02-04-2007, 12:09 AM
Mukkus Wrote:Geld. Loon wordt verdubbeld + assistbonus. Heb het Tool voorgelegd, maar hij wil mij niet meer geven om geen scheve gezichten binnen FC CT te krijgen. Transfersom is ook niet misselijk, van de coach van Destemidos begreep ik dat er niet veel goede verdedigende middenvelders rondlopen en zijn keuze viel op mij. Hij is bereid er goed voor te betalen, naar zo'n speler als milad Acda is hij op zoek.
Gezeik van de laatste weken ben ik ook wel een beetje zat. Tweede team in de beker, het niet een hele wedstrijd per week spelen en niet de moeite willen doen om te klikken bij relaties. Dat gaf dit weekend wel een beetje de doorslag.
Ben er wel redelijk mee eens, ik vind dat altijd de besten moeten starten, en af en toe een wissel moet gewoon kunnen, wat boeit het nu of je niet een hele wedstrijd speelt of het grootste gedeelte. En over dat klikken begin ik niet eens.
Vrees dat als we niet rap eens goede afspraken maken er meer mensen vertrekken, gewoon een aantal regels kan je er niet mee leven dan is dat jammer.
Helaas dat je vertrekt maar we spreken elkaar vast nog, misschien moet je een topic maken over je portugeze avontuur, ik ben geinteresseerd
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]