26-03-2007, 04:43 PM
Sportdreams ziet zijn inkomsten teruglopen en is op zoek naar de oorzaken:
Uiteraard ben ik niet te beroerd om zo'n enquete in te vullen, maar ik vond de vragen toch niet echt spectaculair:
Als je dan toch een enquete houd, kun je net zo goed wat specifiekere vragen stellen lijkt mij. Wat voor informatie kun je hier nu uithalen? Dat er meer deelnemers zijn als het spel gratis zou zijn?? Dat er meer deelnemers zijn als het spel wat meer diepgang zou hebben?? Lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk. Maar ach, ik maak altijd nog kans op een geweldige Sportdreams-cap... :8:
Quote:Beste Paul,
Helaas doe je dit jaar niet mee aan onze TennisManager. Aangezien je een groot tennisfan en trouw Sportdreams deelnemer bent nemen we jouw mening heel serieus.
Wij willen dan ook graag weten waarom je niet meer meedoet. Dit helpt ons de game te verbeteren en we zien je natuurlijk graag weer terug in de TennisManager!
Meedoen is heel eenvoudig; klik hier, vul de enquête in en maak kans op de exclusieve Sportdreams cap!!!
Sportieve groet,
Team Sportdreams
Uiteraard ben ik niet te beroerd om zo'n enquete in te vullen, maar ik vond de vragen toch niet echt spectaculair:
Code:
Vraag 1:
Dit jaar heb ik overwogen mee te doen:
Ja
Nee
Vraag 2:
Ik doe niet meer mee aan TennisManager omdat:
Ik 10 euro te veel geld vind
Ik het spel de laatste keer niet leuk vond
Anders, namelijk
Vraag 3:
Ik zou dit jaar wel meedoen als de game gratis was:
Ja
Nee
Vraag 4:
Als de game betaald was, maar meer features zou bevatten, zou ik meedoen:
Ja
Nee
Als je dan toch een enquete houd, kun je net zo goed wat specifiekere vragen stellen lijkt mij. Wat voor informatie kun je hier nu uithalen? Dat er meer deelnemers zijn als het spel gratis zou zijn?? Dat er meer deelnemers zijn als het spel wat meer diepgang zou hebben?? Lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk. Maar ach, ik maak altijd nog kans op een geweldige Sportdreams-cap... :8: