08-05-2007, 11:40 AM
Ad Wim Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaa, je hoeft het geen 3x te zeggen, ik begrijp het na 1x ook wel
Het zat zo, ik had 's middags een team met Ferrer en had daarin nog 620 euro over. Ik had daarvoor maar Starace erin gezet, maar dan hield ik dus meer dan 150 euro over en dat leek me wat zonde. Maar ik zat al de hele tijd over Ferrer te twijfelen, want de kans op weinig punten is groot.
Toen won Simon ook nog eens van Murray, en dat leek me een goed moment om Ferrer eruit te halen. Dan heb je heel wat geld over. De hele dag waren al wat spelers de revue gepasseerd en die heb ik toen allemaal genomen. Eigenlijk heel erg op zekerheid gegaan door bijna iedereen te nemen die al door is en alle quali's. Wilde eigenlijk Volandri ipv Gabashvili en Almagro niet, maar dan kwam ik ook weer niet uit. Starace durfde ik niet aan omdat hij volgens mij 3-3 stond toen ik weg moest om 2145 uur.
Lastig allemaal dus. Ik ben niet echt tevreden, maar we zullen het wel zien. Belangrijkste is dat Ferrer geen 45 punten haalt, dan ben ik op zich wel tevreden. En nee, ik zal niet zeuren als hij dat wel haalt.
Ah joh, 150 euro, waar hebben we het over? :razz: