21-03-2007, 08:11 PM
THE MAILMAN Wrote:Eerlijk gezegd vind ik dat jij je nu zelf schuldig maakt aan mierenneukerij. Als er nog niets gespeeld was heeft hij er toch weinig voordeel van en is er dus geen sprake van oneerlijke competitie. En deze week is gewoon een uitzondering met een rare deadline, die sd een paar uur vantevoren bekend maakt. Natuurlijk gaat dit niet op voor "normale" weken...kooltje Wrote:het spijt me zeer maar ik vind het belachelijk.
Te laat is te laat, dus ik ben het helemaal met Kooltje eens.
Als iedereen op deze manier zijn eigen vergeetachtigheid / kinderachtigheid / mieren-neukerij probeert te maskeren om alsnog zijn team geplaatst te krijgen, is het einde zoek.
En SD laat zich nu wel voor een karretje spannen, want nu gaat gegarandeerd iedereen die om 22.01 uur zijn team nog niet heeft staan als de DB dicht is een mailtje sturen. (behalve de serieuze managers, want die hebben om 21.58 uur hun teams klaar).
Ik protesteer dus tegen dit besluit van SD (jammer voor V.M.G., want dit is niet persoonlijk bedoeld).
Ik vind dat er in zo'n situatie best wat soepel met de regels omgegaan mag worden!