnen wordt, leren is een bijzaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello